Hi there, Jeff here!

939 45 4
                                    


"Blijf niet zo staren, het is beter dat je je ook even voorstelt" zei hij en keek me chagrijnig aan.
"Sorry..... Ik ben eh... Kelly Merdes" zei ik snel. Ik kijk even naar zijn gezicht. Hij zag er best bleek uit.
"Dus we zitten met zo iemand opgescheept...... Fijn...." Zei Jeff en gaapt even.
Even voel ik me beledigd en kijk hem serieus aan.
"Het is niet mijn schuld dat ik hier zit... En trouwens waar is masky" zei ik met een luide stem.
"Heh.... Rustig er zitten ook andere mensen in dit huis en masky is in de badkamer" zei hij. Even was er een stilte, opeens begon hij keihard te lachen.
"Wat is er zo grappig?" Vroeg ik serieus.
"Hahaha, dat zie je zo wel" zei hij en loopt dan weer verder.
"Owh en trouwens, je kan een ontbijt voor me maken, mijn kamer zit aan het einde van de gang, slender wou dat je meer huisklusjes ging doen" zei hij met een kleine grinnik en loopt weer verder.
Mijn blik volgde hem nog even tot dat hij de hoek omliep.
*niet iedereen is hier zo aardig...* dacht ik en zucht even kort.
Zoekend loop ik verder door de gang. Vervolgens kijk ik naar een deur.
*masky zei dat dit de badkamer was...* dacht ik in mezelf.
Mijn hand hield de deurknop vast, het voelde koud... Ik maak de deur open en kijk dan naar binnen. Rechts van mij zat masky, vastgebonden.
"Masky!" Zei ik geschrokken en ging hem zo snel mogelijk los maken.
"Dankje voor je hulp" zei masky dankbaar.
"Wie heeft dit gedaan?..." Vroeg ik.
"Hm.... Jeff.... Maar maak je geen zorgen hij doet dit wel vaker." Zei masky.
Het leek hem helemaal niks te schelen... Van binnen wou ik wraak nemen...
*zoiets doe je toch niet tegen zo en aardig iemand...* dacht ik. Masky stond op en veegde nog even een beetje stof van zijn broek af. "Zullen we weer verder gaan met de rondleiding?" Vroeg masky beleefd. Even kijk ik hem aan en knik ik dan. Mijn ogen zijn nu iets meer gewend aan het donker, dus ik kan alles wel een beetje zien.

Project Creepypasta [Dutch voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu