°Enhypen ile kucaklaşmak°°- Heeseung buna iyi anlamda şaşırırdı. Şaşırdı çünkü bunun olacağını hiç tahmin etmezdi. Ama yine de bundan son derece mutlu olurdu. Sokağın karşısından adını haykırdığını duyduğunda gülümser, seni görmek için arkasını döndükten sonra ona doğru koştuğunu gördüğünde aval aval bakardı. İlk başta üzerine atladığınızda kollarını nereye koyacağını bilemezdi, sonunda size sarılırdı. Yüzünde aptalca bir gülümsemeyle.
°- Jay buna fazlasıyla hazırlıklı olurdu; kollarını açmış, bir santim öne eğilmiş, böylece seni mükemmel bir şekilde yakalayabiliyor ve kalçalarından tutabiliyordu. Bunu o kadar çekici bir şekilde yapardı ki, yüzünde bir sırıtışla, senin sonunda ona gelmeni beklerdi. Ve sen hâlâ senin tarafından kaldırılırken geri çekildiğinde, seni her zaman kanat çırpacak şekilde başını kaldırıp sana bakardı, “iyi misin prenses?” diye sorar ve sen kırmızı yüzünü boynunun kıvrımına saklarsın.
°- Jake bunu biraz bile beklemiyordu. Tanrı bilir nereden onu çağıran sesinizi duyduğunda zaten çok şaşırmıştı, sonunda geldiğiniz yere vardığında ve vücudunuzun kendisininkinin üzerinde tamamen çöktüğünü hissettiğinde daha da şok olmuştu. refleksleri hızlıdır, tabii ki sizi bir milisaniyede yakalar - yine de minik bir “of” sesi çıkarmasına rağmen yine de vücudunuzu kendisine bastırır, kokunuzun onu çıldırtmasına izin verirdi.
°- Sunghoon'un kafası çok karışırdı, bu zavallı çocuk senin mutlu olmanı ve bu şekilde kucaklaşacak kadar heyecanlı olmanı asla beklemezdi. bilirsin, kendine neden bu kadar hızlı koşuyorsun, iyi misin diye sorardı.. ona sarıldığında ayakları üzerinde tökezler, kendini yere sabitlemek için kollarını vücuduna sıkıca dolardı, “vay be,” dedi diye haykırırdım. o da senin bunu yaptığını duyunca gülmeye başlardı, “beni korkuttun! ”
°- Sunoo ne yaptığınızı anlar anlamaz sakinleşmenizi söylerdi, “bekle, bekle, bekle...” çünkü her şeyden önce hazırlanmak ister. onu dinlemezsiniz, dinleseniz de hiç eğlenceli olmaz; dolayısıyla muhtemelen ikiniz de iki aptal gibi yere yığılırsınız. sinirlenmiş gibi davranmaya çalışırdı ama kahkahanızın sesi onu serbest bırakırdı, “bu komik değil, gerçekten gülmeyi bırak” , kalkmanıza yardım ettikten sonra yüzünü gizlerdi. “bu çok utanç verici...”
°- Jungwon da senin kadar heyecanlanırdı çünkü seni böyle görmek onun da böyle hissetmesine neden oldu. enerjinizi maksimuma çıkarır, siz de onun için aynısını yaparsanız adınızı haykırır ve size koşarken kollarını iki yana açar. Seni yakaladıktan sonra kendine bile kızardı, bunun seni kıkırdatacağını bilirdi. “Ben de seni özledim” diye temin ederdi sen daha bir şey söylemeden (sen onu daha çok özledin).
°- Bu tür şeyleri büyük olasılıkla Riki yapacaktır; kulağa şaşırtıcı gelebilir ama o bunu yapmayı çok istiyor, özellikle de ondan kısa olduğunuz için ve sizi kızdırmak için tüm ağırlığını üzerinize vermekten hoşlanıyor. ama bunu yaptığınızda farklı bir keyif alırsınız. senin öyle olduğunu düşünür ve “sevimli” kelimesini vurgular. seni başarıyla yakaladıktan sonra, sanki kocaman bir peluşmuşsun gibi seni yan yana salladıktan sonra bırakmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enhypen Reactions¹
FanfictionBu kitapta Tumblr çevirileri bulunmaktadır. İyi okumalar :> Tumblr 🏅 6 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #Oppacı Değilim#