10.Bölüm

1.4K 82 11
                                    

NİL KARACA'NIN AĞZINDAN

1 saattir uyanıktım sadece düşünüyordum bir planım vardı tabii ki. Şu anlık önceliğim bilgiler sonra ise yaşamam ve tabii ki ben bilgileri almadan tugay'a döner miyim ?

Tabii ki, Hayır !

Ama bir planım vardı, hemen anlatıyorum;

Hepinize merhaba arkadaşlar birkaç günlüğüne it olacağız.

Hahahaha

Ama ciddiyim birkaç gün onlar gibi davranmalıydım, bilgiler önemliydi. Bir kaç dakika sonra odaya doktor girdi yanıma geldi ve çok nazik !!! Bi şekilde serumu çıkardı.

Doktor çıkacakken ona seslendim ve  "Bana başkanı çagrabilir misin" dedim. Adam ise beni takmadan dışarı çıktı, şimdi nerden bileceğim gelip gelmeyeceğini.

5 dakika sonra çadırın kapısı aralandı içeri gemen girdi. "Beni istemisin " dedi şive ile. Vay Bee ne zamandan beri isteklerimi gerçekleştiriyorsun gemen.

Daha fazla beklemden "Evet seni istedim ben kararımı değiştirdim" dedim o ise ne demek istediğimi şıp diye anladı ve Gemen itinin gözleri birden parlamaya başladı

"Hangi kararlar" dedi sırıtarak.

Bende sizin gibi it olmak istiyorum. Dedim

şaka şaka

"Ben artık türk askeri olmak istemiyordum size bildiğim tüm" çakma "bilgileri aktaracağım ama tutmazlar son günlerde albay bana güvenmemeye başladı yani herşeyi değiştirmişlerdir"

Dedim ümitsizce.  Gemen "birşey olmaz güzelim sen anlat" dedi.

Öğk nereye kusuyoruz. Nerden güzelin oluyorum senin diyip küfürler sıralamak vardı ama şu an yok.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Bana bu kadar güveneceğini tahmin etmiyordum, galiba kız olduğum için dayanıksız olduğumu sanmıştı . Çabuk olmuştu şimdi ise bana dokunulmazlık çıkarmıştı.

Nerde ağzıma eden doktor, onu bir elime geçireyim.

Acımıştım ama dayanırım, böyle enayiler çok oldukça etrafta burda  asla yemek yemem,  bugün planı uyguluyabilirim ama yemek yemediğim içinde bayılabilirim.

Çok kararsızım ama bugün akşam yemeği yiyecektim. Asla, asla dememeliyim.

YAZARIN ANLATIMIYLA

Nil bulunamıyalı 1 günü geçmişti 1 gün 10 saat. Ekip sürekli kendilerini suçluyorlardı. Onu orda bıraktıkları için böyle olduğunu düşünüyorlardı.

Albay kafayı yemek üzereydi hem gemenin dediği gibi pırlanta askerlerinden bir tanesi gidecekti. Hemde ona söylemesi gereken şeyler vardı Albayın.

Nil ilk gün akşam yemeği yiyip yatmıştı sabahta aynı şekilde hiçbir şey olmamıştı şimdi ise öğlen yemeklerine zehir atacaktım.

Zehir işe yarıyordu saat on bire gelince öğle yemeği yendi itler bayıldı silahlara susturucular takıldı.

Ama her ihtimale karşı sağlam bir plan olmalıydı. Nil bilgileri alıp itlerin yanından geçti ve gemen itini buldu oda bayılmıştı diyer itler gibi.

Gemenin cebinden telsizi alıp ayarlarını düzelti  ve Albaya ulaştı. Albay Nil'in sesini duyunca olduğu bölgeyi bulup oraya hemen helikopter indirmelerini söyledi.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Bölüm içime sinmedi

Fikirleriniz ------>

Diyer kitaplarıma da bakar mısınız ?

Askeriz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin