Beklentin ne kadar çok olursa, o kadar kırılıyorsun.💔
🌼💥🌼
İyi okumalar dilerim 😊
Kitaplar o kadar güzel di ki kütüphaneye ne için gittiğimi unutmuşum taki omuzuma dokunan elle kendime geldim.
Arkamı döndüğümde Açelya, Cenk, Turan ve minyon tipli bir kız daha vardı yanların da." Ahh buradasınız bende sizi arıyordum." dememle dördü de gülerek " bizi aradığına emin misin Ferzin cim?" diyen Cenk'le utanarak " kitapları görünce kaptırmışım kendimi" dedim.
" Anladık kitap larla aşk yaşıyorsun ama biraz bizede mi vakit ayırsan" diyen Turan'a " siz hayırdır Birlik olup beni gömüyorsunuz?"
" Ve siz kızlar hani kadın dayanışması?"
Açelya gülerek " valla ben haktan yanayım." diyerek diğerleriyle kahkaha atılar.Ben bu hallerini göz devirirken, minyon tipli kız yanıma gelerek " Merhaba ben derin" diyerek elini uzattı.
Bende elimi kaldırıp uzattığı elimi tutarak " bende Ferzin, memnun oldum." diyerek en içten gülümsememi sundum
Derin de gülerek karşılık verdi bana.Turan ikimizin yanına gelip bir elini Derinin omuzlarına atıp kendine doğru çekti. " kendisi sevgilim olur" dedi gururla
Derin hemen kızarırken bu sefer biz onlara gülmeye başladık. Gerçekten çok tatlılar dı Turan'ı seviyordum iyi çocuktu sevdiğinin de iyi biri olduğunu görmek beni sevindirdi." Bu arada sizin burda ne işiniz vardı?"
Açelya " beni Cenk çağırdı " derken
Derin de aynı şekilde" beni de Turan çağırdı" dedi.Gözlerimi kızlardan çekerek Turan ve Cenk ikilisinin üzerinde gezdirdim.
" Aaa Ferzincim benim sana sözüm vardı ya hani, burada birşeyler bulurum diye Açelya'yı da çağırdım yardımcı olması için." diyerek açıklama yaptı." bizde sevgilimle kitap almaya gelmiştik."
" iyi bari işiniz bitti mi?"
" biz bişey bulamadık başka zaman bakarız " dedi Cenk. Ardından Turan da " bizim de işimiz bitti." dedi.
" Bu arada siz tanışıyor muydunuz?" üçlüye dönerek sordum.
" Evet biz daha önce tanışıyorduk Açelya'yla gezinirken birbirimize denk geldik, sonra Açelya'yla da tanıştılar. Seni görünce de yanına geldik Öyle işte." diyerek açıklama yaptı Cenk.
Turan " Ferzin bunu söylemeden geçemeyeceğim kuzenin gerçekten çok tatlı ve eğlenceli." deyince Açelya mutlulukla gözleri parıldadı. Buraya geldiğimizden beri Açelya övgüler alıyor du bu onu mutlu ediyor du tabi benide.
Turan'a minnetle bakıp " evet öyledir, bunu söylediğin için teşekkür ederim" dedim. Açelya utanmış olmalıydı ki herhangi birşey demedi.
Aklıma Alex'in benim yüzümden yandığı elleri gelince Cenk'e seslenerek az bişey öteye giderek " Cenk o nerde? göremedim de." diye sorduğum da Cenk
" Alex'i mi soruyorsun? o yukarıda yani sizin katın bir üstünde kalıyor hatta kaldığın odanın tam üstünde kalıyor." demesiyle aklıma camdaki bakışmalarımız geldi." Cenk son birşey daha isteye bilir miyim senden?"
" Tâbi ki, buda soru muydu."
" sağol Cenk benim yanıklara iyi gelecek bir kreme ihtiyacım var." dediğimde Cenk meraklı gözlerle bakmaya başladı.
" Hayırdır ne oldu? bir yerine bişey mi yaptın?" merakla sorduğu sorusuna
" hayır ben iyiyim ama Alex benim yüzümden elleri yandı onun için istiyorum." deyi verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN ♡MÜHRÜ
RandomÜzgünKen bilmeden gittiğim ormanda, Görünmeyen bir varlığı sezmemle başlamıştı hikayemiz. Görünmeyen varlığa alışıp, hâta aşık olmuştum. Bu çılgınca dime? Ama Ferzin AÇAR için öyle değil di...