°Enhypen'in flört alışkanlıkları°°- Heeseung yardım edemez ama ellerini senden uzak tutar. Bu, sizden her zaman bir şeyler istediği anlamına gelmez, ancak onun yanında olduğunuza dair güvenceye sahip olmayı sever. Her sabah vücudunuzu onunkine bastırarak uyandığınızda bu gerçeği yeniden fark eder. İster kucağına oturtmak ister saçınızla oynamak olsun, varlığınızı elinde tutmaktan hoşlanır.
°- Jay'in sevgi dili hediye vermektir. Ne zaman en ufak bir güzel şey görse, ona seni hatırlatmasına engel olamaz. Hediyelerinizi aldığınızda yüzünüzdeki parlayan ışından asla bıkmaz. Ona “Bana bir şeyler almayı bırak, paranı biriktir” deseniz de, yanaklarınızdaki kızarıklık harcamalarını teşvik etmek için yeterlidir.
°- Jake seninle vakit geçirmeyi çok seviyor. Tabii ki, tüm erkekler yapar. Ama Jake'in kişiselleştirilmiş takviminde tüm tarihlerini sizin resimlerinizle planlaması, o günleri kalpler ve çıkartmalarla süslemesi, gerçekten umursadığını bilmenizi sağlar. İster Leyla'yı gezdiriyor olsun, ister işini bitiriyor olsun, hemen yanında seninle yapmayı tercih etmeyeceği hiçbir şey yok.
°- Sunghoon hakkında bir şey varsa, o da her zaman seni arıyor olmasıdır. İster bir insan denizinde, ister küçük bir arkadaş toplantısında olsun, her zaman onun bakış açısında olan tek kişi sizsiniz. Bunu mutlaka size göz kulak olmak için söylemiyor, ancak vücudu doğal olarak sizin yönünüze yöneliyor. Ne zaman bir şaka yapsa ya da sevimli bir şey yapsa, gözleri lazerle sadece sizin tepkinize odaklanır.
°- Sunoo, başını omzuna koymadan bir gün geçirebileceğini düşünmüyor. “Mükemmel bir yastık” diyor, onu boyun yastığının iyi bir yatırım olabileceğine ikna etmeye çalıştığınızda bile. Bunu yorgun olduğunda, seninle biraz sakin vakit geçirirken ya da güldüğünde ve vücudunun seninkine bez bebek yapmasına izin verdiğinde yapacaktır.
°- Jungwon'un arkadaşları seni duymaktan bıktı. Harikasın falan, ama hayatında gerçekten başka bir şey olmuyor mu? Bu elbette doğru değil, ama isminin diline yapışma şekli, arkadaşları senin hakkında her ayrıntıyı bildiklerinden eminler. Ancak Jungwon, mağazadaki elbisenin tıpkı son randevunuzda giydiğiniz elbiseye benzemesine ya da oradaki kedinin tıpkı size benzemesine engel olamıyor. Sürekli aklındasın ve o biraz umursamıyor.
°- Niki'nin eğlenceli tarafı çok aşina olduğunuz bir taraf. Yine de, yaklaştığınızda küçültme eğilimindedir. Sinirleneceğinizi düşündüğünden değil (olur mu? umarım olmaz.), ama güvenebileceğiniz biri olmak istiyor. Onun centilmen doğası, Jake'i tekmelemekle tehdit ettikten sonra diğerlerinin görmesi şaşırtıcı olabilir, ancak pembe yanaklarınız her şeye değer.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
୨୧ Oy atarsanız memnun olurum, teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enhypen Reactions¹
FanfictionBu kitapta Tumblr çevirileri bulunmaktadır. İyi okumalar :> Tumblr 🏅 6 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #Oppacı Değilim#