∿ ⊹ sakız ⊹ ∿“Hey tatlı yanaklar, sakızın var mı?” Heeseung, bir baloncuğu üflerken kaşlarını kıpırdatarak diyor. Rezil alaycı çapkın erkek arkadaşın.
Lee Heeseung.
Günde kaç kez seninle dalga geçtiği ya da seni kekeme bir karmaşaya indirgediği her zaman onu arsız ya da egosunu besler. Ona her zaman kendi ilacının tadına bakmaya çalışırdın. Anahtar kelime denemesi, ancak her zaman bir şekilde geri teper.
Heeseung'u gülerek bırakıp suratını yüzüne öpmeye çalışıyorsun. Ancak bugün. Bugün, planınızın nihayet işe yarayacağı gün olacaktı. En azından öyle olmasını umuyordun. Sakızı ağzınıza geri emerek hafifçe sırıtıyorsunuz. “Hayır, bu parça sonuncusuydu.” Telefonunuzda geziniyorsunuz, yanınızdaki kanepeye oturarak somurtuyor. Rahatlamak üzeredir ama omzuna dokunmanız onu durdurur. “Evet?”
Sana bakıyor ve ondan oturmasını istiyorsun. Biraz kafası karışmış olsa da yapıyor. Ona yaklaştığınızda zaten biraz şaşırıyor, eliniz yumuşak bir şekilde yanağına dayanıyor. Hiçbir zaman bir şeyi başlatan sen olmadın, bu yüzden biraz şaşkın.
Sırıtışı yüzüne yükseliyor ve sizi daha da yaklaştırıyor. Yine de öpücüğünüz onu eritiyor, tüm kontrol isteği dağılıyor. Dudakların onunkine karşı yumuşak ama öpücüğün belli bir gücü var ve şaşkınlıkla nefesinin kesilmesine neden oluyor. Hemen dilinizin onunkine karşı hareket etmesine izin veriyorsunuz. Sakızın tadı şimdi ağzını kirletiyor. Öpücükte iç çekiyor ve onu tutkuyla öperken ona karşı dinlenmenize izin veriyor. Çekmeden önce sakızınızın ağzında olduğundan emin oldunuz. Bunu yaptığın zaman, Heeseung sızlandı.
Dudaklarını kovaladığı için oruç tutmak için uzaklaştın, dudaklarında güzel bir surat astı. Direnemeyerek, hızlı bir gagalama bırakıp kanepeden kalkıyorsunuz. Heeseung'un dudakları dolgun ve kırmızıdır ve nefes nefesedir. Sersemlemiş haliyle sırıtıyorsun ve sakız paketini kaparak yürüyorsun. Ağzınıza bir tane daha atarsınız ve yapabileceği tek şey size şaşkın şaşkın bakmaktır. “Bunun sonuncusu olduğunu söylediğin sanıyordum.” Ağzını işaret ederek kekeliyor. Omuz silkiyorsun, yanına oturuyorsun. “Sanırım hala bir tane daha vardı.” Sırıtıyorsun ve sakızı yavaşça çiğniyor, yanakları kıpkırmızı dövüyor. Belki de sonunda Heeseung onu öptüğünüzden beri hala kazandı ya da en azından o böyle görecekti. Ama sonunda kendi ilacının tadına vardı. Ama aynı zamanda sakızınızın tadını da aldı.
୨୧ Hastayım bu yüzden geç geldi, kusura bakmayın. Öpüldünüz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enhypen Reactions¹
FanfictionBu kitapta Tumblr çevirileri bulunmaktadır. İyi okumalar :> Tumblr 🏅 6 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #Oppacı Değilim#