1 | Reactions

1.4K 19 4
                                    


°Yatakta el ele tutuşmak/sarılmak°

°- Heeseung seni çok sevimli bulurdu ve bunu göstermekten korkmazdı - “Sarılmak ister misin bebeğim?” diye mırıldanırdı, yatağa girerdi. Yanlış anlamayın, bunu alaycı bir şekilde ya da başka bir şeyle yapmıyor, sizi tüm kalbiyle ve en gerçek şekilde buluyor, kişileri arzuladığınızda, özellikle de böyle sorduğunuzda çok tatlı. Kollarınıza düşecekti - tembel tembel yanınıza konan bir kol ve göz kapakları çırpınırken yüzünde memnun bir gülümseme, vücudunuzun sıcaklığıyla uyuşuyordu.

°- Jay hiçbir şey düşünemeyecek kadar uykulu olurdu, kollarını ona doğru açarsın ve ellerini mı tutarsın? Hiç tereddüt etmeden yapması gerekeni yapardı. Bilirsin, sen işini yaparken sana bakardı, uykuya hazırlanırken, yüzünde uykulu bir gülümsemeyle yatağın yanında dururdu. Sonunda yatağa çarptığında 'nihayet' diye çığlık atan türden bir iç çekerdi, sonra kendini kucağına alırdı...

°- Jake o kadar heyecanlanırdı ki, bir aşağı bir yukarı zıplamaktan kendini alıkoymak zorunda kalırdı. Sarılmayı sever, özellikle de uyku zamanı geldiğinde - ve genellikle bunu başlatan kişidir, bu yüzden bunu yaptığınızda çok mutlu olur. Yüzünde arsız bir gülümsemeyle, kelimenin tam anlamıyla, tüm ağırlığını sana verirdi. Sen bir şilteymişsin gibi davranır, yanağını seninkine bastırır, “Sen tam bir aptalsın” , kıkırdar, ona ve yatağa bastırır ve onu uzaklaştırmaya çalışırdın. Senin yanına düşerek yapmana izin verirdi. Ancak vücudu yine de bir şekilde sizinkine bastırılacaktı.

°- Sunghoon oracıkta erirdi, gözleri parlardı ve dişleri gülümsemeden dolayı yüzünden uzak tutamazdı. “Sarılmak ister misin?” diye sorardı, koyun altına girerken, “Buraya gel o zaman,” diye cevap verirdi, sonra başını salladığında cevap verirdi. Yine de bir santim hareket etmezsin, ilk soran sensin, bu yüzden yapmana imkan yok. Ama sonunda seve seve kucağınıza sarılmasına izin verirdi.

°- Sunoo seni sevimli bulurdu ama seni tek bir kaşını kaldırmış ellerini tutarken gördüğünde “Sözlerini kullan” demezdi. Sonra, somurtkan olur ve mırıldanırsın, “boşver” , kendi tarafına dönerek - onun olmadığı tarafa baktığından emin olursun. . Genellikle, size aynı tavrı geri verirdi ama bu şekilde oynamak gerçekten gecenin geç saatlerine kadar sürerdi. Hemen özür diler ve kulağınıza usulca 'iyi geceler' diye mırıldanarak size sarılırdı.

°- Jungwon seni genellikle bulduğundan daha sevimli bulurdu. Seni hayran gözlerle ve aşk acısı çeken bir gülümsemeyle izlerdi - onu trans benzeri durumundan çıkarmak için adını söylemen gerekirdi. “Üzgünüm Melek. Sadece çok tatlısın..” yorganın altına girerken özür dilerdi. Yumuşak bir şekilde, vücudunu sizinkine bastırır, yüzünü boynunuzun kıvrımına gömerdi - kollarını belinize dolaştırır ve omuzlarına sarıldığınızda etrafınızdaki tutuşunu sıkılaştırırdı.

°- Niki, şaşırmış ve utangaç arasında bir karışım olurdu. İkiniz de yatağın kendi tarafında uyuyakalsanız bile - sarılmadan - sabahları her zaman etrafınıza sarıldığı gerçeği göz önüne alındığında, uyumak için sarılmayı asla düşünmezdi. Ama sen burada olduğun zaman, uykulu bir şekilde sarılmak istediğinde, nasıl tepki vereceğini bilemezdi. Utangaç bir şekilde kucağınıza girerdi, başınızı göğsüne dayadığında “Öyle mi?” diye sorardı, yani beline sarılan siz olurdunuz. Birkaç dakika içinde uykunun derinliklerine dalacaktı.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
୨୧ Selam! Öncelikle ilk bölümüz kutlu olsun. Her neyse. Kitaptan kısaca bahsetmek gerekirse, enhypen çevirisi yapıcağım - asla bilmiyorsunuz - genellikle soft yani bu bölümde ki tarzda çeviriler atmaya çalışacağım ama arada farklı şeyler atıcağım şimdilik bu kadar. Herkese iyi günler!

Enhypen Reactions¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin