° “Seni seviyorum” a karşılık vermiyorsun °°- Heeseung senin buna karşılık vermediğini fark ettiğinde şaşkına döner ve ağzı açık kalırdı. Sizinle paylaştığı yatak odasının karanlığı dışında hiçbir şeye bakarken, ona karşılık vermeyeceğinizden emin olmak için birkaç saniye beklerdi. “Hey,” diye somurtkan bir tavırla ve son üç kelimeye vurgu yaparak bağırırdı, “seni seviyorum dedim.” Sen de “ben de” diye cevap verirken sesindeki gülümsemeyi herkes duyabilirdi ve o da devam ederdi, “hayır, doğru düzgün söyle” - sen sonunda cevap vermeden seni yalnız bırakmazdı:
“Ben de seni seviyorum”
°- Jay başlangıçta biraz şaşırırdı, bugünkü eylemleri hakkında düşünürdü; yanlış bir şey yapıp yapmadığını, sizi kızdırabilecek bir şey yapıp yapmadığını merak ederdi. ama 'kedi ve çorba' oynar gibi onun kucağında oturuş şekliniz göz önüne alındığında, bu seçenek geldiği kadar çabuk sonuçlanacaktır. Sana “prenses” derdi ve oyununa kendini fazla kaptırdığında sanal kedilerinden başını bile kaldırmadan “seni seviyorum” diye mırıldanırdın, “ben de seni seviyorum bebeğim” diye cevap verirdin buna gülümserdi.
°- Jake sana hemen cevap vermeni söylemekten korkmazdı. yani, ilk başta sözleriyle değil - sadece sana bakardı, ağzı kaşlarını çatardı ve köpek yavrusu gözleri doğrudan gözlerinin içine bakardı. Bunu oldukça komik bulursunuz ve kollarınızı göğsünüzün altında kavuşturup ona bakarsınız. “Haydi,” diye sızlanırdı ve sen onun sefaletine gülerdin, “geri söyle, lütfen” eğer biraz kaba davranmak istersen, “hmm, yapmalı mıyım?” Parmağınızı çenenize götürürken sanki erkek arkadaşınızın şu anda gerçekten çok tatlı olduğu gerçeği dışında başka bir şey düşünüyormuş gibi davranıyorsunuz. Biraz daha yalvardıktan sonra sen de ona karşılık verirdin..
°- Sunghoon biraz endişeli olurdu, özellikle de kelimeleri çok sık kullanan bir tip olmadığı için; o daha çok sevgi dolu bir adam. Ama kaygısı çabuk geçerdi, birkaç dakika sonra pek umursamazdı. onu sevdiğini biliyor, bu yüzden bu sefer karşılık vermezsen sorun değil. Sonrasında kendinizi kötü hissedersiniz, bu yüzden onun yanına gelirsiniz ve sanki günlük bir iş yapıyormuş gibi başınızı onun omzuna yaslarsınız, “ben de seni seviyorum canım” kalbinin bu gerçeği inkar etmesi yalan olur. Sözlerine ısındı (sonra alnından bir öpücük verirdi)
°- Sunoo çok gücenirdi, gözleri ve ağzı tamamen açık bir şekilde geri çekilirken elini dramatik bir şekilde kalbinin üzerine koyardı. Hatta belki sol gözü biraz seğirir, “sana son bir şans veriyorum, seni seviyorum dedim” ve sen ona öylece bakarsın, gülmemek için kendini zorlarsın, sonunda homurdanırsın. homurdanıyor - bunun kaymasına izin vermezdi. Sana sessiz muamelesi yapar, hemen kollarını kavuşturup kanepeye oturur ve yanına geldiğinde başını senin olmadığın tarafa doğru silmeye özen gösterirdi. Oyunu çok uzun sürmezdi, senden bir kaç 'seni seviyorum' demesi ve köpek yavrusu bakışları eklemesi gerekirdi ve aptal gibi kıkırdardı.
°- Jungwon bunu gerçekten eğlenceli bulur, ona karşılık vermesini sağlamak için bunu bir meydan okuma olarak görürdü. Dürüst olmak gerekirse, genellikle yanlış bir şey yaptığından ve sizin ona kızabileceğinizden ya da üzgün hissedebileceğinizden endişelenirdi. ama başlangıçta biraz endişelense de, o üç kelime ağzından çıkar çıkmaz yüzün kızardığı için endişesi uzun sürmeyecekti. kesinlikle pes edene kadar kendini tekrar edecek bir tiptir. Başarılı olduğunda “ahh, beni sevdiğini biliyordum” derdi.
°- Riki onun kalbinin kırıldığını hemen duyardı. Ve hemen tekrar söylüyorum. Lütfen bunu ona yapma; umursamıyormuş gibi davranır ama çok fazla düşünmeye başlar. Ama kendini falan uzaklaştırmazdı, aşırı derecede yapışkan hale gelirdi. Güvenceye ihtiyacı olduğunda yapışkan olma eğilimindedir ve bunu sen de biliyorsun. Bu nedenle onun her yerde sizi takip ettiğini, etrafınıza sarıldığını fark ettiğinizde siz de “ben de seni seviyorum” dersiniz ve o da gülümser.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enhypen Reactions¹
Fiksi PenggemarBu kitapta Tumblr çevirileri bulunmaktadır. İyi okumalar :> Tumblr 🏅 6 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #Oppacı Değilim#