9 | Reactions

671 13 6
                                    


° Romantik Jestler °

°- Heeseung | Soğukken ceketini sana vermek

୨୧ Heeseung, soğuk günlerde sizi sıcak tutmak için her zaman fazladan bir ceket veya süveter getirirdi. Soğuğu gizlemek için omuzlarınıza asar, ekstra sıcaklık için sizi yavaşça ona yaklaştırırdı.

°- Jay | Sana aşk mektupları yazmak

୨୧ Jay kesinlikle size olan duygularını küçük bir nota/mektuba yazacak bir tip olacaktır. Seninle ilgili sevdiği her küçük şeyi not eder, onları yazmaktan asla bıkmazdı. Mektupları masanızın üzerinde, kitaplarınızın arasında bırakmayı ya da onlarla sizi şaşırtmayı sever.

°- Jake | Kalabalık yerlerde elinizi tutmak

୨୧ Jake, elini sizinkiyle iç içe geçirerek kalabalık alanlarda sizi kaybetmemesini sağlar. Yerler o kadar kalabalık olmasa bile, sadece ellerinizin sıcaklığını seviyor. Bazen bırakmayı unutur ve gün boyunca ellerinizi onunla kilitli tutar.

°- Sunghoon | size gününün fotoğraflarını göndermek

୨୧ Gün boyunca, Sunghoon size resimler aracılığıyla güncellemeler gönderirdi. İster gökyüzünün resimleri, ister yediği yemek, ister köpeği olsun - sadece size gösterme ihtiyacı hissediyor! İkinizin birbirinize resim göndermesi günlük bir rutin haline gelirdi.

°- Sunoo | Sana en sevdiğin çiçekleri almak

୨୧ Durum ne olursa olsun, Sunoo size en sevdiğiniz çiçekleri getirmeyi seviyor. Onu her gördüğünüzde, asla eli boş gelmezdi! Onları her aldığınızda yüzünüzün aydınlandığını görmeyi seviyor.

°- Jungwon | her gece yatmadan önce seni aramak

୨୧ Jungwon, yatmadan hemen önce sesinizi duymaya bayılır. Ona bildirdiğiniz her şeyi dikkatle dinlerdi. Ne kadar geç olursa olsun, ne kadar yorgun olursa olsun, Jungwon seninle yaptığı gece görüşmelerini asla kaçırmazdı.

°- Riki | Sizi en sevdiği noktalara götürüyor

୨୧ Riki'nin stres atmak için arada bir ziyaret etmeyi sevdiği gizli yerleri olurdu. Ama seninle tanıştıktan sonra, seninle vakit geçirmek için seni neredeyse her gün oraya götürürdü. Daha önce "gizli" olsalar bile, onları size seve seve tanıştırırdı.

Enhypen Reactions¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin