Özel Bölüm: Trip

5.5K 290 57
                                    

Bölüm smut içermektedir!

Oy ve yorum yapmayı unutmayın!

-------------

"Cihad?" diye seslendi kara gözlü oğlan, sevdiğine.

Bugün aşırı sinirli uyanmıştı nedense ve gün boyu Cihad'a bela olmuştu.

Rüstem abinin yanından sonunda çıkmış ve yepyeni bir şehirde Cihad'la birlikte yeni bir başlangıç yapalı 2 yıl olmuştu.

Cihad vurulduktan sonra tamamen iyileştiğinde bu sefer de ninesini kaybetmişti. Yıllardır yanında yaşadığı, onu büyüten kişiyi kaybetmek onu sarsmıştı. Ama Ilgaz sayesinde atlatmıştı.

Daha fazla o evde kalıp onun hatıralarıyla baş başa kalmak istemediğinden Ilgaz'a farklı bir memlekete gitmeyi teklif etmişti. Zaten ninesinden kalan her şey onun çocuklarına değil de ona bakan Cihad'a bırakılmıştı. Sanki öleceğini önceden biliyormuş gibi bir hafta öncesinden Cihad'a mektup yazıp arkasından çok fazla yas tutmamasını söylemişti.

Cihad her ne kadar bunu pek başaramasa da bir yılın sonunda yerine getirmişti isteğini. Hâlâ yalnız kaldıkça özlüyordu yaşlı kadını ama ölenle ölünmüyordu.

Hem yanında dağ gibi Ilgaz vardı. Onu hiçbir koşulda yalnız bırakmayan Ilgaz.

Konu Ilgaz olunca kelimeler kifayetsiz kalıyordu Cihad için.

Şimdi bütün dünyası bir kara gözlü olmuştu.

Ama niyeyse bu kara gözlü sabah gözünü açtığı andan itibaren hamile kadın modunu açmış gibi sinir küpüydü. Eğer kız olsaydı Cihad onun hamile olduğundan şüphe edebilirdi.

Odada üstünü değiştirirken gömleğini bile yarı yolda ilikliyordu sırf sinirlenmesin diye. Koca evde salona varana kadar düğmeler bitmişti bile. Salondaki kanepede küsmüş gibi dudak büzen oğlana baktı. Tatilde olduğu için işe gitmemişti bugün.

"Efendim Ilgaz?" diye sorduğunda, kara gözler anında onu hedef almıştı.

"Ilgaz mı?" diye sordu kaş çatarak.

Normalde böyle hitaplara asla değinmezdi bile ama niyeyse bugün heyheyleri üzerindeydi.

Cihad anında durumu kavrarken hızla lafı dolandırdı.

"Ilgaz mı? Ne Ilgaz'ı? Kim Ilgaz dedi ki? Onu diyen halt etmiş bebeğim benim. Kara gözlüm. Canımın içi. Aşkım!" diye aklına geldiği bütün sözleri sıraya dizdiğinde, Ilgaz göz devirdi.

Cihad yanına yürüdü.

"Yılışma hemen. Fırsatçı." diye mırıldandı önüne dönerken.

Cihad sırıttı ama bunu ona göstermedi yoksa başına büyük bela alırdı orası kesin. Ilgaz'ın yanına oturdu.

"Söyle birtanem?"

"Kumandayı uzatır mısın?" diyen adamla kaşları havalandı. Ardından Ilgaz'ın parmağını doğrulttuğu hemen iki adım uzağındaki sehpaya baktı.

Ne diyeceğini bilemez bir hâlde Ilgaz'a döndü tekrar. Umarım sadece kumanda için odadan buraya kadar çağırmamıştır Ilgaz onu...

Ama nedense ona sinirle bakan kara gözler aynen bunun için çağırdığını söylüyordu.

Bu hareketi normalde gelininden nefret eden Kaynanalar yapmaz mıydı? Cihad şimdi istenmeyen gelin mi olmuştu?

"Kumanda?" diye sordu sakince.

Ilgaz omuz silkti.

" Evet, kumanda. Uzatır mısın?"

Cihad kumandaya uzanıp eline verdi. Bunun için koltuktan kalkmasına gerek bile kalmamıştı.

YAVUKLU-GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin