Cheesecake ^.^

669 42 7
                                    

Sorry soms update ik een beetje laat, omdat ik sinds kort een bijbaantje heb. XD

Slender stuurde Jeff naar zijn kamer toe. Met een chagrijnige blik luisterde hij naar slender en liep hij naar zijn kamer. Jane zat nog bij me en keek me even aan.
"ik heb je gered, maar het betekend niet dat we meteen vrienden zijn" zei ze.
" ehm... Dat zie ik ook niet... I...ik bedoel, we kunnen vrienden zijn" zei ik.
"Hm... Denk het niet" zei ze. Zonder gedag te zeggen liep ze door.
Even zucht ik en loop dan even door het huis heen.
"Kelly!" Riep Tobi aan het einde van de gang.
Ik draai me even om en zie dan Tobi hijgend op me af rennen.
"Is er iets?" Vroeg ik.
"Masky zit al best lang in zijn kamer en is nog niet eens 1x eruit gekomen" zei hij bezorgd. Het was best lief van hem dat hij bezorgt is om masky dacht ik.
"Had hoodie niet met hem gepraat?" Vroeg ik.
Hij schudt zijn hoofd. "Masky wou de kamer niet open doen" zei hij.
Tobi dacht even na en kwam op een idee. " ik weet iets om hem uit zijn kamer te lokken! Cheesecake!" Zei hij.
"Cheesecake?" Vroeg ik verbaasd.
"Jep! Oke ga jij het maken? Dan probeer ik masky uit zijn kamer te krijgen" zei hij enthousiast.
"M...maar" voordat ik wat kon zeggen rende hij al weg.
Ik zucht even en loop dan naar de keuken om cheesecake voor masky te maken. Ik vond het niet zo heel erg om het voor hem te maken.
Als ik bij de keuken ben kijk ik in de la's en kasten voor de ingrediënten. Ik hoor even een gebonk en kijk dan even naar achteren. Ik zag dat Jeff een lijk meesleepte en eyeless Jack zat achter hem te lopen.
"Help me ook eens jack" zei Jeff.
"Hmm.... Ik wil alleen de kidneys" zei Jack.
Ik: 0-0
Jeff keek even naar me op.
"Agh jij weer... Ik had 2x problemen door jouw en je bent hier pas net" zei hij en rolde met zijn ogen.
Ik negeerde zijn vraag, ik lette meer op het dode lijk dat hij meesleepte. Gek genoeg was ik niet echt bang, het leek wel of ik het gewent ben.
Jeff trok een wenkbrauw op en keek waar mijn blik op richtte.
"Ben je niet bang ofzo?" Vroeg hij.
Ik schud me hoofd.
"Hmm" zei eyeless Jack.
"Zeg Jeff.... Kan ik me kidneys nu krijgen?" Vroeg hij smekend.
Jeff zucht even en gaf hem de kidneys.
"Yay" zei Jack en rende er met de kidneys vandoor.
"Wat doe je eigenlijk?" Vroeg Jeff terwijl hij het lijk meesleept.
"Cheesecake maken voor masky" zei ik.
"Je wilt wel voor hem wat eten maken en voor mij niet? Tss" zei Jeff.
"Dat is het niet.... Maar ik denk dat ik masky iets verontschuldigd ben." Zei ik kort.
"Hmm.... Wat dan? Liefdesverdriet?" Zei hij lachend.
"N....nee! Ik had zijn masker afgetrokken" zei ik.
"Daar moest ik bij zijn, ik heb hem echt nooit zonder masker gezien" zei hij.
Even kijkt hij naar het lijk.
"Ik ga weer, als slender er achter komt dat ik met dit binnen kom vermoord hij me" zei Jeff en sleepte het lijk snel met zich mee.
"Oke.... Cheesecake maken" zei ik tegen mezelf. Ik zocht de ingrediënten bij elkaar en maakte de cheesecake.

Project Creepypasta [Dutch voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu