11.Bölüm

1.4K 72 10
                                    

~ Bir yalnız bir yalnızı çeker, yalnızlığına.

Feritten anlatım

Çift kişilik yatakta soluma yatmış, boşluğa bakarak sırıtıyordum. Heyecandan gece gözümü kırpmamıştım,
gün ayana kadar sol yanımı izledim, yarın bu boşluk Seyranla dolacaktı. Her sabah onu izleyerek uyanacaktım, geceleri gözlerimi onunla yumacaktım, hep yan yana olacaktık.. Ama tabi yarın akşama kadar onu görmem yasaklanmıştı, hatta annem beni iş yükleyerek eve hapsetmişti. Şaka bir yana çizim işlerim çok gerilemişti, üzerine titrediğim projemi de baya aksatmıştım..bugünün hızlı geçmesi adına onlarla ilgilecektim. Komidinde duran telefonumdan saate baktım, 07.00, banyoya girip soğuk suyla yıkandım, gece mavisi pantolon, beyaz gömlek giydim ve saat sekizi geçerek elime aldığım tablet ve gözlüklerimle aşağıya indim. Konak sessizdi, bizim evde kahvaltılar saat dokuz gibi yenirdi, akşam yemekleri de sekizde. Dedem dakik olduğundan muhtemelen şu an kahvaltıya inmek için hazırlanıyordu, diğerleri de zaten birazdan gelir zaten..
Salona girip bir bakış attım, Hülya abla masayı çoktan hazırlamıştı sonra da mutfağa geçtim.
"Günaydın Hülya sultan!" diye seslendim kapıdan coşkuyla, Hülya abla çaydanlığı ocağa koyup bana doğru kocaman gülümseyerek döndü, "Günaydın damat Ferit!"
dediğine güldüm, "Sen geç otur bak menengiç aldırdım Ali'ye, sana da yapayım hem seversin." duyunca gözlerim kamaştı, "Hayır demem valla Hülya ablam, ben bahçedeyim, hazır olunca haber edersin." diyip bahçede ki koltuğa geçip oturdum. 1.25 derece astigmatım olduğu için çoğu zaman çalışırken doktorun tavsiyesiyle aldığım gözlüklerimi takıyordum. Gelen maillerimi kontrol etmekle başlamıştım, diğer yandan da kahvemi yudumluyordum. Bir kaç dakika sonra annemle babam çıktılar avluya, "Günaydın oğlum." dedi babam ve sağ tarafımda ki tekli koltuğa oturdu, annemde üçlü koltuğa, sol tarafıma oturdu. Kafamı tabletten kaldırmadan cevapladım, "Günaydın." dedim, annem elini yavaşça omzuma attı, "Günaydın günaydın da, ne bu oğlum gerginmiyiz ?" diyip hafifçe omzumu sıktı. Aynı ifadeyle, "Hayır annecim." diye cevapladım, yüzünü astı, "Sana dün dediğime kızdın di mi sen?" Bıkkınlıkla nefes verip anneme baktım, "Annecim kızmış olsaydım söylediğin an kızardım, icat çıkarma başıma. Projemle ilgileniyorum, sabah sabah ne kadar enerjik olabilirim ya,allah aşkına." diye isyan ettim ve işime geri döndüm. Annem yanağıma öpücük kondurdu, "Tamam oğlum, sen nasıl dersen öyledir. Hem bak gözünü açıp kapatınca geçicek!"

Diğer aile fertleri de gelince hep birlikte masaya geçtik ve kahvaltıya başladık, daha bitmeden annem, yengem ve Asuman dedemden izin alıp kalktılar masadan, Seyranla halletmeleri gereken işleri varmış.
Onları ne kadar kıskandığımı akıl, mantık almaz!
Sessizce kahvaltımı bitirip odama kapandım ve Seyrana mesaj attım.
-Günaydın müstabel karıcım♥️
Sırıtarak mesajı seyrederken cevap gecikmemişti.

Seyran'dan anlatım

Dün geceden sonra güzel bir uyku çektim, hatta o kadar enerjik ve mutluydum ki sabah erkenden kahvaltı masasını ben hazırladım. Annem sevinçli, Hattuç hala şok, babam da memnundu bu halimden, ama belli etmiyordu, ilk defa sessiz ve huzurlu bir kahvaltı ediyorduk ailece.
Ama bu tatlı sessizliği çok geçmeden annem bozdu,
"Ağam ben az evvel dünürle konuştum, terzi gelinliği yarın sabah getiriciimiş. Bir de nikahtan sonraki yemeği onların otelde ediciilermiş, süslemeleri felan Seyran seçicii diyiler, hem davetli listesi de yapılacak, kahvaltıdan sonra çıkıciz Seyranla, haber edeyim dedim."
Babam pür dikkat dinledi, sonunda da başıyla onayladı.
"Tamam yav, siz edin kadın kadına hazırlığınızı. Ama akşam olmadan evde olun ha!" diye uyardı ve sustu.
Babam masadan kalkınca bende stresten didiklediğim yemeği bitirmeden kalktım masadan "Afiyet olsun" diyerek, annemle Hattuç hala da hararetle davetliler hakkında konuşuyordu,
"Ha Seyran, sen get hazırlan yarım saate çıkıciiz."
dedi tebessümle annem çayını yudumlarken.
Bende tebessümle cevap verdim, "Tamam annem, üzerimi değiştirip geliyorum." diyip çıktım.
Odama geçip giyindim, çantamı, telefonumu alıp çıktım odadan, bahçeye inip annemi bekledim.

"Antepli"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin