Arabayı park edip arabadan indim gittiğimiz mekan tanınan bir mekandı.
Nerde kabapçılar
Nerde dürümcüler
Nerde lahmacunlar
Nerde, nerde, nerde
İçeri girdim genelde grup halinde gelen ya da iş yemeğinde olanlar vardı. Ama bizim timde çok sırıtıyordu tabii hepsi taş gibi erkekler.
Tabii ki Emir hariç emir asker üniforması ile gelmişti yani bizim masa emir yüzünden de dikkat çekiyor olabilirdi. Beni gören berk çok yüksek olmıyacak şekilde ıslık çaldı "oooo komutanım ne bu şıklık" dedi
Gururumu okşasa da tüm dikkatleri üstüme çekti çok normla şeyler giyinmedim mi ben ?
Neyse o benim güzelliğim. Berk'in kafasına hafif bir şekilde çaktırmadan vurdum zaten insanlar önlerine dönmüştü ama drama Queenlik yapmasını çekemezdim
Bana ayrılan yere oturdum "burayı kim seçti "dedim.
Bana ilk cevap veren berk oldu "Anıl " dedi ve göz devirdi.
'"abi, abi" dedim yapma bir sinirle. Berk'te "he tamam he he" yapıyordu. Onu kafaya takmayıp yiğite döndüm ve ona sorun ne bakışlarımı attım. O ise "Emir bir dönerciye falan gideriz diyordu" dedi.
Ben Yiğit'i onayladıktan sonrasında ise Anıl abiye meraklı side eyes attım o da "sen belki gitmesin öyle yerlere diye" diyip bir şeyler mırıldandı.
Yoo niye gitmiyim ki giderim.
"Neyse niye Emirin sesi soluğu çıkmıyor"dedim. "Çünkü onu buraya getireceğimizi duyunca evde kalmak istedi"dedi yiğit
Baktım ki hepsi biraz üzgün eeee.. Bende burda kalacak istemiyorum menüyü elime alıp biraz inceledim ama bunların hiç biri beni duyurmazdı.
"Ee.. o zaman bizim eve gidelim "
Dedim Emir birden bana baktı gözleri parlıyordu Bu kadar mı yemek sevdası var bir insanda.
"Sevmedin mi, seversin diye düşündüm. Genelde kızlar öyle yerler gitmeyi sevmez" de Anıl abi mahçup bir şekilde.
Garipsemedim, öz geçmişini okumuştum ailevi meseleden kadınlar çok değer veriyordu. "Genelikle kısmında ben yokum malese ki " dedim dudağımı büzerek sonrasında kalkıp Anıl abinin omzunu sıktım ve "gidelim ?" Diye sordum
Anıl abi ise bana gülümseyerek baktı "e hadi o zama gidelim" dedi.
Hepsi ayaklanmıştı ve yine gözler bize dönmüştü. Tüm havmızla çıktı ordan çıkıp arabalara bindik.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Şu an bizim evdeydik oturmada odasında oturmuş siparişlerin gelmesini bekliyorduk.
"Bizi seçmenin sebebi neydi efsane timi neden bizden oluşuyor" dedi Yiğit
Hepsi ban merakla bakmaya başladı. Ha ben söylemicektim dimi ama bir an ağzımdan kaçmıştı. Bende onlara baktıp "Kendinizi hiç değerlendirdiniz mi." Hepsi olumlu anlamda başlarını salaldı.
"kötü yanlarınızla değil, iyi yanlarınızla. Albay bana bu 1 aylık çalısmamdan dolayı 2 günlük izin verdi izinden sonra kendinizi değerlendireceksiniz buda eğtimin parçası olacak ve o zaman anlıyacaksınız neden sizi seçtiğimi düşünmeye başlayın" dedim.
Kendilerini değerlendirecekler bu Etraftaki insanları iyi tanımlarını sağlamak için yapacaktım ilk kendilerini tanımaları lazım etrafı çözmek için.
Kapı çalmıştı Berk ve Emir heyecanlanmıştı, hemen kalkıp kapıya baktım evet ve 3 tane ayrı siparişlerimizin hepsi aynı anda gelmişti.
Onlar bana bakarken bende onlara bakıyordu sonra söze başladım "ee ben hemen geliyorum bir dakika "
Hızlıca içeri girdim "anıl abi ve yiğit gelebilir misiniz?" Dedim
Bana anlamayacak baktılar "3 sipariş aynı anda geldi de" dedim. Anladıklarını göstermek için kafalarını salayıp ayağa kalktılar.
Kapıya gidip siparişlerimizi ödemiştik şimdi ise ben iskenderleri, Anıl abi çiğ köfteleri yiğit ise döner ve ayranları taşıyordu.
İçeri girdiğimizde emir ve berk yer ayarlamıştı ve heyecanla bekliyorlardı emir bizi görünce ellerini birbirine sürtü ve "Hadi hadi getirinde yiyelim" dedi heyecanla. Gülümseyip elindekileri bıraktım ve diyerleride aynı şeyi yapıp yemek yemeğe başladık.
...
Birden yerimden sıçradım içerden bir gürültü geliyordu sanki eve bir ayı girmişti kükrüyordu bu ne sestir arkadaş. Elime silahımı alıp yavaş ve temkinli adımlarla ilerlemeye başladım merdivenlerden inerken ses daha da artıyordu.
Salona girdiğimde gördüğüm manzarayı görmez olaydım
Anıl, Emir, Yiğit ve Berk...
Berk televizyon komidini ve sandalye arasında sırt üstü sağ eli, ayağı ve karnı aşağı sarkmış bir şekilde horlarken yüzü Makyaj içindeydi
Makyaj !
Berk, Emir'in yaptığı köprünün üstünde yatıyordu ama Karnı ful açık ve kafasında benim eski boynuzlu birde kulaklı tacı takıyordu.
Yiğit ise saçı bağlı bir şekilde sırt üstü yerde yatarken yüzü gözükmeyen anıl abinin vücudunun yarısı onun üstündeydi.
Etraf... hiç iç açıcı bir ortam değil leş kokuyor ay ben birde burayı toplayacağım.
Şimdilik uyusunlar zaten saat yedi dokuzda tugaya giderler bir saat yemek faslı falan dersek oluyor
Odama geri çıkıp banyoda işlerimi haletim sonrasında ise üzerimi değiştirdim. (medya)
Dün yemek yedikten sonra saat baya geç olmuştu bende onları yolamamıştım yerde yatak açtım
Misafir odasıda vardı ama istemediler bende zorlamadım ama gördüğüm manzara keşke zorlasaydım diyordu
Aşağı geri inip kapıya vurmaya başladım
"Koğuş Kalk Kalk Kalk" diye bağırmaya başladım hepsi anında sıçrayıp sıraya girdi ve hepsi birbirinden komik duruyordu
İlk başta saci bağlı yiğit sonra ise en düğünleri olan Anıl abi ondan sonra taçlı berk ve şimdi fark ettim Berk'in yüzünde öpücükler vardı son olarak makyajlı Emir vardı.
Kendimi tutamayıp gülmeye başladım ama öyle böyle değil katıla katıla.Onlar birbirine bakıp gülmeye başladılar sonra kendimi toparladım sahteden öksürük.
"Dün albaydan izin almıştım bugun izinlisiniz ama saat 9 da yinede tugaya gideceksiniz emir komuta Yigit'te olacak ondan önce ben markete gidiyorum siz ise burayı toplıyacaksınız ittaz istemiyorum" dedim ve dışarı çıktım.
Tabii ki silahımı ve cüzdanımı alarak.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Bölüm sonu
Fikirleriniz ----->
Karakterler ------>
Diyer bölümde görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askeriz
General FictionAsker kız... Nil,Yiğit,Emir, Anıl ve berk tek tabanca insanlar ya birleşirlerse?