5 yıl önce
(Yazarın anlatımından)
Küçük kız arkadaşlarıyla o sene olacakları sınav hakkında konuşuyorlardı. 4 kız da yakın arkadaş oldukları için lisede ayrılmak istemiyorlardı.
Kızlardan biri sınıfa giren çocuğu görünce gülerek karşısındaki kıza baktı ve "Seninki geldi." dedi. Kızlar aralarında gülüştüler küçük kız utanmıştı ama yine de arkaya doğru baktı. Çocuk zaten ona bakıyordu bu yüzden anında göz göze gelmişlerdi. Kız utanarak önüne döndü ve arkadaşlarıyla konuşmaya devam etti.
Ama çocuk kıza doğru yürüdü ve kızın yanına ulaşınca kızın kulağına doğru eğilip "Bugün sinemaya gidelim mi?" diye sorunca kız afalladı ve kekeleyerek "Olur." dedi. Normalde annesine sorması gerekirdi ancak annesi yüzünden böyle bir teklifi reddedemezdi, zaten bir günlüğüne annesinden habersiz hareket ederse en fazla ne olabilirdi ki?
Çocuk bu cevaptan memnun olmuş bir şekilde gülümsedi ve arkasını dönüp kendi arkadaşlarının yanına gitti.
Diğer kızlar da bu teklife şaşırmış ve arkadaşları için sevinmişlerdi. "Winter, çok sevindim, bence sinemada senden hoşlandığını itiraf edecek." "Kesin sevgili olacaksınız." "Onun da senden hoşlandığını biliyordum!" "Harika bir çift olacaksınız." Ancak aralarında bu haberden hiç memnun olmamış biri de vardı. "Winter, annen onunla buluşmanıza izin verir mi ki?"
"Ona sormayacağım."
"Ama ya o çocuk sana kötü bir şey yaparsa, annenin haberinin olması lazım."
"Endişelenme Aeri, o kötü biri değil, bana bir şey yapmaz."
"Onunla buluşmanın doğru bir fikir olduğunu sanmıyorum. Geçen gün onu başka bir kızla gördüm."
"Arkadaşıdır belki."
"Bana pek öyle gelmediler Winter, her neyse benim için önemli olan senin mutluluğun. Üzülmeni istemem, eğer sana bir şey yapmaya çalışırsa beni veya anneni ara."
"Sorun çıkmayacak Aeri, merak etme."
"Umarım..."
Ve kızlar konuşmaya devam ettiler.
~