Hoofdstuk 9 ;)

684 40 31
                                    

Mijn haar zat een beetje door de war en er zat wat meel op me, maar de cheesecake was eindelijk klaar. Trots kijk ik ernaar. Masky zal vast verast zijn. Vlug pak ik de cheesecake op en loop snel de trap op.
"Heb je zo een haast Kelly?" Hoor ik.
Ik kijk op en zie dan dat het Vincent is.
"E..een klein beetje..." Zei ik.
Vincent pakt gently de cheesecake van me handen.
"Ik help je wel even, dan kunnen we ook wat bijpraten" zei hij.
Vincent had altijd een neutraal gezicht, hij toont geen emoties...
"Is dit voor masky?" Vroeg hij.
"J...ja... Hoe weet je dat?" Vroeg ik verbaasd.
"Dat is zijn lievelingseten, ik zie hem wel eens zelf cheesecake maken" zei hij.
Dus masky is echt gek op cheesecake.
" Hoe kwam je hier bij de creepypasta's eigenlijk?"
Vroeg ik nieuwsgierig.
Even kijkt hij dan naar me met zijn emotieloze gezicht.
"J....je hoeft het ook niet te vertellen... Maar ik was een beetje nieuwsgierig" zei ik vlug.
"Het is okay, ik zal je het vertellen" zei hij.
Met een nieuwsgierige blik kijk ik hem aan en luister naar zijn verhaal.

#Special hoofdstuk "jackery and Vincent history"#

Uiteindelijk waren we bij de kamer van masky. Tobi zat heletijd op de deur te kloppen.
"Hey masky, hey masky, hey masky..." Zei hij heletijd.
Ik vraag me af hoe lang hij daar staat....
"Ik ga dan weer, jammer dat je geen memories meer hebt" zei Vincent.
"Als ik ze weer herriner vertel ik de aan je" zei ik met een glimlach.
Vincent liep dan weg en gaf de cheesecake aan me. Ik loop naar Tobi toe.
Tobi zag me en lachte me uit.
"Wat is er zo grappig!" Zei ik kwaad.
"Je ziet er niet uit!" Zei hij lachend.
Even kijk ik dan naar me shirt dat een beetje onder het meel zat.
"Dat kwam omdat ik me best deed op de cheesecake..." Zei ik en keek naar de grond.
Op dat moment ging de Masky's deur open. Masky's haar zat een beetje door de war, hij droeg een witte shirt,een losse broek met zijn masker. Ik bloosde even, hij zag er best schattig uit...

#hehe ik claim masky niet ^.^.... Nog niet >:D.... Grapje ;P #

"Tobi... Wat ben je aan het doen?" Zei hij geïrriteerd.
Even keek masky naar me.
"S...sorry dat ik je masker eraf trok!" Zei ik en gaf hem de cheesecake.
"H...het geeft niet, ik zat er niet heel erg mee" zei masky.
"M...maar Tobi zei dat je een paar dagen in je kamer zat en niet eens 1x eruit bent geweest" zei ik.
Masky keek dan even naar Tobi en zucht dan.
"Er zit een raam in mijn kamer, ik kan er makkelijk uitklimmen als ik wil, ik wandel wel eens en dan klim ik uit mijn raam" zei masky.
"E...en de ene moment waar je niks zei en je deur dicht deed?" Zei Toby vlug.
"Ik was wel even geschokt dat me masker eraf was maar dat was even en soms wil ik alleen zijn" zei masky.
"Eh.... Hehehe" zei Tobi en hield een hand bij zijn achterhoofd.
Masky keek weer naar me.
"H...heb je helemaal een cheesecake voor me gemaakt alleen voor dat...?" Vroeg hij.
Ik knik voorzichtig.
Masky nam de cheesecake aan.
"D...dankje" zei hij snel en keek naar de grond.
Tobi glimlacht gemeen en keek naar ons.
"Zo...zo... Ik zie iets" zei hij.
Even bloos ik en keek ik Tobi aan.
"I...ik ga even een douche nemen" zei ik snel en liep zo snel mogelijk weg. Ik keek nog even naar achteren en zag nog dat masky keek. Snel draai ik me hoofd om. Dat was echt beschamend... De cheesecake was alleen om het goed te maken.
Bij me kamer ging ik naar de douchekamer om me op te frissen.
"Tobi met zijn opmerkingen... -.-" dacht ik.

Project Creepypasta [Dutch voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu