I have to tell u something <3
Evelyn liet ons alles zien van het dorp. Ze was echt super aardig. Ze kon ook goed met masky opschieten, ze lachte veel samen. Ik had toen een raar teleurgesteld gevoel.
"Niet jaloers worden om zo een stom iets" zei ik tegen mezelf.
"Zei je iets?" Vroeg Evelyn en glimlachte.
"E...eh nee" zei ik snel.
"Oh en daar slapen jullie. Bij mijn familie" zei Evelyn met een glimlach. We zagen een klein schattig huisje.
We liepen het huisje in. Alles zag er knus en gezellig uit.
"Hallo mam, Ze komen hier logeren" Zei Evelyn vrolijk.
Haar moeder stond op en stelde zich voor.
"Hallo, ik ben Ingrid." Zei ze.
"Hallo, Ben Yui" zei ik.
"Aangenaam, masky" zei masky.
Ze zag er vriendelijk uit. Ze leidde ons naar onze kamer toe.
"Dit is jullie kamer" zei ze.
Even kijk ik de kamer rond en zag dat er alleen een twee persoons bed zat.
"Mag ik iets vragen?...." Vroeg ik.
"Tuurlijk" zei ze en glimlachte.
"Is deze kamer van een van ons?" Vroeg ik zachtjes.
"Dit is helaas ons enige logeerkamer, maar jullie zijn toch een stelletje?" Vroeg ze.
Masky ging een beetje achteruit en keek naar de grond. Ik kon door zijn masker niet zien wat hij dacht... Ik wou geen zorg voor ze zijn en ademde even diep in.
"Ja we zijn een stelletje" zei ik snel. Ik probeerde zo kalm en zelfverzekerd te klinken.
Masky keek op van verbazing.
"Oh das mooi, ik had niet echt andere logeerkamers" zei ze lachend.
"Nou roep maar als jullie iets nodig hebben" zei ze en ze liep weer naar beneden.We zaten ondertussen samen op het bed.
"E..eh ik wou geen last voor ze zijn" zei ik stilletjes.
Masky knikte zachtjes. Even was het stil.
"Ik moet je iets vertellen" zeiden we allebei.
Even keken we elkaar aan en moesten we allebei lachen.
"Begin jij maar" zei ik met een glimlach.
"N...nou... Misschien klinkt het raar of ineens... Want ik zeg niet veel... E..en... Ik... Vind je leuk" zei hij snel en keek snel weg. Even ging mijn hart tekeer.
"I...ik vind je ook leuk" zei ik snel en werd toen rood.
"E...en ik moest je iets anders vertellen... Toen je een keertje slaapwandelde... H..had je me gekust" zei ik en werd nog roder.
"Eh... Dat wist ik... Ik acteerde dat ik slaap wandelde" zei hij met een grinnik.
Ik sloeg hem toen zachtjes op zijn schouder.
"Z...zo gemeen" zei ik en keek opzij.
Masky deed langzaam een arm om me heen.
"Je bent zo schattig als je dat doet" zei hij.
Ik keek alleen naar beneden... En keek daarna weer in zijn ogen. Ik deed zijn masker langzaam van zijn hoofd af. Hij was ook aan het blozen.
"Wil je voor altijd bij mijn zijde staan?" Vroeg masky stilletjes.
Ik knikte zachtjes.
"Creepypasta belofte?" Zei hij.
"Creepypasta belofte." Zei ik en kuste hem zachtjes op zijn mond.~THE END
Ik hoop dat je de story leuk vond ^.^ hehe sorryy ik suck in eindes maken ^.^
JE LEEST
Project Creepypasta [Dutch voltooid]
FanficWat als je wakker wordt in het huis van de Creepypasta's? Dit gebeurd bij Kelly merdes. Ze had geen memories meer en wist niet meer wie ze was. Slenderman gaf haar de naam Kelly merdes. In het huis ontmoet ze de creepypasta mensen. Ze voelt zich e...