Uyandığım da okula çok az kaldığını gördüm. Hemen yataktan fırladım, lavaboya gittim işlerimi halledip çıktım.
Şuan çok hızlı hareket ediyordum. Dişlerimi fırçalarken eteğimi de giymeye çalışıyordum.
Çantamı dün hazırlamamıştım, afferin bana.
Çantamı da hazırladıktan sonra hemen odadan çıktım. Ama sonra telefonumu unuttuğum aklıma gelince geri dönüp telefonu aldım.
Zilin çalmasına 7 dakika vardı.
Neden alarmım çalmadı.
Merdivenlerden koşarak iniyordum. Kapının oraya gelince babamın sesini duydum.
"Kızım nereye gel kahvaltını yap."
Dediğin de ona döndüm. Herkes sofradaydı.
"Geç kalacağım. Okulda birşeyler yerim. Görüşürüz"
Dedim ve evden çıktım zaten şoför de beni bekliyordu. Hemen arabaya bindim. Umarım bugün sorunsuz geçerdi.
Dün jin'den
Babam ve kardeşlerimle arabada depoya gidiyorduk. Orada hem linayı kovuşturmaya çalışacaktı hem de bizim diğer depomuza baskın yapan adam yakalanmıştı.
Depoya yaklaştığımızda gergindim.
Arabadan indik, babamlar diğer depoya gittiler linayı ise bana bıraktılar.Elime siyah eldivenlerimi taktım. Yavaş adımlarla linanın tutulduğu yere doğru yavaş adımlarla giymeye başladım.
Korumalar kapıyı açtılar içeri girdiğim de arkamdan kapıyı kapattılar.
Işığı açtığım da onu gördüm. Elleri sandalyeye bağlıydı. Ayakları da öyle .
Benş görünce yüzüne büyük bir şaşkınlık oturdu.
"Jin bak ben gerçe-"
"Kes lina!"
Dedim. Onun sesini bile duymak istemiyordum.
"Gerçekten benim amacım hiçbir zaman belgeleri almak olmadı. "
Dediğinde ağlamaya başladı.
"Konunun belgeler olduğunu mu sanıyorsun?"
Dediğim de hiçbir cevap vermedi.
"Amk ne yaptım lan ben sana ha!? Sadece sevdim. Madem sevmiyordun neden umut verdin!"
Dedim. O ise sadece ağlıyordu.
"Sizin içinize girmem için buna mecburdum."
"Bana söyleyebilirdin. Sebebi ne olursa olsun bana anlatabilirdin!!"
Dedim artık oda yalan söylemiyordu.
Sonra birden gözlerini büyükçe açtı."O yn yaptı dimi? O söyledi sana bunu"
"Nedir bunu sana söylettiren?"
Yn biliyor muydu?Dedikten sonra sustu cevap vermedi.
"Lina ne biliyorsan dökül? Yn ne alaka ve en önemlisi kime çalışıyorsun?"
"Artık beni sevmiyorsun değil mi?"
Konuyu değiştirmeye çalışıyordu ."Bana sadece cevap ver."
"Kime çalıştığımı bilmiyorum. Bi akşam telefonuma özel numaradan mesaj geldi o zamanlar seninle sevgili değil arkadaştım. Beni kardeşimle tehdit ettiğin de mecbur kaldım"
Hiç şaşırmamıştım yalan söylüyordu çünkü.
"o yüzden mi telefonda konuşurken ona aşkım filan diyordun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya abilerim "bts"
Fanfictionannesinin ölümünden sonra babasının yanına taşınan yn yıllardır bilmediği üvey abileri ile karşılaşır. devamı kitapta