Obudziło mnie pukanie do drzwi.
-Proszę- powiedziałam do mojego pokoju wszedł will.
- Hej Chciałem ci przekazać że jedziemy na kolację z tym Adrianem. -powiedział.
-ok a za ile?
- za 3 godziny.
- ok idę się szykować.
- dobrze Pa malutka.
-paaa.
Wyszedł poszłam umyć włosy zrobić makijaż i przebrać się.
Wyglądałam tak:Myśle że ładnie wyszłam. Zeszłam na dół gdzie byli już wszyscy.
- wow pięknie wyglądasz siostrzyczko! - powiedział Shane.
- dokładnie - każdy powiedział to w tym samym momencie.
-Z kim jadę? -zapytałam.
-Ze mną i z Willem - powiedział Vince.
Okej- poszliśmy wszyscy do garażu i ja z Vincem i Willem wsiedliśmy do czarnego porshe.
Podróż mineła mega szybko.
Jak wyśedliśmy wszyscy z aut zostały nam tylko 2 minuty a więc szybko weszliśmy do resturacji. Szliśmy w kierunku 2 mężczyzn. Pierwszy mężczyzna był jakimś 60 latkiem a drugi był od niego solidnie młodszy. Od razu go poznałam. To on!!! Tak to on!!Podbiegłam do niego i powiedziałam- dzień dobry adrieńuśku- wiedziałam jak tego nie lubi Dlatego właśnie to powiedziałam. Adrien przekręcił jak najszybciej głowę i zobaczył mnie. W jego oczach widziałam wiele emocji Dlatego jak najszybciej do niego podbiegłam i się do niego przytuliłam. Oczywiście oddał uścisk bo jakby nie śmiał. Miałam łzy w oczach że widzimy się po niespełna roku. Tak się za nim stęskniłam!
- Hailie tak się za tobą stęskniłem!
- ja też!
- emmm może ktoś raczy opowiedzieć nam co tu się właśnie zdarzyło?- zapytał Vince
- no to może zacznijmy od początku...
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-Robię Polsat jak w prawie wszystkich książkach-
Siemano to moja pierwsza książka! Mega się cieszę że wogóle mam teraz taką wenę. Prosiłabym was że jeżeli podoba wam się ta książka to żebyścię ją udostępniali do innych i głosowali na nią . Jeżeli zrobię jakiś błąd to możecie pisać w komentarzach a postaram się to naprawić. Ogólnie mam dysleksję i dysgrafię i mogę pisać nie ortograficznie. Rozdziały będę wstawiała około raz na 2 dni. Bajo!
CZYTASZ
Przjaciel czy ukochany(hailie monet x adrien santan)
Novela Juvenilhejka to moja pierwsza powieść jest ona mega pokręcona ale mam nadzieję że też fajna. Kocham ship hailie monet x adrien santan a więc robię o nim książke. Książka jest od momentu propozycji zaręczyn hailie i adriena.Co gdyby hailie i santan poznal...