18.

53 13 6
                                    

5 yıl önce

(Yazarın anlatımından)

Küçük kız son günlerde okuluna daha mutlu bir şekilde gidiyordu ve bu durum kızın ailesini de şaşırtmıştı ancak kızlarını neyin bu kadar mutlu ettiğini sorgulamadılar. Sorsalar bile küçük kızın onlara verebileceği bir cevabı yoktu.

Küçük kız okula gidince çoğu teneffüs sevgilisiyle vakit geçiriyordu. (Hoşlandığı çocuk ona çıkma teklifi etmişti ve kız bu teklifi kabul etmişti.) Oğlan bu ilişkinin gizli olmasını istiyordu, zaten kızın da istediği buydu bu yüzden sorun çıkarmadı. Ancak kız ilişkilerini en yakın arkadaşlarıyla paylaşmıştı ve bundan oğlanın haberinin olmamasını umuyordu çünkü çocuk kızı bu konuda uyarmıştı.

Kızın her zaman en yakını olmuş Aeri, kızın bu ilişkiyi desteklemeyen tek arkadaşıydı. Kız bunun nedenini bir türlü anlayamıyordu. Arkadaşının sevgilisinden hoşlanması gibi saçma bir düşünceyi bile geçirmişti aklından ama bu düşünceyi hemen elemişti. Belki de arkadaşının bu çocuk hakkında bildiği bir şey vardı. Ancak sevgilisi hakkında onun bilmediği bir şeyi Aeri nereden bilebilirdi ki? Bu yüzden bu düşünceyi de kafasında eledi ve Aeri'nin bu çocuğa güvenmemesinin bir nedeni olmadığını düşündü.

Küçük kız teneffüs zili çaldığında arkadaşlarına Wonbin'in yanına gittiğini söyledi ve yanlarından ayrıldı. Küçük kız sevgilisinin yanına gitti ve çocukla konuşmaya başladı. Çocuk onu haftasonu evine davet etti, kız annesinin buna kesinlikle izin vermeyeceğini bildiği için reddetti ama oğlan ısrar etti, "Hadi ama Minjeong, gelsen ne olur sanki? Sana yeni aldığım albümleri göstereceğim, bir kaç saat yalnızca, lütfen gel!"

Kız oğlanın ısrarlarına dayanamayıp oğlanın davetini kabul etti, şimdi ise annesine ne diyerek izin alacağını düşünüyordu.

Oğlan ise halinden memnundu, kızın kendi içinde yaşadığı düşünce karmaşasını umursamadı ve kıza görüşürüz, diyerek veda edip kendi arkadaşlarının yanına gitti.

~

Kızın oğlanın davetini kabul etmesinin üzerinden birkaç saat geçmişti ve kız bu daveti yalnızca en yakınına, Aeri'ye anlatmıştı. Aeri ise kızı azarlamış ve kıza oraya gitmesine izin vermeyeceğini söylemişti. Minjeong ondan izin almayacağını söylemeyi düşünmüştü Aeri'ye ancak aralarını bozmak istemediği için susmuştu. Şimdi ise kız Aeri'ye neden Wonbin'i sevmediğini soruyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Love ~Winrina~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin