✩ Numaranı Nasıl İsterler!°-Heeseung
- Heeseung size nasıl soracağını bilemediği için gerçekten biraz endişeli olurdu ama bu sakin, sakin bakışı koruyacak ve sonunda Google'a başvuracaktı.
- Arkadaşları omzunun üzerinden bakıp telefonunda 'Aşkını kızdırmanın 100 yolu'na bakar ve onunla dalga geçerdi.
- Gerçekten ne yapmak istediğini açıkladığında, arkadaşları onu cesaretlendirir, birkaç fikir bulur ve size doğru tökezlerken onu iter, sözünü söyler.
“Y-yn. Sanırım telefonumda bir sorun var, numaranız olmadan eksik görünüyor.”°-Jay
- Cevaplayabileceğiniz tüm olası cevapları ve onlara ne söyleyeceğini içeren bir senaryo hazırlar.
- Küçük bir gülümsemeyle yanınıza gelir ve onun bir sürüngen olduğunu düşünmediğinizden emin olmak için el sallar.
- Sadece jay park numaranızı istediği için tepki vermediğinizde kalbi düşer??, ve hemen 13827 cevabını bulur.
“Üzgünüm, bu garip bir soruydu. Unutalım ve bir daha asla konuşmayalım!”°-Jake
- Muhtemelen birçok başarısız girişimde bulundu - cümlenin ortasında sözünü kesen biri mi yoksa arkadaşlarınızdan biri sizi selamlıyor mu? Yarı yolda pes eder ve çekip giderdi.
- Bu yüzden inisiyatif alarak yanına gidip ne söylemek istediğini sorduğunuzda yaşadığı şoku hayal edin.
- Kalbinin daha hızlı attığını hissederek, konuşmayı bilmeyen 4 yaşındaki bir çocuk gibi sözlerine sıçradı.
“Ben- uh- üzgünüm, um- tamam burada- gerçektennumaranıalacağımı
düşündüm-”°-Sunghoon
- Bir gün seni gördü ve “Yn'in numarasını isteyeceğim” dedi.
- Ders başlamadan hemen önce yanınızdaki koltuğa kayar, kolunu omzunuza atar ve çantasını masanın ayağına yığar
- Bunun normal davranışı olduğunu düşünerek kimsenin dikkatini çekmez.
“Hey güzellik. Sen, ben, numara alışverişi, randevuya çıkmak, ne düşünüyorsun?”°-Sunoo
- Dürüst olmak gerekirse, Sunoo ne istediğini sormakta asla sorun yaşamaz, çekinmez ve bunu kolayca yapar.
- Belli ki bölge boyunca sizi aramaya başlayacaktı, hatta bazı arkadaşlar ona neler olduğunu soracaktı, o da doğrudan ve doğrudan yanıt verecekti.
- Sizi fark ettiğinde, size doğru koşar, size özgü güneş ışığı gülümsemesini verir ve telefonunu size verir.
“Merhaba Yn! Numara değiş tokuşu yapalım!”°-Jungwon
- Jay'e benzer şekilde, kafasında sizinle konuştuğunda takip edebileceği bir senaryo yapar ama aslında doğrudan ruhunuza baktığını fark etmez.
- Geriye baktığını fark ettikten sonra hemen yere bakıyor, yanaklarında kırmızı uyanış.
- Açıkçası, az önce yarattığı tüm senaryoyu unutuyor ve onun yerine numarasını isteyen siz oluyorsunuz.
“Hı-hı? Ne dedin?”°-Riki
- Odasında numaranızı isteme alıştırmaları, durmadan onunla dalga geçen kız kardeşi Konon tarafından yakalanma alıştırmaları.
- Sonunda Riki'ye yardım edecekti, o da günün geri kalanında Konon'u rahatsız edecekti, böylece tüm bunları numaranız için uygulayabilecekti
o zaman doğrudan size gelip sormakta sorun yok.
- Numaranızı masum bir şekilde telefonuna yazdığınızı görünce sırıtır ve egosu o kadar yükselir ki.
“Ay, o kadar yakışıklı olduğumu düşünüyorsun ki, neden diye sormadan bana vereceksin ha?”
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
୨୧ Oy atarsanız mutlu olurum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enhypen Reactions¹
FanficBu kitapta Tumblr çevirileri bulunmaktadır. İyi okumalar :> Tumblr 🏅 6 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #Oppacı Değilim#