2 | Reactions

906 12 0
                                    


°Somurtkan olduğunuzda°

°- Heeseung, surat astığınızı görünce utanmadan sevecen sesler çıkarırdı, “Ah, o çok tatlı...” Seni kollarına sarmadan ve uzaklaşmaya çalışırken seni daha da sıkı tutmadan önce söylerdi. Seni iki yana sallardı, çapraz kolların onun vücuduyla seninki arasında bir engel oluştursa bile bırakmazdı. “Bana sarılana kadar gitmene izin vermeyeceğim.” derdi sana, herkesin büyük olasılıkla bir söz için kullanacağı bir ses tonuyla. Sinirli bir iç çektiğinizde gülümsemesini neredeyse duyarsınız, kazandığını bilir ve ona sarıldıktan sonra bile sizi bırakmazdı.

°- Jay hemen yapardı ve demek istediğim; Hemen, ne istediğini sor. Sinirli ya da eleştirel bir şekilde değil- ama 'Ben kız arkadaşını somurtmayı bırakana kadar şımartmaya hazır bir erkek arkadaşım' tarzında. İsteyebileceğiniz her şeyi listelemeye başlardı; “Bir boba ister misin..? bir dondurma..? Ulta'ya mı yoksa Sephora'ya mı gitmek istiyorsun..?” Ve onu boş bir ifadeyle, dümdüz önünüze bakarak dinlerdiniz. Sonra içini çekerdi, “Tamam, eğer gerçekten istiyorsan,” diye başlardı, "gerçekten" vurgulayarak, “eşleşen Sanrio saç tokaları alabiliriz.. Yemin ederim benimkini giyeceğim.” gülümsediğini görünce rahat bir nefes alırdı.

°- Jake tekmelenmiş bir köpek yavrusu gibi davranırdı, çenesini omzuna koyar ve köpek yavrusu gibi gözleriyle sana bakardı. “Konuş benimle, lütfen..” derdi, sonra bir süre sana bakar, somurtmayı bırakmanı beklerdi. Ona hala sessiz davranırsanız, dudakları da somurtmaya dönüşecektir. Belinizi sararken, sizi kucaklarken ve sizi ona yaklaştırırken onunla göz göze gelmemek için elinizden gelen her şeyi yapmanız gerekir. “Lütfen..” yarı sızlanır, yarı yalvarırdı - başını eğerek başını seninkine sokabilirdi. Bir “Jake” bıraktığınızda görevinin başarılı olduğunu bilirdi.

°- Sunghoon şaşkına dönerdi, dudaklarının en ufak bir şekilde somurtmasını izlerken zihni hemen boşalırdı. Bakın, sizi kesinlikle sevimli bulmakla sözsüz kalıp onu doğrudan görmezden gelebileceğiniz gerçeğinden korkmak arasında bir karışım. Onu zaten parmağına sardın, diz çöktürmek için ihtiyacın olan tek şey o yüzü yapmak. “Hayır, yapamayız..” cümlesini kesti, bir an için sana ve güzel suratına baktı - ağzı hala biraz açıktı. “Biliyor musun? belki yapabiliriz.. Tabii ki yapabiliriz ve yapacağız.” - düşünsenize bir Sunghoonʼunuz var '>

°- Sunoo hemen somurtacak ve büyük olasılıkla senden daha somurtkan olacaktı. Bir milisaniyede somurtkan bir yarışmaya dönüşürdü, bu yüzden birbirinizle uzun bir süre konuşmazdınız - ta ki biriniz sonunda pes edene kadar. Tabii ki sen değilsin, sana karşı bir zaafı var ve seni on dakikadan fazla görmezden gelmeye dayanamıyor. “Hadi,” diye sızlanırdı kolunu sıkarken. “Artık komik değil, konuş benimle..” ona baktığında sana karşı savaşamayacağını bildiği arsız bir gülümseme verirdi. Hala biraz somurtkan, “sevimli..” diye mırıldanırken yanağını çimdiklerdin.

°- Jungwon suratını öpmekten çekinmez, bu otomatiktir - surat astığını görür, suratını öpmek ister ve bu sevimli şeyi ağzınla yapmayı bırakmazsan, sen durana kadar devam eder. Ayrıca, en hızlı 'Seni seviyorum', şaka bile yapmıyorum, somurttuğunu görüyor ve kelimeler otomatik olarak ağzından çıkıyor.
Ayrıca, en hızlı 'Seni seviyorum', şaka bile yapmıyorum, somurttuğunu görüyor ve kelimeler otomatik olarak ağzından çıkıyor. “Aşkım,” derdi dudaklarına tatlı bir öpücük kondurmadan önce, “Seni seviyorum.” diye eklerdi, boba gözleriyle sana bakarken dudaklarını kaşlarını çatardı. sadece başını sallarsın, homurdanırsın; “Hayır.” Pes etmezdi, seni öper ve dudaklarında gülümsediğini hissedene kadar seni ne kadar sevdiğini söylerdi.

°- Niki, çok sinir bozucu olurdu - çok yapışkan olurdu ve bunu alay olarak gizlemeye çalışırdı ama gerçekten somurttuğunuzda ve tüm varlığını görmezden geldiğinizde dayanamaz. Yanaklarını dürter, bıkana kadar adını söylerdi, hatta biraz yalvarırdı. Sonunda bundan bıkar ve üzerinize atladıktan sonra ikinizi de yatağa düşürürdü. Tavana bakan sana bakar, utangaç bir gülümsemeyle “Gerçekten delirdin mi?” diye sorardı. “Hayır, bunu yaptığımda verdiğin tepkiyi beğendim” diye homurdanırsın.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
୨୧ Bu bölüm hoşuma gitti çok tatlış bir şeydi'>

Enhypen Reactions¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin