-Përgjuesi u instalua në telefonin e saj. Dhe po ashtu kamerat e dhomës në telefonin tënd-i tha Kristiani duke i zgjatur telefonin e saj.
-Nuk duhet që Ervieri ta marri vesht, deri kur të zbulojmë diçka. Jam shumë e sigurtë që ajo Laura po kurdis diçka kundër Ervierit.
-Me përgjimin e telefonit do të merrem unë-i tha Kristiani.
-Dakord. Tani kemi një set fotografik për të bërë.
Gjatë gjithë kohës, Hestia u mor me fotografimin e veshjeve që do prezantonin në vazhdim. Artemisa po pozonte përpara saj dhe Kristiani që e shikonte me duart e kryqëzuar e i mbështëtetur në një tavolinë. Dukej sikur do ta përpinte me sy.
-Artemisa, mbaje mendjen këtu-e qortoi Hestia kur e shikonte se si hutohej. Ajo buzëqeshi dhe ktheu shikimin nga aparati fotografik duke pozuar në mënyrë joshëse. Kur mbaruan, Artemisa u zhduk në dhomën e zhveshjes për tu ndërruar, dhe për të veshur bikinit. Asnjë nuk e vuri re, Kristianin që shkoi pas saj.
-Kristian, çfarë po bën këtu?-e pyeti ajo e acaruar.
-Mendova se ke nevojë për ndihmë-i pëshpëriti duke e zënë atë midis trupit të tij.
-Jo. Duhet të vishem-tha ajo duke shtyrë trupin e tij-Do të na dëgjojnë
-Vetëm pak amour-i tha Kristiani duke kërkuar me domesdosmëri buzët e saj. E puthi egër dhe me dominancë deri kur buzët e saj morën një ngjyrë të trëndafiltë.
-Kristian-emri tij doli si rënkim nga goja saj-Duhet të iki
-Tani zemra ime, do bëhesh një vajzë e mirë dhe nuk do të bësh zhurmë, në rregull?
Dëgjoi se si zbërtheu rripin e pantollonave dhe Artemisa mbylli sytë për një çast. E dëshironte aq shumë këtë por kishte frikë se do dëgjohej nga të tjerët aty rrotull.
-Të gjithë janë aty jashtë. Do....
-Mbylle. Gojën-e ktheu atë mbrapsht dhe e përplasi në murë-Hapi këmbën, e ëmbla ime.
Ajo bëri siç i tha ai dhe nxori një rënkim të mbytur kur ndjeu se si rrëshqiti brenda saj.
-Kristian-rënkoi me zë të ulët.
-Shshshshsh-i mbylli gojën me dorë kur shtytjet u bënë më të shpejta e më të thella.-Je kaq e mirë. E bukur....Po kështu...Kështu zemër, po....
Artemisa vazhdoi duke lozur vithet në ritmin e tij dhe Kristiani me një hungërimë të mbytur u derdh jashtë saj.
-Je kaq vajzë e keqe-e qortoi Kristiani duke i dhuruar një puthje në buzë para se të dilte nga aty.
-Ku dreqin ndodhen Hestia dhe Kristeni?-pyeti Ervieri në mbrëmje kur Kristiani Artemisa dhe Nemesisi shkelën në vilë-Kam dy orë që i telefonoj.
-Mos u shqetëso-foli Nemesisi dhe Ervieri ktheu shikimin drejt saj me sytë që i shkreptinin-Është me Harvein dhe Lajlën. Darkë familjare
-Darkë familjare?-pyeti Ervieri i acaruar dhe doli jashtë i alarmuar. Kishte menduar çdo gjë të keqe gjatë atyre orëve kur ajo nuk po hapte telefonin. Ishte friksuar si mos më keq dhe ishte gati të dilte ta kërkonte kur Kristiani me vajzat kishin ardhur. Ndezi një cigare dhe e thithi fort. U ul në divanin aty jashtë dhe qëndroi aty deri në mesnatë kur vuri re, Hestian që po futej në vilë. Kështu mori drejtimin për brenda dhe u takua me të në sallon. E veshur thjeshtë, vetëm një palë xhinse të gjata dhe një triko të bardhë me mëngë të gjata, buzët e lyera të kuqe e flokët e lëshura dukej e mahnitur.
-Pse nuk më përgjigjesh në telefon?-e pyeti ai dhe shtrëngoi dhëmbët kur ajo u afrua e ndjeu aromën e saj-Ku është Kristeni?
-Më vjen keq-tha ajo duke ndaluar 2 hapa larg tij-E kisha telefonin me dridhje dhe nuk e kam dëgjuar. Kristeni qëndroi me Harvein.
-Rrezedielli-i pëshpëriti ai duke i kaluar krahun në bel dhe e afroi pranë trupit të tij. Ajo vendosi duart në gjoks dhe ngriti shikimin për të hasur sytë e tij që kishin marrë një nuancë të errët-Mos e bëj më këtë gabim. Nuk e ke idenë sa më ke frikësuar.
-Dreqin e marrtë Ervieri. Të thashë që më vjen keq
-Në rregull atëherë. Koha për ndëshkim
-Ervier çfarë po bën? Më ul poshtëë-tha e acaruar Hestia kur Ervieri e ngriti në krah e mori drejtimin për në dhomë. Sapo u fut brenda e mbylli derën e hodhi atë në shtrat.
-Çfarë ndëshkimi do më japësh kështu?
-Duke i dhuruar Kristenit një motër ose një vëlla
-Jo. Ervier, jo nuk dua-tha e alarmuar duke shtyrë trupin e tij me gjithë forcë
-Shshshsh, urtë-tha dhe e puthi në qafë-Po bëja shaka. Nuk do ndodhi tani. Por që, seks do të bëjmë. Meqë dhe Kristeni nuk është, të kam të gjithën për veten
-Ervier, jam e lodhur-u ankua ajo dhe shikoi e hipnozuar trupin e Ervierit që ishte zhveshur. Gjithashtu zhveshi dhe Hestian dhe nuk priti gjatë. U fut brenda saj egër duke shijuar çdo rënkim e mimikë të sajën
-Mund të bërtasësh emrin tim, sa të duash dielli im, të gjithë ta dinë se e kujta je-i foli Ervieri ndërkohë që shtynte brenda saj dhe nuk ja ndante sytë fytyrës së saj. Kishte harruar që perdja e ballkonit ishte hapur dhe dikush tjetër po i vëzhgonte por atij i interesonte vetëm Hestia dhe askush tjetër.
Hestia duke anuar pak kokën mbrapa, vuri re Lauren që qëndronte me sytë që po i lotonin e të ngulur tek ato të dy. I buzëqeshi duke i shkelur syrin e më pas përplasi buzët me Ervierin.
******
Përshëndetje! Kërkoj ndjesë që jam vonuar kaq shumë! Por, më vinin më shumë ide për një tjetër story sa për këtë🤦🏻♀️😂 por do mundohem ta shkruaj këtë histori deri në fund dhe mos t'ju lë të prisni më kaq gjatë!
Ju premtoj! ❤️
YOU ARE READING
Dashuri e pafund
RomanceVazhdimi i historisë "Ti je imja" Ajo e kishte mbyllur të shkuarën thellë në zemër . Pas ikjes së tij, ishte bërë më e ftohtë me njerëzit përreth dhe me e mbyllur. Ndërsa ai, me zemrën që çdo person rreth mendonte se nuk kishte, e kujtonte çdo natë...