9.

57 13 6
                                    

Sınıfa girdim, şimdi ilk ders başlayacaktı. Sırama gidip oturdum. Ning utangaç bir şekilde bana baktı. Ona bakıp "Üzme kendini bu kadar Ning, sorun değil." dedim.

"Nasıl üzmeyeyim Karina, onunla benim yüzümden ayrılmışsın."

"Onunla ayrılmasaydım Minjeong'la tanışamayacaktım. Tanışsam bile ona aşık olmayacaktım. Bir de böyle düşün."

"Yine de üzgünüm."

"Sorun olmadığını söyledim. Takma kafana."

"Tamam şimdi hoca geliyor."

~

Teneffüste Ning'le çardakta oturmuş konuşuyorduk.

"O hoca bana taktı."

"Adamın derslerinde uyuyup duruyorsun, sana takması normal değil mi?"

"Ama kendisi 'Dinlemek istemiyorsanız koyun başınızı sıraya uyuyun.' diyor. Dediğini yapıyorum diye suçlu ben oluyorum."

"Uyuma sen de."

"Ama uykum geliyor."

"Öyleyse onun dersinde uyuma. 40 dakika uyanık kalabilirsin değil mi?"

"Off nefret ediyoru-" Ning'in cümlesi bir çığlık sesi ile kesildi. İkimizde çığlığın geldiği yöne doğru baktık. Sadece biz değil, etraftaki herkes o yöne bakmıştı. Çığlık, okul binasından gelmişti. Herkes okul binasına doğru gitmeye başladı. Biz de öyle.

"Karina noluyor?"

"Bilmiyorum Ning."

Binaya girdiğimizde birkaç kişinin bir kızın etrafında toplanmış olduğunu gördük. Oraya doğru yaklaştık. Ortadaki kişi ağlıyordu. Çok şiddetli bir ağlamaydı.

Diğer öğrenciler oraya çok fazla yaklaşmıyordu ama kızı izliyorlardı. Kıza doğru yaklaştım. Ning biraz geride durdu ve "Karina, nereye?" dedi. Bir şey söylemedim ve kıza doğru ilerlemeye devam ettim. Kızın kim olduğunu merak ediyordum. Ve neden tüm okul tarafından duyulacak bir çığlık attığını.

Kıza yaklaştım ve kızı sakinleştirmeye çalışan bir kişiyi tanıdığımı fark ettim. O kişi Minjeong'du. Sakinleştirmeye çalıştıkları kıza baktığımda elinde bir bıçak olan ve etrafını saran ellerden kurtulmaya çalışıp ağlayan kişinin Giselle olduğunu gördüm.

Kimseyle göz teması kurmuyordu. Bağırıp ağlıyordu. Söylediği şeyler pek anlaşılmıyordu ama birkaç cümleyi anlayabilmiştim. "Beni istemedi." ... "Sevgilisi varmış." Bıçağı kendisine çekmeye çalıştı ama başarılı olamadı. Öğretmen bıçağı onun elinden almıştı. "Onu çok seviyorum Minjeong."

Sonra beni fark etti. Ağlaması kesildi. Bana bakakaldı. "Karina..."

~

Oy vermeyi unutmayın lütfen

My Love ~Winrina~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin