Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir.
Merhabalar...😊
Yeni bölümle karşınızdayım 🥰
İyi okumalar dilerim 😊
🌼💥🌼💥🌼
FERZİN'den
Ders çıkışı Açelya'yla eve gelmiştik. şimdi de can sıkıntısından patlıyordum.
" Açel?"
" efendim Ferzin."
" şey dicektim, kasabaya gidelim mi?" sorum üzerine Açelya hızla koltuğunda dikleşti.
" sen ciddi misin?" diye sorunca, başımı sallayarak " evet ciddiyim." diye yanıtladım.
Açelya bir kaç saniye bana baktıktan sonra " gidelim.. gidelim de sen den korkuyorum." deyince " Neden ki?" diye sordum merakla.
Açelya, " neden olacak, senin sinirlerin yüzünden. kasabaya girer girmez onların bana olan kötü bakışlarını görüp kendini tutmayacak öldüreceksin." demesiyle Açelya'nın beni ne kadar tanıdığını anladım.
" hayatta öyle bişey yapmam." diyerek yalan söyledim.
Açelya bana öldürücü bakışlarını atıp
" tabi tabi! hayata yapmazsın." dedi sinirle." offf tamam. biraz kendimi kaybediyorum"
" biraz mı?"
" offfff... tamam kendimi kaybediyorum ve onlara hak ettikleri dersi veriyorum." dedim kendimi tutamayarak.
Açelya " o zaman ben gelmiyorum." deyince, yüzüme masum bir ifade takınıp, parmağım la da kendimi göstererek " bu arkadaşının can sıkıntısından patlamasını mı istiyorsun yoksa?" dememle Açelya, bana birşeyler saydırdıktan sonra " tamam inatçı keçi, tamam ama bir şartla." deyince ne şartı diye sordum.
" şimdi bana söz vermeni istiyorum, oraya gidince kimseyle kavga etmeyeceksin, anlaşıldı mı?"
oflayarak " tamam..." dedim.
Açelya tekrardan " bak kavga etmek yok." deyince sinirle" tamam dedim ya!" diye hafif bir sinirle söylendim. Sonrasında hazırlanıp kasbaya doğru yol aldık.
kasabaya girer girmez bizi gören iki adam öfke ve tiksinerek bakmaya başladılar.
içimden bir sabır çekip yolumuza devam ettik. Kasabanın içine girene kadar bizi gören herkes tiksinerek bakıyordu. Özellikle de Açelya'ya atıkları öfkeli bakışları beni çok rahatsız etmiş ti. kendimi zar zor tutuyordum içlerine dalmamak için.
Açelya iki de bir yüzümü kontrol edip
" sakın sinirlerine yenilme" diye tembihliyor du.kasabanın ortasını geçtikten sonra meydana vardığımız için, geri dönüyorduk ki, iki tane kız yolumuzu kesti.
" sizin bu topraklarda ne işiniz var ezikler?" diye soran siyah saçlı kıza, dalmamak için sabır çektim.
Açelya " hayde Ferzin takma onları, gidelim buradan." deyince, bu sefer turuncu kıvırcık saçlı kız" şu eziğe bakın hele, nasıl da korkuyor." diyerek dalga geçmeye başladı.
hayde ama bende ki de sabır dı yani
şimdiye kadar taş olsaydı çatlar dı.
onlar Açelya'ya dua etsinler, yoksa saçlarını yollar, elerine verirdim.tam arkamızı dönüp gidiyorduk ki saçlarım da hissettiğim elle öfkelenip
Kontrolüm dışında güç kullanıp iki kızı da uzağa fırlatım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN ♡MÜHRÜ
CasualeÜzgünKen bilmeden gittiğim ormanda, Görünmeyen bir varlığı sezmemle başlamıştı hikayemiz. Görünmeyen varlığa alışıp, hâta aşık olmuştum. Bu çılgınca dime? Ama Ferzin AÇAR için öyle değil di...