4. Bölüm

55 7 9
                                    

Aşk başlamaԁan güzel,
Kalplerԁe heуecan
Bakışlarԁa korku olԁuğu zaman güzel...
Birbirimize sezԁirmemek için çırpınış,
Başkaları görmesin ԁiуe çabalaуış,
Gözlerim gözlerinin mavisine ԁeğԁiği zaman...
Aşk başlamaԁan güzel. Açelya ya ithaf edildi.🌼

İyi okumalar dilerim 😊

Aman Allah'ım! bu adam şaka falan mı benim onun ki gibi bir vücudum olacak ve ben dokunulmasına izin vermem. mümkün değil di hele ki bir erkek se bu hiç mümkün değil di.

" ne yani hiç bir kız Alex'e dokunmadı mı?" diye sorunca

" hayır bilerek kimse dokunmadı, bir kaç defa yanlışlıkla dokunun oldu ama Alex'in bakışlarını görecektin." diyerek kahkaha atmaya başladı. " genel olarak Alex temastan rahatsız olur." diyerek ekleme yaptı.

o zaman isteyerek dokunan ilk kişi benim, tamam belki bilmeden di ama olsun. acaba neden temastan rahatsız. tamam bende temastan nefret ederim ama herkesin temasından değil.

Alex yavaşça kapıyı açarak içeriye geçmemizi sağladı.

" neden hâlâ uyanmıyor anlamıyorum iki gün geçti çoktan uyanması gerekirdi."

" cenk sen citti misin? ne halde olduğunu görmedin mi? yaşaması bile mucize inan bana." deyince cenk bana hak vermişti.

cenk Alex'e yaklaşarak " tabi hisseti iki fıstığın evinde kaldığını uyanmak istemiyor kara oğlan." deyince, birden kahkaha attım.

" ahahah çok afedersin gülmek istememiştim ama öyle kara oğlan diyince gülme tutu gerçekten afedersin." diyerek açıklama yaptım.

cenk'te gülünce tekrar gülmeye başladım. biraz sonra kendimize gelince Alex'i yanlız bırakarak çıktık.

" ferzin Açelya nasıl oldu?"

" çok üzgün ağlayarak uyudu, bugünlük hiç uyandırmayalım yarına kadar kendini toparlar."

" haklısın uyursa düşünmeyi bırakır."

" aynen, hadi yemek yemeye gidelim."
deyince cenk'le mutfağa geçerek yemeklerimizi yiyip ardından da mısır patlatık. ben mısırları patlatırken cenk'te film seçiyordu.

" bula bildin mi?" diye sorunca, " hayır ilgimi cekicek bişey çıkmadı." ocağın altını kapatarak cenk'in yanına geçtim.

" bende bakayım, hmmm şu yabancı film olsun bence, daha önce izledin mi?" diye sorunca hayır anlamında başını salladı.

" o zaman bunu izliyoruz, cenk sen telefonu televizyona bağla bende mısırları tabağa koyup geliyorum." dedikten sonra cenk salona geçerken bende tezgahın üstündeki mısırları iki tabağa koyarak salona geçtim.

elimdeki tabaklar dan bir tanesini cenk'e uzatıp tekli koltuğa geçtim.

üç saatin ardından nihayet filmi bitirebilmiştik.

" ferzin sayende iki saatlik filmi üç saatte anca bitirdik." burnumu çekerek " ya ama ne yapayım, görmedin mi adam kızı bırakıp giti arkasında nasıl bir enkaz bıraktığını bilmeden çekip gitti ağğğaa."
diyerek masada duran peçete kutusuna yöneldim. iki saattir şu ayrılık sahnesi yüzünden ağlıyordum.

" ferzin biraz daha ağlamaya devam edersen gözlerin kurucak." deyince omuzumu silktim, kim demişti bu fimi seç diye Allah Allah yaa.

ayy hatırladım ben seçmiştim.
olsun bir güzel içimi dökmüştüm bu bahaneyle.

GECE'NİN ♡MÜHRÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin