11 | Jay

484 8 0
                                    


ᴖ ᴈ ᴖ korumak için ୨୧

“Y/n,” diye seslendi aşağılık bir ses arkadan. Yüzünü buruşturdun ve isteksizce sesin kaynağıyla yüzleşmek için arkanı döndün - onu her zaman geri çevirmene rağmen sana vuran bir adam - devam ederken, “Daha sonra ne yapıyorsun?” “Planlarım var,” diye cevap verdin, ona bu hafta on dördüncü ipucunu vermeye çalıştın.  Ondan bir cevap Birkaç saniye beklemene rağmen arkanı dönmeye başladın, ama ilk adımın uzaklaştığında, bileğine sıkıca yapıştığını hissettin ve ani güçle irkilmene neden oldu. “Hey, bırak gitsin, olur mu?!” uzaklaşmaya çalıştın ama tutuşu güçlü kaldı.“ Bunun yerine, W-”  Kirli ağzından ne kaçacağını bilmek bile istemiyordun ve neyse ki buna gerek yoktu, çünkü o sözünü bitiremeden arkadaşlarından biri olan Jay aniden onu tuttu ve Jay'in yakın zamanda bırakmaya niyeti yoktu. “Bırak gitsin,” Jay gıcırdayan dişlerin arasından, kızgın, meydan okuyan gözlerle diğer erkeği asla terk etmedi. Kısılmış gözler ve sıkılı bir çeneyle, sana son bir bakışla,  adam sonunda seni bıraktı ve sen nefesinin altında rahat bir nefes aldın, onun uzaklaşmasını izledin. Ama o uzaklaşamadan hemen arkasını döndü ve baskın kolunun güçlü bir vuruşuyla doğrudan Jay'in çenesine bir yumruk atıldı. Çığlık attın, ağzını iki elinle kapattın, ve sen araya girmeye bile teşebbüs edemeden, Jay kendini sabitledi, ve aynı çileden çıkmış gözlerle hemen karşılık verdi. Dürüst olmak gerekirse, ileri geri gitmelerini izlemek, homurdanmalarına ve birbirlerine vurmalarına çığlık atarken neredeyse gözyaşlarına boğulmanıza neden oluyordu, ama başka bir adam araya girip sonunda büyük bir sahne yaptıktan sonra ikisini de ayırana kadar durmadılar.

Güvenli olduğunda,  Jay'e koştun ve gözlerin ve ellerinle hemen yüzünde ve vücudunda hasar olup olmadığını kontrol ettin ve kesinlikle belirgin morluklar vardı ve yüzünün kenarlarından ve alt dudağından biraz kan damlıyordu. Diğer adamla ilgilenilirken ve umarım cezalandırılırken Jay'i uzaklaştırdın ve yeterince uzak ve güvenli bir yere gittin. Ve birlikte oturacak bir yer bulduğunda,  İşte o zaman gözyaşları yanaklarından aşağı akmaya başladı.
“Hey,” diye başladı Jay, sesi her zamankinden daha yumuşak, “bunu yapma.” Gözyaşlarını silmek için elini kaldırdı. Şimdiye kadar parmak eklemlerini kaplayan kanı fark etmemiştin. Elini aşağı çektin ve diğerini de aldın ve kaşlarını çattın, “Bunu yapmamalıydın Jay.” Konuşmadan önce gözyaşları tekrar gözlerinizi dikti, “Yaptığı şeyi yapmaya devam etmesine izin veremezdim, özellikle de sana yaptığını düşünürsek!”

Jay'i yaklaşık iki yıldır seviyordun ve tüm bu süre boyunca ona hiç bu andaki kadar derinden aşık olmamıştın. Onunla göz göze geldin. Ve sanki senkronmuş gibi, ikiniz de eğildiniz, boşluğu hızla kapattınız ve birbirinizi usulca öptünüz ikiniz de birkaç dakika birbirinize baktınız, gözleri yardım edemedi ama aralanmış dudaklarınıza gitti,  sizinkinin de onunkine aynısını yapmasına neden oluyor. Kan tadı ağzına girdi ve Jay'in dudaklarına baktın. İşte o zaman alt dudağındaki yırtığın yanı sıra yüzünün geri kalanındaki bariz morluklar da aklınıza geldi. Ama bir ürpertinin ondan kaçması uzun sürmedi ve yüz hatlarınızı yıkayarak endişeyle hemen geri çekildiniz. Ayağa kalkmadan önce göz temasından kaçınarak aşağı baktı, elini tuttu ve onu yanına çekti.Ama nedense, öpücük düşüncesi sana geri döndü ve yardım edemeyip telaşlandığını izledi. “Nereye gidiyoruz?” diye sordu. “Gidip seni tedavi ettirmek için. Her dokunduğumuzda yüzünü buruşturamam.” “Oh?” diye kıkırdadı. “Bu, seni tekrar öpmemi beklediğin anlamına mı geliyor?” Dudaklarınızı tehdit eden gülümsemeyi kontrol altına almak için elinizden gelenin en iyisini yaptınız ama bunun yerine “çok inandırıcı” , “kapa çeneni” dediniz. 

Enhypen Reactions¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin