alarmın çalması ile yatakdan kalktım. Lavaboya gidip yüzümü yıkadım. Odama döndüm ve formanı giydim.
Saçımı bugün değişik yapmak istiyordum. Saç yapma konusunda iyiydim. Tepeden saçımı balık sırtı yaptım.
Bu biraz zamanımı almıştı. Ön taraftan da iki tutam saçımı bırakmıştım. Bence gayet iyiydi.
Çantamı da topladıktan sonra aşağıya indim. Herkes yemekteydi.
Suga hariç. Yine uyuyordu kesin.
Gidip yerime oturdum."Suga niye gelmedi hala?"
Diye sordu babam.
"Uyuyordur yine"
Dedi rm.
"Biriniz gidin kaldırın."
Dedi babam.
"Yok karışmayın bugün kendine tatil yapmış."
Dedi j-hope.
"İyi o zaman bırakalım uyusun,Çocuklar rm ve ben 3 günlüğüne yurt dışına çıkacağız, sebebini biliyorsunuz zaten. Jin kardeşlerin sana emanet"
Dedi babam. Gidecek miydi? Üzülmüştüm buna.
"Yn kızım sende abinlerin sözünden çıkma ben gelene kadar."
Dediğin de sadece kafamı salladım.
Kahvaltı faslı bittiğinde çantamı aldım ve beni bekleyen arabaya doğru yürüdüm. İçeriye girdiğim de şöfor de kapıyı kapatıp yerine geçti.Okula geldiğim de minayı bir çocukla konuşurken gördüm. Bulmuştu oda kendine bir tane. Sevinmiştim onun adına.
Onları rahatsız etmek istemediğim için gidip bir banka oturdum ve konuşmalarının bitmesini bekledim.
O sıra da ise telefonumla uğraşıyordum. Okulun kapısından içeriye chae ve arkadaşları girince gözlerimi devirip telefonuma döndüm.
Chae süslü bir kızdı, benim aksime. Hep makyajlı, saçları hep maşalı bir kızdı evet güzeldi ama kötüydü.
Arkadaşlarından bir tek yohan'nın ismini biliyordum oda piçin tekiydi.
Korece isim hafızamda tutmakta zorlanıyordum.
Tekrar önüme döndüğüm de bir banka oturmuştu arkadaşları ile.
İçlerinden bir kız hepsinin çantasını almış okula giriyordu. En sinir olduğum da buydu ya, etrafındakileri kölesi olarak kullanıyordu.
Hepsi onunla arkadaşlığı kesse bi yalnızlığı öğrense böyle biri olmazdı bence.
Mina bana doğru gelince ayağa kalktım.
"Ne zaman geldin görmedim seni?"
Dedi.
"Az önce geldim, seni bir çocukla konuşurken görünce rahatsız etmek istemedim. "
Dediğim de gülümseyerek koluma girdi ve okula girdik.
"Galiba sevgili olacaz. Ha bu arada ismi chan. "
"Sevindim aranızın iyi gitmesine. "
"Eee senin luka ile aran nasıl gidiyor?"
Abimlerin dedikleri aklımdan geçti.
"Ya bilmem iyi çocuk. Aşığım ona, hani ne zaman görsem kalbin filan heyecanlanıyor karnım ağrıyor. Ama bence erken birbirimizi tanısak daha iyi olur. Bu arada sana bir şey soracam. Luka kızlarla ilgilenmiyordu değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya abilerim "bts"
Fanfictionannesinin ölümünden sonra babasının yanına taşınan yn yıllardır bilmediği üvey abileri ile karşılaşır. devamı kitapta