°Sessiz tedavi enhypen°°- Heeseung dürüst olmak gerekirse, biraz somurtkan ve rahat olurdu. Kesinlikle mümkün olduğunca dikkatinizi çekmek isteyecektir, ancak yine de ihtiyacınız olursa size ne zaman yer vereceğini bilirdi. Aynı zamanda, her şey onun ruh haline ve şefkat isteyip istemediğine bağlı olacaktı. “Bebek bana ayakkabılarımı uzatır mısın? Heedo ve Jake ile basketbol oynayacağım. “Aslında sen de gelebilirsin” diye başlardı, ama yanıt alamayınca “Yn yn yn bebeğim benim tatlı küçük sugerpuff'ım benim güzel tatlı turtam” derdi. Kızarmanı veya tepki vermeni sağlamak için sana bir sürü sevgi derdi, ama yine de yanıt alamayınca seninle çok dalga geçerdi. “Bebeğim, kazanmana izin vermediğimiz için bize hala kızgın mısın? Sana verdiğim tatlı isimlerime bile tepki vermiyorsun. Aman Tanrım, artık beni sevmiyor musun?” gözlerini devirirken alaycı bir şekilde nefesini tutuyor, “Aslında yemin ederim, bu sefer sana daha kolay gideceğiz. Geçen sefer seni kaybettirmek istemedik bile!” Sonunda pes edecektin, Heedo ve Jake'i bekletmek istemiyordun. Ve tabii ki, Heeseung sözünü tuttu ve kazanmanıza izin verdi.
°- Jay olgun olacak ve ikinizin sahip olduğu sorunu mümkün olan en kısa sürede çözmeye çalışacaktı. Okul için bir kompozisyon yazarken yanlışlıkla dizüstü bilgisayarınızın klavyesinin her yerine su döktü, hemen dizüstü bilgisayarınızı kapattı ve yanıt vermedi. Henüz taslaklara kaydedilmemişti, bu yüzden tüm çalışmalarınızın kaybolacağını ve zamanınızın boşa gideceğini biliyordunuz. Dürtüsel bir insan olduğunuz için yaptığınız ilk şey Jay'e saldırmak, dizüstü bilgisayarınıza su döktüğü, hatta size yaklaştığı için onu suçlamak ve şimdi tüm çabalarınızı ve zamanınızı boşa harcadığını söylemekti. “Lanet olsun! Çok üzgünüm. Bunu yapmak istemedim. Bardak yanlışlıkla elimden kaydı, yemin ederim.” “Jay ne oluyor?! Kelimenin tam anlamıyla beni sabote ettin, yanlışlıkla ne demek istiyorsun?"” o kadar kötü hissetti ki, düzgün bir hafta boyunca hiçbir üyesinin mesajına cevap vermedi, bunun yerine sizinkini almaya çalıştı. Vakti olduğunda, bitirmeniz gereken ödevi sormak için özellikle öğretmeninize gider ve kendi dizüstü bilgisayarında bir şeyler bulmanıza yardımcı olmaya çalışırdı. “Hey bebeğim.. Muhtemelen beni görmek istemediğini biliyorum ama.. Sana yeni bir dizüstü bilgisayar aldım, su geçirmez ve yardıma ihtiyacın olursa senin için makale üzerinde biraz çalıştım.” Kelimenin tam anlamıyla o kadar tatlıydı ki ona hala kızgın olamazdınız, bu yüzden birlikte makale üzerinde çalışmaya başladınız. - abi bu çocuk çok şeker ağlıyorum -
°- Jake kelimenin tam anlamıyla en asık suratlı üye olurdu, sonuçta o bir insan yavrusu. Leyla evine geldi ve sana bir saniye bile ilgi göstermedi - bu yüzden sen de aynı şeyi yaptın. Yatak odasına gittiniz, yatağın başlığına oturdunuz, bir yastığa yaslandınız ve sık sık gülerek televizyon izlemeye başladınız. Jake seni neyin eğlendirdiğini merak ederken geldi, kolları seni sardı, göğsüne sokuldu ve yatağa uzandı. “Ne izliyorsun?” diye sordu sana bakarak, gözleri büyümüş ve hayranlıkla parlıyordu. Onu duymadığınızı düşünerek tekrar sorar: “Bu kadar komik olan ne? Ben de bilmek istiyorum.” Şakaya devam etmek istediğin için cevap vermedin. Daha sonra onu görmezden gelmen için yanlış bir şey yapmış olması gerektiğini anladı ve özür dilemeye başladı, "Bebeğim ne yaptığımı bilmiyorum ama üzgünüm ..." Kaşlarını çattı, son kelimeyi vurguladı. Jake'in inatçı AF olmasını görmezden gelmeye devam ediyorsun, ta ki Jake artık yardım edemeyene kadar, ama bunun senin zayıflığın olduğunu bilerek seni gıdıklamaya başlayana kadar. "Beni görmezden gelmeye cüret etme, bu beni üzüyor.." somurtarak seni gıdıklamaya devam ederken.
°- Sunghoon gerçekten umursamazdı. Seni umursamadığı için değil, sadece dikkatini tekrar arayan kişi olacağınıza o kadar güveniyor ki, sizi dürüstçe yalnız bırakacak. Erkek arkadaşına aynı şeyi yapan birinin TikTok'unu gördükten sonra ona şaka yapmak istediniz, burada gerçekten somurtkan ve üzüldü. Sunghoon'un da aynı şeyi yapacağını düşündün, bu yüzden eve geldiğinde denemeye karar verdin. “Yn evdeyim!” çantalarını bırakır ve yatak odasının kapısını açar ve sizi yatakta uzanmış arkadaşlarından biriyle telefonda konuşurken bulur. Normalde, ne olursa olsun anahtar deliğindeki tuşları duyduğun anda ona doğru koşardın, ama bu sefer Sunghoon pek iyi bir ruh halinde olmadığını bilmiyordun. “Bebeğim geri döndüm. İyi misin” diye sorduğunda alnına bir öpücük kondurmak için diz çökerek yanına giderdi. Onu görmezden geldiniz ve arkadaşınızla konuşmaya devam ettiniz, onu bir arıymış gibi uzaklaştırdınız, bu sırada yanlışlıkla telefonunuzu düşürdünüz. Yüzü yukarı bakacak şekilde telefonunuza bakar ve kimseyi aramadığınızı bile fark eder. “Ha, yani böyle mi yapmak istiyorsun? Öyle olsun.” diye sırıtıyor ve yatak odasından çıkarak sizi şaşkın bir durumda bırakıyor. Tabii ki, onun dikkatini çekmek için yalvaran kişi oldun, ona yaptığın şaka istediğin gibi çalışmadığı için homurdandın.
°- Sunoo çok ve dramatik olurdu. 'Sunoo çok sevimli!' canlı yayınını izlediyseniz, eminim neden bahsettiğimi biliyorsunuzdur. Sabahları yataktan kalkar, benzer bir şaka gördükten sonra onu görmezden gelmeyi seçerdiniz. Günlük rutininizi yaparken, Sunoo gürültüyü duyarak uyanır, gelir ve sizi selamlar. “Günaydın yn!” sonra kendi rutinini yapmaya gitmeden önce size hızlıca sarılır. Banyodan çıkarken, Sunoo şaşkınlıkla bakardı. “Bebeğim sabah öpücüğüm nerede?” gözlerini kapatırken, dudaklarını somurtarak ve onu beklerken. Gözlerini tekrar açtığında, banyodan çoktan çıktığınızı fark edecek, bunun yerine kendinize kahvaltı hazırlayacaktı. “Ynnn kötü bir ruh halinde misin? Beni görmezden gelme..” Senden sadece bir uğultu alarak, kollarını kavuşturarak somurtacaktı, “Vay canına. Beni görmezden gelmeye cesaretin var ha, merak etme, ben de aynı şeyi yapacağımdan emin olacağım.” Ocaktan ona bakıyorsunuz, sonra kreplerinize bakıyorsunuz. “Ne yaydın! Varlığımın farkına bile varmıyorsun! Hayır! Ailemi aramam gerekiyor, bu dünyanın sonu olacak!” Sunoo'yu sakinleştirmelisin, onu görmezden gelmenin dünyanın sonu OLMADIĞINA dair güvence vermelisin. "Bir dahaki sefere beni görmezden gelmesen iyi olur, ihmalden bayılacakmışım gibi hissettim!"
°- Jungwon dikkatini başka aktivitelerle dağıtmaya çalışırdı. Geçenlerde bir randevuyu unuttuğu için ona kızmıştın ve bir süredir onu görmezden geliyordun. Okulunuz olduğu ve o bir idol olduğu için, sizinle konuşmak için doğru zamanı bulması zordu. Uyandığınızda, okula gittiğinizde veya eve geldiğinizde alarm kurar ve size 'Günaydın aşkım<3' gibi mesajlar gönderirdi. 'Okulda iyi günler seni özledim', 'Umarım okul iyiydi, seni tekrar görmek için sabırsızlanıyorum' ve hiçbirine cevap vermezdin. Sonunda Heeseung'dan bir telefon aldınız, size Jungwon'un antrenmanlara ara vermediğini, her zaman antrenman odasında olduğunu ve bunu düzeltebileceğinizi umduğunu söyledi. Oraya vardığınızda, tabii ki Jungwon dans videosunu analiz ederken sizi fark etmedi, ama nedense arka planda sizi hissetti, hemen size doğru koştu ve belinizden sarıldı, haftalardır kokmadığı kokunuzu içine çekti. “Yn. Seni çok özledim. Sözünü tutmadığım için özür dilerim..” Gözyaşlarının eşiğindeyken, “Jungwon-” , “Aşkım yok, tarihi unutmak benim hatamdı. Lütfen beni affeder misin?” diye öksürmeye başlarsınız, çünkü sizi o kadar sıkı sıkıyordu ki, hemen bir sürü özür mırıldanarak gitmesine izin verirdi. Onu görmezden geldiğinizde ne kadar üzgün ve somurtkan olduğunu gördükten sonra sizi kesinlikle karşı koyamayacağınız daha fazla randevuya götürüyor.
°- Niki, dikkatinizi geri kazanmak için sizi mümkün olan her şekilde sinirlendiren bu mızmız küçük çocuk olacaktı. “Aşkımmm, bana bak!” diye bağırırdı, belli ki hüsrana uğramıştı. Aslen Niki ile Mario Kart oynuyordun, ta ki 'hile yaptığın' ve onu dövdüğün için sana kızana kadar. Sadece şaka yaptığını biliyordun ama açıkça yapmadığın bir şeyle suçlanıyormuş gibi hissettin. “Bebeğim bebeğim bebeğim bebeğim,” diyor Niki tekrar tekrar, “Bebeğim bana dikkat et! neden cevap vermiyorsun...” Mario'yu birincilik için yenmeye çalışırken arka planda Niki'yi duyduğunuzda sinirlendiniz ve bunu 4 turdan sonra yaptınız. “Yn benim değerli bebeğim. Hile yapmayı bırak, istatistiklerin benimkinden çok daha iyi hale geliyor.” Bir kahkahayı bastırıyorsun ve sonunda homurdanıyorsun. “Aman tanrım! Yn! Sonunda bana tepki verdin! Bebeğim bebeğim lütfen bana bak.” Bestelenmiş cevabınızı duyduktan sonra, ona tepki vermeyi bıraktığınızı görünce bir kez daha somurtuyor. “Ynnn.. Mario'ya karşı çıkmayı bırakıp bana karşı çıkabilir misin?” Mızmızlanıyor, dürtüyor ve sürekli yanağınızda bir gamze yapıyor. Daha fazla dayanamadın, bu yüzden ona bakıp gülüyorsun, başını sallarken oynaması için diğer kumandayı fırlatıyorsun.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
୨୧ Sınavlar başladı :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enhypen Reactions¹
FanfictionBu kitapta Tumblr çevirileri bulunmaktadır. İyi okumalar :> Tumblr 🏅 6 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #Oppacı Değilim#