14 | Sunoo

267 6 0
                                    


♡ Ne Pahasına Olursa Olsun ୨୧

“Aww,” diye ciyakladın, seni kafelerine davet eden tüm yavru köpekleri görünce aşırı sevimlilikten dolayı kalbin sevinçle sıkıştı. Kollarını erkek arkadaşın Sunoo'ya sardın, içindeki ezici duygularını kontrol etmeye çalışmanın bir yolu. “Çok tatlılar, hayır, bunu yapabileceğimi sanmıyorum.” “Beni güzellik uykumdan uyandırdın ve beni buraya kadar sürükledin. Henüz kafeye bile girmemişken ayrılmamızın bir yolu yok. Em, y/n,” diye alay etti, diz çöküp bazı köpekleri selamlamadan önce, geniş bir şekilde gülümserken kafalarını okşadı.

Sonunda sadece kapıyı geçmeye çalışmak için çok ısrar ettikten sonra (sonsuz miktarda sevimliliğe karşı koyamazdınız), ikiniz bir masa buldunuz ve oraya vardığınızda, Sunoo senin için sandalyeni çekti ve ona büyüyen bir gülümsemeyle bakmana neden oldu. O diğer tarafa gitmeden önce oturdun ve kendininkini çıkardın. Bir saniye sana baktı, “Burada bekle” diye düşündü. Aceleyle kafenin önüne doğru yürürken, birkaç dakika sonra elinde küçük bir fincan mama ile geri döndüğünü izlediniz. “İşte” dedi ve dudaklarında bir gülümsemeyle aldın. Bu davranış ona benzemiyordu ama sen şikayet etmiyordun.

“Köpekleri beslemek istediğini söyleyebilirim. Gitmek!” Düşünceliliği kalbinizi şişirdi ve elini kendi elinize almadan önce gözleriyle karşılaştınız, “Benimle yap” " Kabul etti ve köpek mamalarının bir kısmını açık avucuna döktünüz, hemen ardından yavruları beslediniz.Geniş gülümsemenizden yayılan neşeyi ve heyecanla ayaklarınızı tekmeleme şeklinizi izlemek, en hafif tabirle bulaşıcıydı. Seni köpek kafeleri gibi yerlere götürmek seni bu kadar mutlu ettiyse, Sırf senin bu kadar parladığını görmek için elinden geldiğince çok getirirdi. “İstediğin buysa, gelecekte sana bir köpek alacağım,” Sunoo aniden ağzından kaçırdı. Büyüyen sırıtışını gizlemeye çalışarak uzaklara baktı, onun yerine sana küçük bir omuz silkmeye başvurdu. Hemen başını ona doğru kırdattın ve kıkırdandın, “Ha? Ciddi misin?” “Hiçbir şey, ne demek istiyorsun? Kız arkadaşıma karşı böyle davranamaz mıyım?” Bir kahkaha ile başladınız, “Ama bugün içine ne girdi?”  “Yapabilirsin, sadece bu kadar iyi davranma.” Gözlerini devirdi ve her yerde tanıyabileceğiniz klasik tiksinti dolu yüzünü yaptı, “Bu doğru değil!Mhm,” diye bağırdın, çok alaycı bir tavırla ve o fark edene kadar gözlerin geriye doğru itilmiş ve üst dudağın hoşnutsuzlukla yukarı doğru çekilmiş olarak önceki bakışını yansıttın. “Hey!” diye güldü ve omzuna hafifçe vurdu. “İ-İnanılmaz.”

Ortak kahkahaların azalmaya başlamadan önce kıkırdadınız ve onun yönüne baktınız. İçini çekti, başını sallarken elindeki ikramlara baktı ve şakacı bir şekilde bir sonuca vardı, “Evet, artık sana o köpeği almıyorum.” “Hey!” diye haykırdın.

Onu sevdin.

Enhypen Reactions¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin