୨୧ALTERNATİF OLARAK ENHYPEN'İN SİZE SEVGİYİ GÖSTERME YOLU
*Hyung Line*°-𝐇𝐄𝐄𝐒𝐄𝐔𝐍𝐆.
Adının başlık olarak geçtiği binlerce çalma listesi var çünkü duyduğu her aşk şarkısı ona seni hatırlatıyor. Gecenin bir yarısı arka planda çalan yumuşak melodiyi mırıldanırken yavaş dans ediyor. Yüzünün her yerinde öpücükler. Size en sevdiği oyunları nasıl oynayacağınızı öğretir ve her zaman kazanmanıza izin verir çünkü güzel gülümsemenizin yüzünüzü aydınlatma şeklini sever. Nazik ve sıcak sarılmalar. Kilit ekranı olarak bir resminiz var. Saçınızı her zaman kulağınızın arkasına sıkıştırır. Yürürken her zaman iç içe geçmiş parmaklarınızı sallar. Geceleri ortak yatağınızda yan yana uzanırken derin ve uzun sohbetler. Seninle vakit geçirme konusunda her zaman çok hevesli. Bir sürü iç şaka. Yemeğini her zaman seninle paylaşıyor. Bilgisayarıyla meşgul olduğunda kucağına oturmanıza izin verir, bir eliniz fareyle meşgulken diğeri sırtınıza desenler çizer. Karaoke, ikinizin de kalbinizi şarkı söylemesi ve biri anahtar dışı şarkı söylediğinde yüksek sesle gülmenizle savaşır. Sadece melodik kahkahanızı duymak için aptalca tavlama replikleriyle sizinle flört ediyor. Onu beslediğinde seviyor. Sana o kadar aşık oluyor ki, sana “Seni seviyorum” diye fısıldamadan önce dudakları küçük bir gülümsemeyle biraz daha seninkinde kalıyor. “Seni on kez öptüğümü biliyorum, ama bir on kez daha öpeyim, lütfen.”°-𝐉𝐎𝐍𝐆𝐒𝐄𝐎𝐍𝐆.
Düşmenizi istemediği için her zaman spor ayakkabılarınızın bağcıklarını sizin için bağlar. Etrafta oynarken ve unu birbirine atarken birlikte hamur işleri pişirdiğimiz geceler. “Ona seni hatırlattı” dediği için rastgele hediyelik eşyalar ve pahalı hediyeler satın alır. size içten el yazısıyla yazılmış mektuplar verir. Birlikte yıldızlara bakıyoruz ama o sadece sana bakıyor çünkü sen onun için en güzel yıldızsın. Sarılmayı seviyor. Ne zaman bir şaka yapsa, komik bulup bulmadığınızı görmek için gözleri otomatik olarak size uçar. Sakin öğleden sonraları birlikte okuyarak geçirmek. Seninle pek çok şey denemek istiyor, bu yüzden seni her zaman farklı yerlere randevulara çıkarıyor. Şeffaf telefon kılıfının arkasında ikinizin de basılı bir resmi var. Sizin için kahvaltı hazırlar ve mutfak masasına oturduğunuzda yatağınızın tepesine küçük bir öpücük bırakır. Her zaman neyi sevdiğinize dikkat edin, böylece daha sonra sizin için alabilir. Kahve siparişinizi ezbere bilir. Her zaman sana yardım etmeye çok istekli. Takılarınızı veya kıyafetlerinizi yerinde görmezse düzeltir. Aşk hastası bir gülümsemeyi ısırmaya çalışır ve ona “aşk” veya “bebeğim” dediğinizi her duyduğunda sefil bir şekilde başarısız olur. Her zaman sana günaydın ve iyi geceler öpücüğü veriyor. Uyuduğun her gece seni göğsüne sıkıca tutar çünkü sen onun tüm dünyasısın. “Umarım şimdiye kadar benim için ne kadar önemli olduğunu biliyorsundur.”°-𝐉𝐀𝐄𝐘𝐔𝐍.
Ekose gömleklerini ödünç almanıza izin veriyor çünkü kıyafetlerinin üzerinizde nasıl göründüğünü seviyor. Kelebek öpücükleri. Biriniz uzaktayken sokakta gördüğünüz sevimli köpek resimlerini birbirinize göndermek. Ona nasıl hissettirdiğiniz hakkında şarkı sözleri yazar. Samimi fotoğraflarınızı çekmeyi sever çünkü onun için gafil avlandığınızda en güzeli sizsiniz. Gözlerinde size o kadar şefkat ve sevgiyle bakar ki, kendinizi biraz daha sevmenizi sağlar. Her zaman elinin arkasını öper. Paylaşılan bir çalma listesine sahip olmak ve size ilişkinizi hatırlatan şarkılar eklemek. Çok fazla sıskalık, her zaman size yakın olmanın bir yolunu buluyor, ister elinizi uyluğuna koymak için tutuyor, ister kollarıyla belinizi çevreliyor. En aptalca şeyler hakkında seninle gülecek. Dudaklarına daha uzun bir öpücük bıraktığınızda hafifçe kızarmaktan kendinizi alamazsınız. Bir odaya girdiğinizi gördüğünde her zaman heyecanla size koşar. Binlerce Polaroid fotoğrafı var çünkü sizin için bir albüm yapmak istiyor. Gözlerinde yıldızlar ve yüz hatlarını süsleyen aşk hastası bir gülümsemeyle diğer insanlara senden bahsediyor. Her zaman sana dikkat ediyor. Gıdıklama kavgaları. Sana olan ölümsüz sevgisini işlerken sesi asla titremez. “Seninle ilgili her şey benim için çok güzel.”°-𝐒𝐔𝐍𝐆𝐇𝐎𝐎𝐍.
Paylaşımlı dairenizde birbirinize ilginç aşk notları bırakmak. Bölünmemiş dikkati onun tarafında, ona ne söylediğinizi her zaman dikkatle dinler. alın öpücükleri. bazen yatma şeklinden yorulsa bile kollarında uykuya dalmanızı sağlar. metinlerinize her zaman hızlı bir şekilde cevap verir. Kalıcı bakışlar ve utangaç el tutma. Utangaçlığını yenmek için elinden gelenin en iyisini yapar, böylece zaman zaman size ne kadar taptığını dile getirebilir. Gülümsediğini görmeyi seviyor çünkü hayatta olduğu ve zamanını seninle paylaştığı için onu biraz daha mutlu ediyor. Seninle her zaman yumuşak dilli olmak. “Ona takıntılı olduğunuz” konusunda sizinle dalga geçiyor, ancak ikiniz de size takıntılı olanın o olduğunu biliyorsunuz. Kalbi yardım edemez ama onu erkek arkadaşın olarak tanıttığında biraz daha hızlı atar. Kalbi çırpındıran bir öpücük için eğilmeden önce doğrudan gözlerinizin içine bakar. Biraz aşırı korumacı, bu yüzden ikiniz de dışarıdayken her zaman rahat hissetmenizi sağlıyor. Kucağınızda rahatça yatarken saçlarıyla oynadığınızda memnun bir şekilde iç çekiyor. Sadece ikiniz olduğunuzda yüksek sesle gülüyor. Seninle neşeli bir şekilde alay eder ve somurtmaya başladığını gördüğünde seni kucaklamak için çeker. Sadece seninle kullandığı, kelimelere ihtiyaç duymayan ve sana ne kadar aşık olduğunu bilmeni asla ihmal etmeyen çekingen bir gülümsemesi var. “Ah y/n, çok tatlısın... sadece biraz.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enhypen Reactions¹
FanfictionBu kitapta Tumblr çevirileri bulunmaktadır. İyi okumalar :> Tumblr 🏅 6 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #Oppacı Değilim#