15. Bölüm 🌼

28 5 5
                                    

her yüreğin harcı değildir dokunmadan sevmek... 💟

Bu özel bölümü en büyük destekçim Esraiek735 canımın içi, birtanecik halama ithaf ediyorum 🥰

Yeni bölümü buraya atıp kaçıyorum 🙃😅

🌼💥🌼💥🌼

Alex' ten

yemek masasında otururken güzel prensesin nerde kaldığını merak ediyordum. Tam o sırada tüm güzelliğiyle Ferzin gelmiş ti. masaya oturana kadar gözlerimi bir saniye olsun üstünden ayırmadım.

masaya varınca " hayırlı akşamlar " dedi. Cenk selamına karşılık verirken Açelya nerede olduğunu sordu. Ferzin hiç beklemediğim birşeyi, ejderha kulübesinde olduğunu ve yavru ejderhanın doğdunu söylemiş ti. o kadar çok şaşırdım ki yanlış duyduğumu düşündüm. Cenk te benim gibi beklemiyor olacaktı " sen ne dedin?" diye sordu.

Ferzin tekrar yavru ejderhanın yanında olduğunu söyleyin ce o kadar çok endişelendim ki, ona kötü bişey olacak düşüncesiyle bile ödüm koparken, bu aptal kendini düşünmeyen prenses her defasında kendini tehlikeye atıyor du.

bende şarteler atmaya başlamış tı kendime engel olamadan çok kırıcı konuştum ama iş işten geçmiş ti artık. Ferzin "yaa yeter! Yeter artık bıktım her şeyde bana bağırmandan! benim sizin koruyuculuğunuza ihtiyacım yok, anlıyor musunuz yok! o tehlike! tehlike dediğiniz yaratıklar varya, siz onlardan bile betersiniz." dedikten sonra arkasına bakmadan dışarıya fırlamış tı.

hemen arkasından Açelya, Cenk ve savaş zibidisi gitmiş ti. O zibidinin peşinden gittiğini görmemle öfkeyle yerimden kalkıp odama çıktım. akşam olmasını umursamadan şelalenin yanına ışınlandım. buz gibi suya bir kaç saniye baktıktan sonra hiç düşünmeden içine atladım.

suyun soğukluğuna rağmen içimdeki ateş dinmiyor du. ne kadar süre buz gibi suda kaldım bilmiyorum ama artık vücudumun uyuştuğunu hissetmemle çıktım. Bir nebzede olsa iyi gelmiş ti. bu sefer de odama ışınlanıp üstüme birşeyler giydikten sonra yatağıma uzandım. iki saat boyunca yatakta uzanıp boş tavanı izledim.

Ferzini çok kırdığımın farkındaydım, onu bu sefer gerçekten çok kırmıştım.
" lânet olsun! bide kral olacaksın, daha sevdiğinle doğru düzgün iki kelam edemiyorsun." diye kendime kızmaya başladım.

Ne yapacaktım ben şimdi? nasıl Ferzin'in yüzüne bakardım? nasıl seni sevdiğim için, sana bişey olucak diye ödüm kopuyor derdim. Bu aşk illeti ne boktan birşeydi böyle.

daha fazla dayanamayıp ayağa kalktım neden bilmiyorum ama kalbimde küçük bir sızı hissediyordum.

" kesinlikle O'ndan özür dilemem gerekiyor." diye sesli dile getirdim.

daha fazla oyalanmadan Ferzin'i bulup özür dilemeliydim. O yüzden hemen aşağı inip kapısını çaldım. açan olmayınca odada olmadığını anladım. hiç vakit kaybetmeden alt katta indim. beni gören halkım hepsi saygı duruşuna girerken gözlerim bir tek kişiyi aradı.

salonda aradığımı bulamayınca mutfağa bakındım, orada da bulamayınca diğer yerlere baktım. halkım bana tuhaf tuhaf bakarken aldırmadan sarayın içine bakındım ama yoktu.

Bu sefer dışaraya çıktım bahçenin dört bir yanını aradım, hata ejderhaların kulübesine kadar gittim ama yoktu.

" nerde bu kız? kuş olup uçma dı yaa?" saraya geri dönerken muhafızlardan bir tanesine Cenk'in nerde olduğunu sordum. Üst katta çıktığını söyleyince hızlı adımlarla üçüncü katta çıkıp kapısını çaldım.

GECE'NİN ♡MÜHRÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin