Müdürün yanına gidip eve gitmek için izin almıştım. Bu şekilde derse filan girmek istemiyordum.
Teneffüste Mina dan çantamı getirmesini istemiştim.
Hava kapalıydı bende kulaklıklarımı taktım ve yürüyerek eve gitmeye başladım. Bu tür havaları seviyordum ve yürümek de iyi geliyordu.
Ama birden yağmur bastırdı. Ben ise hala normal bir şekilde yürüyüp eve gidiyordum. Islanmak filan umurum da değildi.
Ev de yakındı zaten. Düşüncelerim de boğuluyorum.
Evin önüne yaklaştığım da bir koruma elinde ki şemsiye ile yanıma geldi. Tam açacağı sıra izin vermedim.
"Yn hanım erken geldiniz, neden haber vermediniz? Alırdık sizi"
Dedi. Bu resmiyeti sevmiyordum.
"Yürümek istedim."
Dedim ve eve doğru yürüdüm. Kapıyı eun hee abla açmıştı.
"Yn ne bu halin senin? Ayrıca neden erken geldin? Forman nerede?"
Diye sorularını sıraladı bana.
"İçeriye geçim anlatacam"
Dedim. Oda kenara çekildi bende içeriye geçtim.
"Biri mi yaptı bunu sana?"
Ona anlatmayacaktım.
"Hayır hayır kimse bir şey yapmadı. Sorularına gelirsek, gelmeden önceki dersimiz beden di. Değiştirme gereği duymadım bu kıyafetle geldim. Daha sonra biraz başım ağrımaya başladı. Bende izin aldım. Hava kapalıydı yürümeyi sevdiğim için eve yürüyerek gelim Dedim ama o sırada yağmur bastırdı"
Dedim. Bence yeterliydi bu açıklama.
"Yaaa tamam sen git odana üstünü değiştir sıcak bir duş al ben sana sıcak şeyler hazırlayayım. Hasta olma"
Dedi. Benim için çok endişelenmişti. Yüzümde oluşan gülümseme ile odama gittim. Kıyafetlerimi çıkardım. Çantamdan formamı da çıkardım ve kirli sepete attım.
Suyu ayarladım ve kendimi içine koydum. Şaka maka ama başım gerçekten de ağrımaya başlamıştı.
Midem de bulanıyor. O salak chae yüzünden hasta olacam. Sınav haftası olacak şey mi bu.
Bit süre duştan kaldıktan sonra çıktım. Üzerime rahat şeyler giydim ve kendimi yatağa attım. Saçımı kurutmadım,üşenmiştim.
O sırada içeriye eun hee abla girdi. Elinde ki tepsiden dumanlar çıkıyordu.
"Yn!! Islak saçla yatılırmı kalk hemen saçını kurut"
"Eun hee abla uykum var yaa"
Dedim o ise beni dinlemedi. Saç kurutma makinesini aldı yatağımın yanında ki prize taktı ve yanıma oturdu.
"Ben kurutayım o zamanolur mu? Hep istemiştim böyle kızımın saçlarını kurutmayı"
Dediğin de içten içe üzülmüştüm ona.
"Tabi bende çok isterim. Hem ben örgü de çok severim. Saçımı örersin değil mi?"
"Tabi kızım sen iste ben hep örerim"
Dedikten sonra makineyi açmıştı. Elleri yavaşça saçımda geziniyordu. Çok çekingen dokunuyordu.
Bana anne şefkatini gösterdiği için minnettardım ona.
Ona daha kolay olsun diye yatakda doğruldum.
"Ben kuruturken sende o yemeğini ye soğumasın"
Dediğin de tepsiyi kucağıma aldım. İlk başta sıcak çorbayı bitirdim zar zor, çünkü midem bulanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya abilerim "bts"
Fanfictionannesinin ölümünden sonra babasının yanına taşınan yn yıllardır bilmediği üvey abileri ile karşılaşır. devamı kitapta