Jechaliśmy z 30 minut. To były najgorsze 30 minut mojego życia... Tak się stresowałam! Gdy w końcu dojechaliśmy serce zaczęło mi bić mocnej... Co jeżeli mnie rozpoznają?! Co gdy się dowiedzą?! A jak ja zrobię coś nie tak?! Dobra...spokojnie hailie...okej dobra.
- możemy wysiadać -powiedziałam.
- już się bałem że tego nie powiesz-
Zaśmiał się Adrien. Wysiedliśmy i zaczeliśmy zbliżać się do wejścia. Specjalnie byliśmy 5 min wcześniej. Po chwili wszyscy już byli, zaczynali się z nami witać i wchodzić. Ja stałam cała wyprostowana z oczami z lodu i małym uśmiechem. Po paru minutach podeszli do nas moi Bracia. Mój oddech momentalnie przyśpieszył ale tak samo szybko wrócił do normy.
- dzień dobry Leno Smith i adrienie. - powiedział vince i will.
- Dzień dobry. Miło was widzieć na moim bankiecie - powiedziałam.
- nam też jest bardzo miło że dostaliśmy zaproszenie - powiedział vince. I odeszli.
Pov:Dylan.
Ej ona wam się nie wydaje podobna do hailie? - powiedziałem.
- no jest mega podobna - powiedział tony.
- i ma takie same oczy i włosy- powiedział Shane.
- nie wieże że to mówie ale zgadzam się z Tony'm- powiedział will.
- słuchajcie - zaczą vince- to nie może być nasza siostra bo po pierwsze pracuje już 4 lata a po drugie wygląd może być zbiegiem okoliczności. Ale wątpie bo nie ma zbiegów okoliczności.
- musimy sprawdzić czy to ona - powiedziałem.
- ale jak - zapytał Shane.
- normalnie któryś z nas zacznie z nią tańczyć i "przypadkowo,, strąci jej maskę. Co wy na to? - powiedziałem.
- no w sumie dobry pomysł ale pamiętajcie nic na siłę i nie możecie jej dotykać chyba że się zgodzi- powiedział vince - i jeszcze jedno ja i Will tego nie robimy.
- dlaczego?! - powiedziałem razem z Shane'm (nwm jak się pisze) i Tonym ( też nie wiem jak się pisze xddd) .
- bo możemy u niej stracić pozycję a z was się wytłumaczymy- powiedział will.
- no dobra - powiedziałem- ktoś z nas to zrobi. Ale jeszcze nie teraz, dobrze?
- dobrze - odpowiedział vince...------------------------------------------------------
PolsatHeja żabki dzisiaj bez opisu bo mi się nie chce 👺
Pa żabki
331 słów
CZYTASZ
Przjaciel czy ukochany(hailie monet x adrien santan)
Teenfikcehejka to moja pierwsza powieść jest ona mega pokręcona ale mam nadzieję że też fajna. Kocham ship hailie monet x adrien santan a więc robię o nim książke. Książka jest od momentu propozycji zaręczyn hailie i adriena.Co gdyby hailie i santan poznal...