6. Bölüm 🌼

44 4 5
                                    

Aşk insanı hayata bağlar hayat ise insanı aşka bağlar.

İyi okumalar dilerim 💚

🌼🌼🌼

bir kaç Saniye sürmemiş ti ki gözlerimi beyaza bürünmüş bir şehirde açtım.
aman Allah'ım bu, bu mükemmel di.
sanki kışın ortasındaydık. kar yağıyor du her yer bembeyaz bir örtüyle örtülmüş tü.

etrafımda dönerek gözlerimi görebileceğim her noktada gezdirdim.
burası gerçekten şahane bir yerdi.
önüme dönerek " burası şahane bir yer"
Açelya da bana katılarak " kesinlikle mükemmel. iyi ki gelmişiz." dedi.

cenk bize gülümseyerek " öyle tabi güzel olmasa neden sizin gibi iki fıstığı getireyim ki." diyerek göz kırptı. bu hareketine gülmeye başladım.

Alex bize dönerek " hadi daha fazla soğuğa maruz kalmayın hasta olursunuz." dedi. daha sonra eliyle bir yeri göstererek " evimiz burası." deyince gözlerim fal taşı gibi açıldı. " yok artık" demeden duramadım. görüp görebileceğiniz en büyük ev - ev denilirse tabi-

ne yalan söyleyeyim içine girmekten korkmaya başladım. dışarıdan bakılınca bile içinin ne kadar büyük olduğunu düşündürüyor du. anlatmaya kelimeler yetmez di görmek lazım dı.

" Beyler burasının ev olduğuna emin miyiz? ev desem ev değil, saray desem saray da değil.ne yalan söyleyeyim içine girmekten korkuyorum. acaba diyorum şöyle küçük mütevazı bir eviniz varsa da bana uyar" dememle cenk ve Alex gülmeye başladılar. ne gülüyorsunuz be.

"komik bişey söylediğimi düşünmüyorum, sizi güldüren nedir?"

" ahaha çok afedersin ferzin, ahaha ben tepkine güldüm."

" ne varmış tepkimde? dalga geçmeyi keser misiniz! " dedim sinirle. böyle gülerek beni sinir etmişler di. dalga geçer gibi hah! haspam lar.

" yo, yo hayır yanlış anladın sen bizi gerçekten, daha önce kimse böyle bişey dememiş ti. senin aksine girmeye can atıyorlar." demesiyle biraz şaşırdım, biraz da rahatladım. en azından dalga geçmiyorlar dı. bu arada bunlar citti miydi ler?

" siz citti misiniz? gerçekten oraya girmek için can mı atıyorlar?"

" evet gerçekten can atıyorlar." dedi.

çılgın yaratıklar!

biraz sonra bir ordu adam - meteorlar bunlar meteor- yanımıza gelince. Açelya'yla hayran hayran bakmaya başladık. hepsinin de boyu hemen hemen aynı uzunluktaydı. ayrıca yapılı vücutlarıyla hayran kalmamak elde değil di.

biraz daha bakarsan ağzının suyu akacak ferzin kendine gel!

asker sürüsü gibi sıra sıra dizilerek hazır ola geçtiler karşımızda - daha doğrusu Alex'in karşısında- hep bir ağızdan
" efendimiz hoş geldiniz!" dediler Alex'e bakarak.

Alex te " sağol!" dedi. gür bir sesle.
ne kadar da havalı.

Alex askerlere valizleri içeriye taşımalarını emrettikten sonra, onu takip etmemizi istedi.

Alex önde biz arkada yürüyerek saraya - şimdilik saray olsun- geçtik.

kapı açılınca kocaman salonda binlerce kişi başını eğerek bizi karşıladılar - bunların da Alex'in önünde eğildiğine eminim-

kocaman bir yerdi. ayrıca salon dediğim alan biraz aşağıda kalıyor du. sinema salonu gibi kapının olduğu yer yüksekte kalıyor du. Alex'in halkının olduğu yer de biraz alçaktaydı.

GECE'NİN ♡MÜHRÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin