Ne acı!
Senin olmak,
senle olmak,
sensiz olmak..🤍
"Seyran.." diye fısıldadı Ferit,
ardından dayanamayıp yanağına uzun bir öpücük bıraktı.
Seyran mayhoş bakışlarıyla baktı gözlerine.
Alınlarını birleştirdi,
"Aşığım, her zerrene.." dedi fısıltıyla.
"Hmm..öyle mi.." cilveyle Feriti köşeye sıkıştırdı.
Ferit yarım ağız sırıttı, "Yaa, yapma şöyle şeyler.." dedi sahte sinirle.
"Güzelliğin...aklımı başımdan alan kokun..saçların..
bana her baktığında eriten o fıstık yeşili gözlerin.."
Göz kapaklarını araladı, önce Seyranın gözlerine sonra da dudaklarına baktı.
"Öptüğümde içimde farklı hisler uyandıran o dudakların.."Seyran güldü, boynuna sardığı kollarını gevşetti, gözlerine bakarak konuştu.
"Öyle..
Sesin, dokunuşun, öpüşün.."
Alnını usulca Feritin çenesine sürttü, başını yanağına yasladı, danslarına devam ederken.
Kulağına doğru fısıldamaya devam etti.
"Sesinin, sözlerinin verdiği güven..
Dokunuşlarının cesareti..
Her öpüşünde dudaklarından dökülen o duygulara aşığım Ferit."
Ferit derin bir nefes aldı..kısa bir sessizliğin sonunda Seyranın yanağına bir öpücük daha bıraktı.
"Söz Seyran, bundan sonra bu dudaklardan sadece sana olan aşkım ve tutkum yankılanacak, söz."Seyran'dan anlatım
Feritle bol öpüşlü, aşk dolu dans dakikalarımızın sonuna gelmiştik, müzik sona erdi.
Beklemediğimiz bir an da en sevdiğim şarkılardan biri çalmaya başladı, şaşkınlıkla Feritle birbirimize bakakaldık, ilk ablam, Abidin abiyle el ele gülücükler saçarak koşar adım piste atladılar.
Ablam coşkuyla şarkıya eşlik ederek yanıma geldi.
"Al aşkım beni yanına,
dalmışım sarhoşluğuna..
Bir ömrü senle aşalım, al uçur beni sonsuza."
Ferit heyecanını yenip elimi sıkıca tuttu, yüzümüzde gülümseme, gizleyemediğimiz şaşkınlığımızla dans etmeye başladık.
Sırayla Asuman ve Fuat abi, Gülgün anne ile Orhan baba da coşkuyla geldiler yanımıza, davetlilerde aramıza karışınca düğün tam olarak şimdi başlamıştı.Beş, on dakikanın sonunda, nefes nefes'e ayrıldım pistten, Ferit ve benim için ayrılan masaya doğru yürüdüm, yan masamızda ise ailelerimiz oturuyordu.
Tam oturacakken yanıma birkaç tane tanımadığım hanımefendi yaklaştı.
"Tebrikler, bir ömür boyu mutluluklar!" dedi neşeyle orta yaşlarda esmer kadın.
Sırayla diğerleri de tebrik ederken Gülgün anne dibimizde bitti.
"Hanımlar, hoşgeldiniz!" diyip sarılıp, öptü sırayla herkesi.
"Hoşbulduk Gülgüncüm, yeni gelinini görünce vakit kaybetmeden gelip tanışalım dedik.." dedi tebessümle bana bakıp hanımlardan biri.
"Maşallah bir içim su.." diye ekledi bir diğeri.
Gülgün anne uzanıp elimi tuttu sıkıca, gözlerime bakarak konuştu, içimi ısıtan gülümsemesiyle.
"Maşallah, öyledir benim gelinim..
Ama Arzucum biliyorsun ben kızım diye seviyorum, hem Asumanı, hem Seyranı..
Seyrancım, tanıştırayım..sana bahsettiğim derneğin yönetim kurulu üyeleri, Ayşen, Arzu ve Umay..
Kendileri aynı zamanda benim yakın arkadaşlarım."
Tebessüm ettim, "Memnun oldum.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Antepli"
Fantasi#yalicapkini #afrasaracoglu #mertramazandemir #seyfer #Antepli #dizi #tv #hikaye