23 | Heeseung

571 12 5
                                    


Heeseung ile Hybe Oyunları 𐙚

• Bu adam gözlerini senden uzak tutamazdı. Ta ki Jay ya da Sunghoon onu gerçekliğe döndürene kadar. Çok sevimli çünkü grubunun masası sizinkinin hemen yanında. “Heeseung?” diye ona dokundular, sana baktığını fark ettiler.

• Heeseung çok gergin. İkiniz yan yana olduğunuzda, elleri terlemeden edemiyor. Kesin olan bir şey var ki, süper gergin olsa bile, yine de şiddetli bir rakip olacak. Onun sevgilisi olsanız bile, grubunun onu seçmesi için seçtiği herhangi bir oyunu kazanmaya çalışacaktır.

• Heeseung küçük ödülünü sizinle paylaşmayı teklif ederdi. Bence grubunun kazandığı dondurmanın bir kısmını paylaşmaya çalışması çok sevimli. Ödülünü sadece o değil, tüm grubunuzla paylaşıyor. her kıza bir dondurma vermek ve onları gülümseyerek selamlamak; Sonra sana bakıp daha da gülümsüyor.

• Heeseung, Rastgele Dans Yarışması'nda rastgele dansların çoğunu aldığınızda garip bir şekilde etkilenecektir. Grubunun “Blessed-Cursed” şarkısı çaldığında, koreografiyi anında tanıdığınız için şok oldu. Heeseung yardım edemedi ama kızardı, grup üyeleri bunu fark etti.

• Heeseung, grubunuzun koreografisini bilir ve sizi etkilemiş ve şok etmiştir. Çizginin arkasına geri döndüğünde, yardım edemedi ama sana baktı ve sırıttı. Koreografinizi bilmenin sizi etkileyeceğini biliyordu, bu yüzden onu öğrenmek için bir girişimde bulundu. Grubunuzun yarı sert koreografisini yapmak üyelerini de şok etti.

• Heeseung, kafeteryada öğle yemeği yiyemediğinizi öğrendiğinde, size öğle yemeğini teklif etti. Onu alman için ısrar etti; Özellikle de cevabın sende olduğunu bildiği için, ama parlayan güneş cevap vermeyi oldukça zorlaştırdı.

• Tüm gruplar Red Hybe Green Hybe oynarken, sen ve Heeseung bu kadar tuhaf pozisyonlarda donduğunuz için birbirinize gülmekten kendinizi alamadınız. Elinde bir karpuzla durakladığını fark ettiniz, nefesinizin altında hafifçe gülmekten kendinizi alamadınız; Hala yakalanmaya çalışmıyorum. Buzlu Americano masasını grubunuzla birlikte taşımaya çalıştığınızı fark ettiğinde karpuzunu düşürdü ve grubunuza yardım etmeye başladı.

• Heeseung, buzlu Americano masasına yardım etmek için karpuzunu düşürdüğünden, onun ve grubunun tadını çıkarması için ona bir karpuz daha kazandırmayı başardınız. Bu, kameralar kesildiğinde hem onun grubunun hem de sizin grubunuzun korktuğu bir şekilde ona sarılmanıza neden oldu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
୨୧ Sanırım kitaba biraz ara vereceğim artık kitap okunmuyor bile :/

Enhypen Reactions¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin