GERÇEKLER

155 12 5
                                    

Gözlerimi yavaşça açtığım da beyaz bir tavanla karşılaştım. Etrafa baktığım bir hastane odasında olduğumu gördüm.

Üzerim de hastane kıyafetleri vardı. Başım hafiften ağrıyordu. Ama bulantım filan geçmişti.

Sahi ne olmuştu bana. En son yattığımı hatırlıyordum.

Kapı açılınca otarafa baktım içeri genç bir bayan doktor girdi. Gayet güzel bir kadın dı.

Gülümseyerek bana yaklaştı.

"Uyanmana sevindim yn. Nasıl hissediyorsun."

"Sadece biraz başım ağrıyor o kadar."

Eline bir serum paketi aldı. Yanıma geldi ve iğneyi koluma batırdı. Serumu da taktıktan sonra yatağımın ucunda li belgeleri eline aldı.

"Merak etme, şimdi taktığım serum bittikten sonra baş ağrın da dinecektir. "

"Şey.. Ne oldu bana?"

"Yncim vücudun en ufak bir gribe bile dirençsiz. Seni gece hastaneye abinler getirdi. Akşam ateşin çıkmış havale geçiriyormuşsun. Tuhaf olanı şu ki bu normal bir grib di. Hemen ateşinin çıkması olacak şey değil. Ama merak etme jin abin senin testlerini yapıyor. Sonuca o zaman bakacağız"

Dediğin de korkmuştum.

"Bir hastalığım olabilir mi yani?"

"Yok hayır, yani Dediğim gibi vücudunun dirençsizliğinden kaynaklı. Ama abin yine de bir test yapmak istedi."

Dediğin de başımı salladım.

"Ben abinlere uyandığını söyleyeyim. Tüm gece beklediler seni"

Dedi ve odadan çıktı. Beni düşünmeleri onlara karşı kalbimin yumuşamasına neden olmuştu.

Acaba gerçekten aramız iyi olabilirmiydi. Yoksa babamdan azar işitmemek için mi böyle yapmışlardı.

Kapı açılınca otarafa baktım. İçeriye jungkook ve jimin girmişti.

Yavaşça yatakda doğruldum. İkisi de gelip yatağın yanında ki Koltuğa oturdu.

"Nasıl hissediyorsun?"

Diye sordu jungkook.

"İyi"

"Test sonuçların çıktıktan sonra taburcu olursun"

Dedi jimin. Bende sadece kafamı salladım.

"Her hastalandığında mı böyle oluyor?"

Dedi jungkook.

"Hayır, sadece bazen"

Dedim.

Bundan sonra uzun bir süre rahatsız edici bir sessizlik oldu. Odanın kapısı açıldığında hepimiz otarafa döndük, gelen jin di.
Elinde ki belgelere dikkatle bakıyordu.

"Yn herhangi bir sorunun yok. Sadece sana biraz vitamin hapları vereceğiz.Jungkook, jimin siz taburcu işlemlerini halledin, bende yn ile gelirim birazdan"

Jungkook ve jimin  odadan çıktıktan sonra jin gelip yatağımın yanına oturdu.

"Yn bize anlatmadığın bir şey mi var?"

Yüzümde ki ifadeyi sabit tuttum.

"Ne gibi?"

Söyleyeceği şeyleri özenle seviyormuş gibiydi. Yoksa öğrenmiş miydi okulda başıma gelenleri? Bu yüzden de kızardı kesin.

"Yani... bak sana açık konuşacağım. Dün hiçbirşeyin yoktu ve akşam birden ateşlendin. Eun hee bana okulda pek iyi geçinmediğin insanlar olduğunu söyledi. Bu olayların onlarla bir alakası var mı?"

mafya  abilerim "bts" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin