İTİRAF

199 17 4
                                    

Sabah uyandığımda başımda çok kötü bir ağrı vardı. Dün gece çok ağlamıştım ve oda başıma vurmuştu.

Bugün okula gitmek istemiyordum o yüzden yataktan kalkmadım. Kapım açalınınca sesimi çıkarmadım.

Fakat daha sonra kapı açıldı. Kapıya arkamı döndüğüm için kimin geldiğini bilmiyordum.

"Yn hadi gel kahvaltını yap bak okula geç kalacaksın"

"İstemiyorum. Gitmeyecem bugün okula"

Dedim. Fakat eun hee abla inatçıydı.
Gelip yatağımın köşesine oturdu.

"Yn bak kızım ben sana inanıyorum. Hem o lina denen kadına ve kardeşine de inanmıyorum. Sen yapmadın ama bunu kanıtlamak çok zor. Hem o abinlere bakma onlar senin kıymetini bilmiyorlar."

Dediğinde yatakdan doğruldum ve ona sarıldım.

" keşke seninle daha önceden tanışsaydık"

Sonra geri çekildim.

"Eun hee abla ben sana brişeyler anlatacağım ama sen de bunları kimseye söylemeyeceğine dair bana söz vereceksin tamam mı.  Çünkü bu evde güvendiğim tek kişi sensin. "

Dediğim de başını salladı.

"Dün gelen o chae varya bana okulda zorbalık yapan kişi"

Dediğim de şaşkınca eli ile ağzını kapattı.

"Olay çıkmasın diye sesimi çıkarmadım "

Telefon olayını söylemekten vazgeçtim.

"Kızım neden söylemiyorsun bunları. Babana söyleyelim o okuldan alsın seni o zaman."

Dediğin de başımı olumsuzca salladım.

"O kıza gününü göstermeden gitmek yok"

Dediğim de eun hee abla baza üzgün bir şekilde bakıyordu.

"O zaman dünkü olayları da onlar yaptı"

Başımı yavaşça salladım.

"Ne olacak şimdi.?"

"Babamla konuşmam lazım ama bu konuyu değil başka bir konu var. Gördün mü onu ne zaman gelecek?"

"Yarın tekrar gelecek. Abinler ona belli ki bu olaylardan bahsetmemişler. Yoksa o akşam burada olurdu"

Dediğinde gülümsedim.

"Gel o zaman yemek ye hadi"

"Hayır istemiyorum. Ayrıca onların yüzünü de görmek istemiyorum"

Dedim.

"İstersen odana çıkarayım"

"Hayır eun hee abla lütfen. Ayrıca bugün babam dışın da da kimse girmesin odama olur mu?"

Dediğim de başını salladı ve yavaşça odadan çıktı.

Rm den

Kahvaltı masasında oturmuş yn yi bekliyorduk. Hepimiz hala dün olanları düşünüyorduk.

Eun hee aşağıya indi.

"Yn yemeğe gelmeyecek miş"

Dedi ve mutfağa gitti. Bu da yn ilk geldiği günden beri baya yakınlaşmıştı onunla.

"Evet dün olanları artık konuşsak mı diyorum..."

Dedi jimin.

"Ben yn'nin yaptığını düşünmüyorum"

mafya  abilerim "bts" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin