Yui's beslissing

468 37 3
                                    


Het was middernacht... Iedereen stond in de woonkamer... Om zich klaar te maken voor de strijd.
"Ik ga hem vermorzelen" zei Jeff uitdagend.
Ilse pakte haar geweer, dat was haar wapen. Ze zag er best cool uit...
"Goed, het is aangebroken, deze strijd gaat om leven en dood, misschien zullen we zelfs mensen gaan verliezen" zei slenderman.
Iedereen is even stil en kijken elkaar aan. We knikte allemaal.

We lopen met ze alle naar buiten het bos in.
"Zeg waar gaan we eigenlijk heen?" Vroeg Ilse nieuwsgierig.
"Waar we eerder elkaar waren tegengekomen" zei Ben.
Iedereen had een beetje angst in zich, niemand wist wie er dood zou gaan of dat ze het eigenlijk zelf overleven...
Vincent kwam naast me lopen.
"Nou, wat wou je nou eigenlijk vertellen?" Vroeg hij.
Ik dacht toen weer dat ik mijn geschiedenis nog aan hem moet vertellen.
"Eh.... Tja... Misschien kan je me haten..." Zei ik en twijfelde even.
Maar voordat ik het kon zeggen waren we al bij de plek. Een zwarte gedaante verscheen, bekend als de schaduw en mijn master... Graves.
Ik verberg me even achter Vincent.
"Zo zo.... Ik had niet verwacht dat jullie met z'n alle zoude komen." Zei hij.
"Deze keer zullen wij je voorgoed afmaken" zei slenderman serieus.
Slenderman stond klaar met zijn tentakels.
De rest stond ook klaar om te vechten.
Ik had mijn katana mee genomen... Maar wie moest ik bevechten.... Alles ging even door me hoofd heen en was in paniek...
Vincent merkte het en draaide zich om.
"Heeft het iets met hem te maken?" Vroeg hij voorzichtig.
Ik keek op naar hem en knikte.
Hij legde een hand op mijn schouder.
"Ik weet nog niet wat er aan de hand is, maar je moet je eigen beslissing nemen en je hart volgen." Zei hij rustig.
Even haal ik diep adem en knikte dan. Vincent gaf me een knik en draaide zich weer om.
Het gevecht begon....

Graves was moeilijk te grijpen... Door teleporten...
Slenderman lokte hem met zijn tentakels naar een kant toe. Daar stonden Jane en Jeff al klaar met een mes om hem te steken. Toen hij naar achter ging stak Jeff hem een beetje bij zijn arm.
Hij reageerde snel en trapte Jeff hard in zijn maag.
Jeff lag toen op de grond en hield zijn hand bij zijn maag.
Jane probeerde hem nog te ontwijken maar het was te laat.. Hij sloeg Jane met één klap neer.
Hij kijkt even naar zijn wond.
"Jullie zijn wel heel serieus, zal ik dan maar ook serieus worden?" Zei hij met een grijns.
Ik stond een beetje te trillen op mijn knieën... Hij had me nog niet echt opgemerkt...
Masky, hoodie en Toby kwamen op hem af. In een flits beweging waren Toby en hoodie al op de grond. Masky kon ook een beetje teleporten maar niet zo snel. Hij stond nog met moeite overeind. Voordat hij een stap maakte struikelde hij bijna. Toby had zijn veters nog net aan elkaar gebonden. Met een glimlach keek Toby hem aan. Slenderman en masky grijpte hun kansen, maar voordat ze hem bijna hadden flitste hij weg en botste masky en slender tegen elkaar.
Hij stond bij Toby met een voet op zijn hoofd.
"Hoe durf je dat de doen" zei hij op een serieuze toon.
Sally zat verborgen achter een boom en rende op hem af en beet hem.
"Nee Sally stop!" Riep ben.
Maar het was al ze laat hij sloeg haar al neer....
Ilse glimlachte even. Ze had een tijdje hem geobserveerd bij de bosjes.
Toen ben hem aanviel deinsde hij naar achter, daar greep Ilse haar kans en schoot hem bij zijn schouder.
"Ts.... Net gemist" zei ze.
Ze rende op hem af en schoot nog een kogel die hij ontwijkt. Opeens richte ze haar geweer naar achteren en schoot Graves nog een keer in zijn buik.
Ze was best goed.... Dacht ik bij mezelf.
Graves glimlachte even.
"Hoe interssant" zei hij.
Ilse's ogen werden groot, hij stond recht voor haar en trapte haar een paar meter verder.
Met die wonden was hij nog steeds zo snel...
Graves merkte me op en keek naar me en glimlachte.
"Je kan ze nu afmaken, dat zal een makkie voor je zijn Yui" zei hij.
Even verstijf ik en kijk dan om me heen. Iedereen keek verbaasd naar me.
"I...ik...."
Ik wist niet meer wat ik moest doen...

Project Creepypasta [Dutch voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu