; ⎯ Benim“Seni özledim,” dedi Jungwon üzgün bir şekilde telefonda. Birkaç günlüğüne arkadaşlarınla küçük bir seyahate çıkmıştın ve varlığının yokluğu Jungwon'a beklediğinden daha büyük bir zarar veriyordu. Ama sensiz hayatta kalmak için sadece iki günü daha olduğuna kendini ikna etmek için elinden geleni yaptı, bu da kısa sürede geçecekti ve o farkına bile varmadan kollarına geri dönecektin. O farkına bile varmadan, çünkü çok az şey biliyordu, ona sürpriz yapmak için bir gün erken gelmeyi planlıyordun. Bu yüzden gece için son bir veda ve hızlı bir 'Seni seviyorum' değiş tokuşuyla, telefonu kapattın ve ertesi gün onu tekrar göreceğini umarak heyecanla yatağa girdin, çünkü onun kadar göstermemiş olsan da, onu hayal edebileceğinden daha fazla özlüyordun. Yatağa uzandın, seni bir hafta sonra ilk kez gördüğünde nasıl tepki vereceğini, seni gördüğünde yüzünü aydınlatacak gülümsemeyi, ondan yayılan saf sevinci hayal ettin...
Sonunda gözlerini açtın ve ertesi sabah olmuştu. İçinizdeki tüm ezici canlandırıcı duyguları göz önünde bulundurarak dün gece uykuya dalabildiğinize bile şaşırdınız. Ama çabucak kalktın, güne başlamaya ve erkek arkadaşını bir an önce tekrar görmeye hazırdın.Ve saatler ve pit stoplardan(?) sonra, işte oradaydın, Jungwon'un kapısının önünde duruyordun.Derin bir nefes aldın ve yüzünde bir gülümsemeyle bıraktın. Jungwon'un yüz hatlarını yıkayan şaşkın bakışı hayal edebiliyordunuz, muhtemelen bu saatte burada kimin olacağını merak ediyordun, ama sonra ne olacağını düşünmeden önce, Kapı açıldı ve erkek arkadaşın orada durdu, kestirdiğini sandığın şeyden uyandı. Orada durdun, kapısının dışındaki kişiye gerçekten bakmasını bekledin ve sonunda yukarı baktığında gözleri golf topu büyüklüğüne kadar genişledi. “Ne!” diye haykırdı seni en sıkı, en sıcak kucaklamaya getirirken, kelimenin tam anlamıyla nefesini kesti. “Burada ne yapıyorsun?! Bekle saat kaç-hangi gün? Seni havaalanından almayı özledim mi?!” Sesini panikle doldurarak uzaklaştınız, “Her şeyden önce merhaba, sizi de görmek güzel. Ve ikincisi, merak etmeyin, saat 18:00 ve hala Cuma. Erken döndüm!” “ne, neden?!” “Güzel bir sürpriz mi?” diye sordun ona bakarken gülümseyerek. “Tabii ki,” Mutlu bir şekilde içini çekti. Onu tekrar kucakladın, ama hızla uzaklaştığı için bu uzun sürmedi. Ve kafanızın karışmasına bile izin vermeden, elleri hemen önce yüzünüzün yanlarına gitti ve 'Çok uzun süre gittin' diye çığlık atan bir öpücükle dudaklarını kabaca sizinkine bastırdı. Dokunuşunda eriyerek, elleriniz bilinçsizce boynuna dolandı, onu yaklaştırdı ve dudaklarınız senkronize bir şekilde hareket ederken ve mükemmel bir şekilde birbirine karşı kalıplanırken öpücüğü derinleştirdi.
Hafifçe geri çekildi, gözleri dudaklarındaydı. “Seni çok özledim.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enhypen Reactions¹
FanficBu kitapta Tumblr çevirileri bulunmaktadır. İyi okumalar :> Tumblr 🏅 6 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #Oppacı Değilim#