KÜTÜPHANE

188 13 2
                                    

Sabah erken uyanmıştım. Bugün okula gitmek istemiyordum ama geleceğim için mecburdum. Yatakdan dogruldugum da karnım da feci bir ağrı hissettim.

Doğru ya dün yohan bana tekme atmıştı.tişörtümü kaldırdığım da morardigini gördüm. Tahmin etmiştim bunu.

Yatakdan çıkıp lavaboya gittim. Bir krem filan aradım ama yoktu. Tam o sırada eun hee abla geldi.

"Yn kızım kahvaltı hazırda seni çağırmak için geldim."

"Tamam ben hazırlanıp gelirim. Bide şey morarık için krem var mı acaba"

"Neden ne oldu?"

"Yok bir şey sadece lazım da"

"Yn yalan söyleme bana"

Mecburi bir şekilde tişörtümü kaldırdım. Gördüğü şey ile gözleri kocama açıldı.

"Yn bune kim yaptı bunu sana"

"Okulda oldu. Lütfen bunu kimseye söyleme ve sadece bana krem getirir misin?"

"Olmaz gel hastaneye filan gidelim ben babana haber verim"

Tam gideceği sıra kolundan tuttum.

"Lütfen eun hee abla benim için yap bari. Hem acımıyor. Krem versen geçer"

"Ama yn"

"Lütfen kimseye söylemeyeceğine bana söz ver"

"Tamam, sen dur ben kremi alıp geliyorum"

Eun hee abla geldiğin de kremi alıp sürdüm.

Üstüme formamı giydim. Aşağıya indiğim de hepsi oradaydı. Kapıya doğru gidiyordum ki babamın sesini ile durdum.

"Yn nereye kahvaltı yapmayacak misin?"

Onlara dönmeden konuştum

"İstemiyorum."

Dedim ve Tam çıkacağım sıra babam yine konuştu.

"Yn gelir misin lütfen"

Mecburi bir şekilde masaya doğru yürüdüm. Karnım ağrıdığı için hafif eğik yürüyordum. Bunu suga fark etmiş olacak ki bana

"Neden eğik yürüyorsun?"

Dedi.

Kendimi olabildiğince düzeltmeye çalıştım.

"Yürümüyorum."

Dedim ve yerime oturdum. Başımı eğmiş öylece masaya bakıyordum.

"Yn, kızım biz dün için özür dileriz. Abinlerde üzgün bu yüzden senden özür dileyecekler"

Hepsi bunu beklemiyor olacaktı ki saskinca babama bakiyorlardı. Bence çok zor değildi bir özür.

Rm konuşmaya başladı.

"Dün sana söylediğimiz şeyler için üzgünüz. Seni dinlememiz gerekirdi."

Kafamı sadece olumlu anlamda salladım. Karnım ağrıdığı için yemek yememiştim. Bugün beni bir şoför bırakacaktı. Masa da boş boş oturmak istemediğim için kalkıp evden çıktım. Arabaya bindim, umarım bugün kötü bir şey yaşamazdım.

Jungkook dan

Kahvaltı masasında öyle boş boş oturuyorduk. Dün yn'nin üstüne fazla gittiğimizi düşünüyordum sadece ben değil hepimiz düşünüyorduk bunu.

Babam işe gidince bizde salon da oturmuştuk.

"Sizce yn'nin dün söyledikleri doğrumuydu."

Dedi rm.

mafya  abilerim "bts" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin