° ʚ : KAMU ALANINDA ENHYPEN İLE ALAY ETMEK - hyung line - ₊̣ ! °°- HEESEUNG! Soğukkanlılığını korumaya çalışıyordu ama arkadaşlarının önünde masanın altında onu kot pantolonunun üzerinden okşamak biraz zordu. yüzü kırmızıydı ve alnında ter birikiyordu - yine de o yükünü pantolonunun içine boşaltmak üzereyken sen orada öylece oturmuş sunoo ile öyle etkilenmemiş bir şekilde gülüyordun ki."b-bebeğim." diye kulağına fısıldadı, daha çok inliyormuş gibi. "bebeğim lütfen boşalacağım, lütfen dur." ama sen dinlemedin, daha fazla dayanabildi, yumruğunu ısırdı, başını çevirdi geldiğinde utanç içinde. "gitmemiz lazım." heeseung hızla ayağa kalktı ve seni sürükleyerek götürdü. "bu hoş değildi, değil mi? beni böyle boşaltıyorsun, şimdi seni boşalttığımda bana durmam için yalvarıncaya kadar o gözyaşlarını verme."
°- JAY! karşıya atlamak ve seni tüm arkadaşlarının önünde almak, seni tekrar yerine koymak, her zaman yaptığı gibi sikini yalvartmak istiyordu - bunun yerine, senin stiletto giymiş gibi taşlanmış suratıyla orada oturmuştu ayağı baldırını aşağı yukarı ovuşturdu, penisine kadar uzandı, üzerine bastırdın, onunla göz teması kurdun, onun içindeki öfke külotunu ıslattı. Senin sırıtışın onu sonuna kadar kızdırdı ama o senin kazanmana izin vermeyecekti, bir amatör gibi pantolonunun içine boşalmayacaktı. ""Bugünlük bu kadar millet, toplanıyoruz." İkiniz de ayağa kalktınız, herkes kapıdan çıkıyor, onu tam arkanızda hissedebiliyordunuz. o kadar kolay kaçmana izin vermeyecekti, daha kapıdan çıkmadan önce gizlice üzerinize geldi, kapıyı kapattı ve sizi aranıza sıkıştırdı. "Kendini çok komik sanıyorsun prenses, bakalım bütün şirket senin adımı bir fahişe gibi bağırdığını duyduğunda ne kadar komik olacak."
°- JAKE! sırıttı, eliniz kasıklarına geldiğinde dudağını ısırdı, sikini avuçladı, onu kot pantolonunun içinden okşadı, oynadığınız oyunu biliyordu ve bunu sevdi, hepinizin ona muhtaç olduğunu görmeyi sevdi, ama isterseniz Bu oyunu oynayacaktı ama seni yenecekti. eteğin ellerini eteğinin içine sokmasını kolaylaştırdı, sırıtışı cheshire kedisi gibi bir gülümsemeye dönüştü. eğilip kulağına fısıldadı. "pis kız." senin yapışkan amına dokundu. "Külot giymiyorsun." parmağını deliğine soktu. "j-jake." Bileğini tuttun ama bu onu durdurmadı, elini çekti ve tekrar kulağına fısıldadı. "hayır bebeğim, bunu sen başlattın, eğer adil oynamayacaksan neden ben yapayım ki?"
°- SUNGHOON! dürüstçe ateşle oynuyordun, çünkü sana elini dizine koyduğun anda durmanı söyledi, şakağına bir davranış mırıldanarak tokat atıyordu, orada durup dinlemeliydin, ama yapmadın, bunun yerine, eliniz onun giyinik sikine ulaşıncaya ve onu sıkarak inlemesine kadar ilerlemeye devam ettiniz. "iyi misin Hoonie?" Ona o kadar sinsi bir sırıtışla baktın ki o bunu yüzünden silmek istedi. "çok komik prenses." bileğinden tutup seni durdurdu. "Seni bu masanın üzerine eğip tüm bu insanların önünde olduğun fahişe gibi siksem yine de bu kadar komik olur mu diye merak ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enhypen Reactions¹
FanfictionBu kitapta Tumblr çevirileri bulunmaktadır. İyi okumalar :> Tumblr 🏅 6 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #Oppacı Değilim#