Aşk, tek hecedir.
Anlamı ise nicedir,eğer bulursan aşkı,
sonsuzluğa meşaledir..
🌖Evliliklerinin üçüncü gününde genç çift sabahın erken saatlerinde Antep'ten ayrıldılar, Seyran bir yanı buruk, ardında annesini, ablasını, yuvasını bırakıp yanında sevdiği adamla birlikte yeni bir hayat ve kendi düzenini kurmak için bir adım attı.
Yazardan anlatım
Sabah saat 06.30 gibi, Seyran kollarının arasında ona sıkıca sarılan Feritle uyandı, gece ikisi için de zor geçmişti, Ferit kaybetme korkusuyla tekrar tekrar yüzleşmiş saatlerce Seyranın dizinde ağlamıştı, çocuksu kokusuyla zorlukla uykuya dalmıştı.
Seyran yavaşça kollarının arasından sıyrıldı, başını yastığa yatırıp yanından kalkmadan yanağına bir buse kondurdu. Kalkıp sabahlığını giydi ve banyoya girdi, yüzünü yıkayıp dişlerini fırçaladı, odaya geçip kalan bir kaç parça eşyalarını toparladı ve valizlerini kapattı, hem kendine, hem de Ferit için giymek kıyafet bırakmıştı, kendikileri alıp banyoya geçti ve hazırlandı.(Seyranın kombini.)
Uçuşları saat dokuzdaydı, öncesinde de ailecek konakta kahvaltı yapacaklardı, saat yedi buçuğa gelirken Seyran yavaşça yatakta yastığına sarılmış mışıl mışıl uyuyan Ferite yaklaştı, haline gülümsedi.
Bir elini çekinerek yanağına götürdü, baş parmağıyla yavaşça okşadı, saniyesinde içinde tuhaf bir his yeşerdi, dudakları aralandı, dokunuşu binlerce his haykırmıştı sanki..
Çok geçmeden Ferit yarı ayık sırıtarak kıpırdandı, Seyran gülümseyerek, "Uyanık olduğunu biliyorum.." dedi sessizce Feriti izlerken, dediğine tepki vermemişti, bu defa kulağına eğildi, "Hadi uyan sevgilim.." diye fısıldadı Seyran ve sırıtarak yüzüne tekrar baktı.
Ferit saniyesinde gözlerini açtı, "Bir daha söyle.." dedi heyecanla Seyran'a bakıp, Seyran inadına anlamsız bakışlarla yüzüne baktı, "Neyi Ferit?" diye sordu.
Ferit yatakta dikleşip oturur pozisyona geçti, hafif sinirli, "Hani dedin ya sevgilim diye, bir daha de Seyran.." dedi dudaklarını izlerken, Seyran güldü, "Çok mu hoşuna gitti?" diye sordu merakla, Ferit ağzının suyu akarak Seyranın dudaklarına odaklıydı.
"Hı-hı, hemde aklın mantığın alamayacağı kadar.." dedi yarım ağız sırıtarak,Seyran bu halini gülerek izliyordu, Ferit ellerini Seyranın beline sarıp kendine çekti,
"Anlaşıldı sen güzellikten anlamıyorsun.." diyip Seyranı bir hamlede altına alıp gıdıklamaya başladı,
Ferit gülerek hunharca gıdıklıyordu Seyranın karnını, Seyran ise kahkahaları arasında Ferite durması için yalvarıyordu. "Ferit, Ferit nolur dur.."
Ferit bir süre hareketlerini durdurup Seyranın yüzüne daha çok yaklaştı, "Söyle bakalım Seyran hanım.."
diyip gözlerine baktı, Seyran nefes nefese Feritin büyülü gözlerine daldı, ikisi de birbirini hapsetmişti, gelen cesaretle Feriti ensesinden tutup dudaklarını birleştirdi.
Seyranın elleri Feritin yüzünü sarmışken, Ferit çoktan Seyranın bacakları arasında yerini almış, bir eliyle kalçasını, diğer eliyle belini okşuyordu.
Nefessiz kalıp dudaklarını ayırdıkları sırada alınlarını birleştirdiler, Seyran gözlerini açıp Ferite baktı gözlerinden okunan binlerce duyguyla, "Sevgilim.." diye fısıldadı nefes nefese. Ferit şaşkınlıkla açtı gözlerini, direk dudaklarına kaydı bakışları, "Bir daha söyle.." diye cevapladı sırıtarak, Seyran boynundan düşen zincirle oynarken güldü ve "Sevgilim, sevgilim, sevgilim.." diye ard arda fısıldadı. Ferit şaşkınlıkla yüzüne bakarken Seyran uzanıp dudağına usulca bir öpücük kondurdu, "Hadi kalkalım da hazırlan bir an önce, saat sekize geliyor.." dedi fısıltıyla.
Feritte üzerinden kalkmadan önce eğilip gülümseyerek burunlarını birbirine sürttü ve dudağına bir kaç öpücük kondurdu.
Ferit kot pantolon, üzerine de beyaz tişört giymişti,
aynada saçlarını düzeltirken Seyran yanına bir kutuyla yaklaştı, Ferit merakla baktı, "Fuat abiyle Asumanın düğün hediyesi, takmazsak ayıp olur.." dedi tebessümle ve kutuyu açtı, Feritin kol saatini çıkartıp koluna taktı.
Ferit yavaşça Seyranın eline uzanıp ilk bileğinde ki saati, sonra da alyanslarını inceleyip sırıttı, "Çok yakışmış.." diyip avuç içine bir buse kondurdu, sonrada belinden tutup çekti, yüzünü boynuna gömüp kokusunu içine çekti ve öpücükler kondurmaya başladı, Seyran ellerini omuzlarına yerleştirmiş gözleri kapalı yüzünde gülümsemesiyle anın tadını çıkartıyordu. İstemeyerek de olsa bira kaç saniye sonra Feriti omuzlarından itti, "Ferit durrr..aşağıda bizi bekliyorlardır.." dedi kısık sesiyle. Ferit kafasını kaldırıp gözlerine baktı, alnını alnına yaslayıp konuştu, "Beklesinler Seyran..ben daha karıma doymadım.." dedi gözleri kapalı.
"Ferit hadi, hadi yaaa.." diye mızmızlandı Seyran.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Antepli"
Fantasi#yalicapkini #afrasaracoglu #mertramazandemir #seyfer #Antepli #dizi #tv #hikaye