Diğer teneffüslerde de Minjeong ile beraberdim ve Giselle yanımıza gelmemişti. Bundan memnun olmuştum çünkü artık Giselle'e karşı hiçbir şey hissetmediğimi fark etmiştim.
Eve gelip bir şeyler atıştırdıktan sonra bol bir t-shirt ve eşofman giydikten sonra yatağıma yatıp telefonu elime almıştım. Instagrama girdiğimde Minjeong'un yeni bir gönderi yayınladığını gördüm.
imwinter
65 beğeni, 12 yorum
Aeriiiiiii☆☆aerichandesu:
Cok tatlisin winterimm☆☆katarinabluu
Merhaba Minjeong
Yanlış anlamazsan sana bir şey sorabilir miyim?imwinter
Sorabilirsin tabii kikatarinabluu
Lütfen beni yanlış anlama ama Giselle ile sevgili misiniz?imwinter
Hayir, Giselle benim en yakın arkadaşlarımdan birikatarinabluu
Peki, yarın görüşürüz ♡imwinter
Görüşürüz ♡Giselle ile sevgili olmadıklarına sevinmiştim. Çünkü Minjeong'a karşı bir şeyler hissediyordum. Arkadaşlıktan öte bir şeyler...
~
Çardaktaydık. Solumda Minjeong oturuyordu, sağımda ise Ning. Ning, Minjeong ile konuşmak için hafifçe öne doğru eğilmişti. Minjeong da Ning'i görebilmek için aynı hareketi yapmıştı.
Ning, Minjeong ile tanışmak istemiş ve biz konuşurken yanımıza gelmişti. Şimdi ise Minjeong ile uzun bir sohbete dalmışlardı.
"O grubun haftaya olan konserine bilet almıştım, sen de gelsene beraber gideriz."
"Çok güzel olur."
Bugün Minjeong'a açılmayı düşünmüştüm. Ama en yakın arkadaşım yanımızdan bir dakika bile ayrılmadığı ve hoşlandığım kızla konuşup durduğu için bunu yapamamıştım. Belki de onu konsere benim davet etmem lazımdı ama bunu yapan Ning'di.
Zil çaldığında ikisinin sohbeti yarım kalmıştı. Minjeong'a görüşürüz diyip Ning'le birlikte sınıfımıza girdik.
"Hem kızdan hoşlanıyorsun hem de tek kelime bile etmiyorsun. Böyle yaparsan senden hoşlanır mı sence?"
"Konuşmama fırsat vermedin ki! Kıza ondan hoşlandığımı söyleyecektim ama tüm teneffüs ikiniz konuştunuz."
"Ondan hoşlandığını mı söyleyecektin? Bunu bana nasıl söylemezsin!"
"Ona söyledikten sonra sana söyleyecektim."
"Tamam. Bi sonraki teneffüs ona söyleyeceksin değil mi?"
"Evet."
"Umarım o da senden hoşlanıyordur ve sevgili olursunuz."
Lütfen o da benden hoşlanıyor olsun.
~
Oy vermeyi unutmayın lütfen ♡