1.

174 15 4
                                    

İlk ficim, kötü olabilir.

~

Teneffüs zili çaldığında ayağa kalkıp dışarı çıkmak için sınıf kapısına doğru yürümeye başladım. Arkamdan Ning'in seslendiğini duydum ama aldırış etmedim. Biraz yalnız kalıp düşünmeye ihtiyacım vardı.

Arka bahçeye vardığımda çardakta oturmuş kitap okuyan bir kız gördüm. Güzel yüzüyle bir meleği andırıyordu. Gidip kızın yanına oturmayı düşündüm ancak bundan hemen vazgeçtim.

Arkamdan bir ses gelince o yöne döndüm. "Sınıftan çıkmadan önce sana seslenmiştim ama duymadın, Karina."

Ning yakın bir arkadaşımdı. Onu seviyordum ama birkaç saat önce Giselle beni terk etmişti ve yalnız kalmak istiyordum.

"Bugün sende bir gariplik var. Hep derse katılırsın ama bugün bütün derslerde uyudun. Canını sıkan şeyi bana anlatmak ister misin?"

"Giselle ile ayrıldık." Bir anda söylemiştim işte. Ning'in yüzünde belli olan bir şaşkınlık ifadesi vardı.
"Okula geldiğimde girişte bekliyordu. Yanıma gelip ayrılmak istediğini söyledi."

"Çok üzüldüm Karina, neden ayrılmak istediğini söyledi mi?" Başımı hayır anlamında salladım. Gözlerim dolmuştu, Ning bunu görünce hızlıca bana sarıldı. O sırada zil çaldı ve okul binasına doğru ilerlemeye başladık.

Başım Ning'in omzundayken sınıfa girdik. Ve ders başladı. Derste aklıma arka bahçedeki kız geldi. İsmini merak ettim. Onu bir daha görebilir miyim acaba? Peki çok sevdiğim sevgilimden ayrıldıktan sonra arka bahçede gördüğüm melek kızı düşünmem normal miydi?

My Love ~Winrina~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin