"Nasıl yani, tüm buluşma boyunca hiç öpüşmediniz mi?"
"Hayır! Neden öyle bir şey yapalım?"
"Neden yapmayasınız ki? Siz sevgilisiniz!"
"Sevgi öpüşmekten ibaret değildir."
"Öyledir demiyorum zaten, ama... sonuçta haftalardır sevgilisiniz ve hiç öpüşmemiş olmanızı doğal olarak biraz garipsedim." diyen Ning'e bir bakış atıp önüme döndüm.
Hoca sınıfa girmişti ve elindeki kitapları masasına bırakıp dersi anlatmaya başladı. Aklımdaki tüm düşünceleri atıp yalnızca derse odaklanmaya çalıştım. Son zamanlarda dersleri aksattığımın farkındaydım. Annem derslerimi aksatmamı istemezdi. Bu halimi görse bana kızardı, yaşasaydı eğer...
~
Okul bitmişti ve ben elimde bir demet papatya ile mezarlığa doğru gidiyordum.
Mezarlığa girince yolunu ezbere bildiğim mezara doğru gitmeye başladım.
Yürürken başımı eğdim ve okul formama baktım. Öğle yemeği vaktinde çorba içerken formamın göğüs kısmına biraz dökülmüştü. Oflayıp sırt çantamdan ıslak mendil çıkardım ve çorba lekesini silmeye çalıştım. Annem kirli kıyafetler giymemden hoşlanmazdı.
Lekeyi silince mendili cebime sıkıştırdım ve birkaç adım ötemde duran mezara baktım. "Ben geldim anne." Mezarın yanına gittim ve papatyaları mezarın üstüne koydum, ardından mezarın kenarına oturdum ve konuşmaya başladım.
"Biliyor musun anne, ben aşık oldum..."
~
Mezarlıktan sonra direkt eve gelmiştim. Şimdi kahvemi içerken kitap okuyordum. Yanımda duran telefonumun ekranı aydınlanınca telefonumu elime aldım ve gelen bildirime baktım. Mesajdı, Minjeong'dan gelmişti.
Sevgilim☆
Bugün biraz üzgündün sanki, hasta mısın?Siz
Hayır yalnızca bugün biraz yorgundum
Derslerden falan dolayı
Bir de bugün annemin mezarını ziyaret ettim belki ondandirSevgilim☆
Annenin vefat ettiğinden haberim yoktu, çok üzüldüm başın sagolsun belki bi gün ben de seninle gelirimSiz
Olabilir
Neyse yarın okulda görüşürüzSevgilim☆
GörüşürüzTelefonu bıraktım ve kitabımı okumaya devam ettim. Kitapta yazan bir cümle dikkatimi çekti ve kalemimi alıp cümlenin altını çizdim.
"Masallar iyi bitmek zorundadır, içinde sevgi barındıran her şey gibi."
~
Çok kısa bir bölümdü farkindayim ama uzun süredir bölüm atmıyorum bu yüzden bu bölümü atıp kaçıyorum diğer bölümü daha uzun yazacağım
Oy vermeyi unutmayın lütfen
Gorusuruzzzz