gerçekten güney koreye geldiğim yetmiyor muş gibi bide gıcık abilerim çıkmıştı. Neden bana bu kadar katı davranıyorlardı ki.
Tamam kabul bende onlara karşı sert davranmış olabilirim. Ama benim sebeplerim vardı. Eğer o gece sarhoş bir adam tarafından taciz edilmeseydim erkeklere karşı yumuşak olabilirdim.
Ve sadece bir tane abim yok. 7 tane var ve benden hoşlandıkları da pek söylenemez. Bu yüzden korkuyordum umarım bana bir şey yapmazlardı.
Egolu biri değilim ama güzel bir kızdım. Fakat bu güzelliğim hep başıma iş açmıştı. Bi ara bi aile beni evlatlık alacakmış. Ama aslında beni alacak bir aile ortada yokmuş çünkü adam beni istiyormuş o yüzden bir kızla sahte evlilik yapmışlar. Beni yanına alınca kızdan boşanmış gibi yapacaktı.
İyi ki müdire abla bunu fark etmişti. Yoksa o adamın yanına gittiğimde başıma gelecekleri düşünmek bile istemiyorum.
Ben çalışkan bir kızdım. Türkiye de özel bir kolejde burslu okuyordum ama orada da çok fazla zorbalık görüyordum. Hatta bu zorbalık fiziksel şiddete bile dönüşmüştü.
Fakat hiç bir zaman mudire anne ye veya kızlara söylemedim çünkü bana bulaşan insanlar zengin ve tehlikeliydi biz ise fakirdik.
Zaten mudire annenin başında fazla iz vardı. Kızları da bu belaya sokmak istemediğim için hiçbirine bahsetmemistim.
Eun hee ablanın beni kahvaltıya çağırması ile yatakdan kalktım.
Lavaboya gidip yüzümü yıkadım. Saçımı tarayıp açık bıraktım.
Üstüme yük sek bel siyah kot pantolon giydim onun üstüne de mavi bir kısa kol giydim.
Daha fazla oyalanmadan odadan çıktım. Aşağıdan sesler geliyordu büyük ihtimalle hepsi uyanmıştı.
Babam beni görünce gülümsedi ama ben yüzümde ki ifade mi bozmadım. Somurtarak bakmıyordum ama gülümsemiyordum da.
Babam eli ile hemen yanın da ki sandalyeyi gösterdi. Mecburi bir şekilde oraya oturdum.
"Günaydın"
Babamı sadece kafamla onayladım.
Buna bozulmuştu ama"Suga nerede?"
"Hala uyuyor baba. Aynı suga işte ne yaparsan yap uykusu hep ön planda"
Dedi j hope
Bunu dedikten bir süre sonra suga da indi aşağıya. Esofmanlarını bile çıkarmamıştı. Gelip sofraya oturduğun da Babam ona sinirli bir şekilde bakıyordu.
"Oğlum artık kardeşin burada keşke üstüne düzgün bir şeyler gitseydin"
"Birincisi o benim kardeşim değil ikincisi kimse için rahatımı bozamam"
"Sugaa!!"
Suga ne var dercesine kafasını salladı.
Bu sözü her ne kadar kalbimi kırsa da umursamaz bir insan olduğum için kafama takmayacağım.
"Her neyse gelelim bu günkü meselemize"
Babam eline bir tablet aldı ve tabletten bir şey okumaya başladı"
"Yn, Türkiye de derslerin gayet güzelmiş. Başarılı bir kız olmana sevindim. Seni güney koredeki güzel bir liseye yazdıracağım. İlk başta alışman zor olacaktır Türkiye ile güney korenin eğitimi aynı değil. Ama merak etme hocalarla konuşurum sana yardımcı olurlar."
"Ben türkiyede okuluma devam etsem üniversiteyi burada okusam"
"Maalesef öyle bir şey olmayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya abilerim "bts"
Fanfictionannesinin ölümünden sonra babasının yanına taşınan yn yıllardır bilmediği üvey abileri ile karşılaşır. devamı kitapta