27

755 42 16
                                    

-Çfarë më sheh në atë mënyrë?-e pyeti kur ai po e shikonte nga koka tek këmbët kur hyri në dhomën e saj atë mbrëmje. Ai nuk e ktheu përgjigje vetëm shkoi drejt saj me sytë plot epsh.

-Mateo?-thirri ajo e alarmuar kur ai i vendosi dorën në belin e saj dhe e afroi pranë vetes.

-A mundem të fillojnë diçka, të lutem?-i pëshpërin ai.-Ka kohë që nuk kam shkuar me dikë. Dhe që kur të kam parë në fillim, të dëshiroja. Nuk po të kërkoj të më dashurosh, kam nevojë vetëm për një orgazmë. A mund ta bësh?

Trupi i saj u drodh pak. Sytë e tij kafe të errët, u errësuan më keq. Zëri i tij ishte pothuajse i ngjirur kur flet.

-Dreqinn, po-tha ajo duke i vendosur duart në qafën e tij, e dorëzuar. Sepse dhe ajo kishte nevojë për këtë tani. Le ti mendonte më vonë pasojat. Ai përplas buzët me të sajat plot epsh. Ato ishin të buta e ndihen kaq mirë mbi buzët e saj, të fortë dhe kishin shije të ëmbël. Gjuha tij kërkon akses dhe ajo i dorzohet me kënaqësi.

Duart e tij arrijnë deri tek të pasmet e saj, e ngren në krah pa shkëputur buzët, dhe ajo rrethon belin me këmbët e saj. Duart e saj shkojnë në flokët e tij. Ai ishte gati të prishej vetëm nga një puthje. Kishte kohë që nuk ndihej në këtë mënyrë. Që nga koha e adoleshencës, nuk kishte ndjerë këtë eksitim të shthurur.

Siç e kishte në krah, hapi derën e dhomës.

-Ku po shkojmë?-e pyeti Nemesisi.

-Në dhomën time. Do shpërngulesh plotësisht atje tani-i tha. Hapi derën e dhomës së tij dhe e mbylli me këmbë. E shtriu atë në shtratin e tij gjigand dhe e shikon me sytë që tregonin epsh. Ia hoqi trikon dhe sytë ju ndezën më shumë kur shikoi gjoksin e saj të zhveshur.

-Djalli e marrtë, amor-tha Mateo me zërin e ngjirur-Kam dashur të shijoj gjoksin tënd që nga momenti që e kam parë.

Ai lëviz gjuhën e tij mbi njërën thithkë pastaj tjetrën, përpara se të kapet mbi njërën prej tyre. Ato rënkojnë njëkohësisht, koka saj bie mbrapa dhe nofulla e saj  dobësohet ndërsa ai bën magjinë e tij në thithin e saj.

Papritur e nxjerr nga ekstaza kur i kafshon thithkën, por më pas e qetëson duke e thithur aq butësisht, saqë të njëjtën gjë bën edhe me thithin tjetër. Përzierja e dhimbjes dhe kënaqësisë ka filluar të krijojë një puls në vaginën e saj.E ndjen veten duke u lagur.

Ai i heq tutat bashkë me të mbathurat dhe rënkon kur shikon Nemesisin lakuriq para tij.

-Je kaq e bukur-pëshpërin ai para se të ulet midis këmbëve të saj. Vendosi buzët anash, në shalët e saj dhe i kaloi gjuhën deri mbi vaginë. Instiktivisht, ajo vendosi duart në flokët e tij, ndërkohë që Mateo bënte magjinë e tij me gjuhë brenda saj. Sa më shumë rënkonte ajo, aq më shumë e ndizte Mateon. 

-Shija jote është fantastike shpirt-i pëshpëriti mbi vaginë dhe kaloi dhe njëherë gjuhën mbi të, lart e poshtë duke shijuar çdo rënkim që dilte nga goja e Nemesisit.

-Zoti madh, të lutem, Mateoo-rënkoi Nemesisi duke shtrënguar më shumë flokët e tij. Ai futi dy gishta brenda saj, dhe i lëvizi shpejt bashkë me gjuhën në klitor.

-Mateooo-rënkoi fort Nemesisi kur u prish mbi gojën e tij

-Mmmm-rënkoi Mateo dhe zuri vend anash Nemesisit dhe e mori ndër krahët e tij.-Je shumë e mirë, për të qenë e vërtetë

Nemesisi buzëqeshi dhe u struk më shumë pranë tij.

-Jam më e vërtetë seç mendon ti-komentoi-Pse nuk vazhdove më tej?

-E doje diçka të tillë? Jam gati-tha me djallëzi ndërkohë që shëtiste dorën sa lart posht mbi kurrizin e saj.

-Jam e virgjër-tha shpejt dhe uli kokën mbi gjoksin e tij e turpëruar. Ndjeu se si gjoksi tij u drodh nga e qeshura që kumboi

-Mjaft qeshe idiot-i tha Nemesisi duke i gjuajtur në gjoks

-Fli zemër. Kemi dit plot para-i tha duke e puthur në kokë.

******

-Ti idiote, akoma më dashuron mua? Apo kjo është një lojë e jotja?

Edeni kishte shkuar në vilë dhe po qëndronte në kopësht bashkë me Kristenin që po luante me top aty afër, kur Laura u afrua pranë tij.

-Ti nuk e kupton-i tha Laura duke e shikuar në mënyrë të çuditshme

-Unë nuk e kuptoj?-e pyeti me zë të egër por jo shumë të lartë për shkak të Kristenit. Përkuli pak trupin afër saj kërcënueshëm-Unë kuptoj shumë më mirë. Unë e di se çfarë je e aftë të bësh për pak pushtet. Vetëm se nuk jam aq i sigurtë se çfarë po kurdis këto kohë. Por do e zbuloj shumë shpejt.

Në fytyrën e saj dalloi frikë. Vetullat iu rrudhën në mënyrë dyshuese, dhe sytë iu hapën të frikësuara

-Dhe atëherë do të sigurohem personalisht që do të shporresh nga këtu

-Unë nuk po kurdis asgjë-tha ajo. Por si për dreq, zëri nuk i doli dhe aq i sigurtë.

-Oh lëri këto-i tha Edeni duke lëvizur dorën-Jam i sigurtë që po kurdis diçka se si të futesh në mbathjet e tim vëllai. Sa keq që ka akses vetëm kunata ime e bukur.

-Vëlli yt u divorcua nga unë...

-Bukur shumë. Jam i kënaqur që më në fund bëri një zgjedhje të drejtë dhe për së mbari. Çfarë po mundohesh të bësh? Mos ndoshta ke kurdisur që kur Ervieri të dehet të futesh në shtratin e tij dhe të presësh derisa të iu zbulojë Hestia ? Dhe të ndahet nga ai? Siç bëre me mua?

-Unë nuk u futa thjesht në shtratin tënd. Ti u fute brenda meje

-Për hir të Zotit-ulëriu Edeni duke bërë që Kristeni të kthente kokën. Pasi i buzëqeshi Kristenit me dashuri dhe u sigurua që ishte larg rrezes së dëgjimit u kthye nga Laura-Isha i dehur, i dëshpëruar sepse u ndava nga e dashura ime. Nga e vetmja femër që dashuroja, nga e vetmja femër që isha i gatshëm ti vija flakën të gjithëve, përfshi këtu dhe tim vëllai e motrës sime. Ti përfitova nga ky rast dhe më fute në shtratin tënd. Kjo bëri që të krisej marrëdhënia ime me vëllanë tim.

-Nuk ishte faji im që bëre seks me mua-iu hakërrye ajo

-Ishte pikërisht faji yt. Po ta përsëris: isha i dehur. Në atë nivel sa nuk mbaja mend asgjë të nesërmen. Deri kur kam parë kamerat e kam kuptuar se çfarë kam bërë e çfarë ka ndodhur. Prandaj, nuk do arrish asgjë me Ervierin këtë herë. Do jem këtu gjatë gjithë kohës

-Çfarë do të thuash që do jesh këtu?

-Se do jetoj në këtë vilë derisa të sigurohem që ti do të jesh zhdukur.

-Gjyshja jote nuk do jetë e kënaqur

-Oh mund ta marrësh dhe atë të mallkuarën me vete-i tha Edeni dhe u ngrit që të shkonte pranë Kristenit.

****

Më në fund dhe një pjesë tek kjo!😜

Dashuri e pafundWhere stories live. Discover now