[6:28 pm] ⎯ 심재윤 ⋅ jake sim“Jake, gitmek zorundayız,” dedin gülümseyerek, onun üzerindeki sevgi dolu tutuşundan uzaklaşmaya çalışırken. “mm-mm,” diye mırıldandı dudaklarını bir kez daha seninkine bastırdıktan sonra, seninle işinin henüz bitmediğini belirtmek için başını hafifçe salladı.bu sefer seni yaklaştırdı, elleri kalçalarında, bacakların hala kucağında duruyordu. “Jake, cidden,” diye kıkırdandın. “Henüz değil.” Bu sürekli itme ve çekme sonraki birkaç dakika boyunca durmadı ve her birkaç denemede kaçınılmaz olarak pes ettiniz; Erkek arkadaşınızın kusursuz yumuşak dudakları sürekli sizinkini bulduğunda, elleriniz başınızı ve vücudunuzu mükemmel bir uyum içinde onunkine karşı hareket etmeye yönlendirdiğinde bunu yapmamak imkansızdı. Ama gerçeğe geri dönerek, onu öpmeye devam ettin, uzaklaşmak için doğru fırsatı bekledin. Ve böylece, dudaklarının sizinkinin üzerindeki konumunu ayarlamak için hafifçe geri çekildiğinde, o zamanı erkek arkadaşınızdan tamamen ayrılmak için kullandınız. “Tamam, bu kadar yeter Jake! Gitmek zorundayız!” Ama dokunuşundan tam olarak kaçamadan, kavrayışı tam sana geri döndü, seni kucağına geri çekti ve senden bir ciyaklama çıkardı. “Rezervasyonlar bekleyebilir,” diye fısıldadı kulağınıza, vücudunuzu tepeden tırnağa titreterek. “Zaten hala erken. Sadece birkaç dakika daha.” Ve her nasılsa, sözleriyle, ardından sizi oracıkta eriten bir sırıtışla, ayartmalarınıza teslim olmanız ve onu tekrar öpmeye geri dönmeniz yeterliydi, dudaklar birbirine karşı mükemmel bir uyum içinde hareket ediyordu.Diyelim ki, o birkaç ekstra dakikanın dolduğunu düşündüğünüzde, Siz ikiniz biraz fazla mesai yaptınız ve sonuç olarak çekincelerinizi kaybettiniz- Ama Jake'in sözleriyle, bu sana iki kez daha zaman verdi... diğer şeyler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enhypen Reactions¹
FanficBu kitapta Tumblr çevirileri bulunmaktadır. İyi okumalar :> Tumblr 🏅 6 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #Oppacı Değilim#