Eyeless jack and Jane the killer

668 42 15
                                    

"Kidneys..... Kidneys..... Kidneys"
Hoor ik in mijn slaap. Ik open moeilijk mijn ogen en zag dat er iemand vlakbij mijn buik zat. Ik schrok op en ging naar achter. Snel pak ik mijn kussen en sloeg dat op hem. "Wat doe je in mijn kamer freak!" Zei ik.
Blijkbaar wou hij iets met nieren...
"Sorry Miss, ik kon het niet helpen" zei hij met een grinnik.
Hij had een blauwe masker op met daarop zwarte ogen.
"Dan vraag ik Jeff wel... Ik ben trouwens eyeless Jack" zei hij.
"Ik ben Kelly Merdes, sorry dat ik je sloeg..." Zei ik en ging rechtop zitten.
"Oh... En Jeff wou je nog spreken" zei hij.
"Waarom?" Vroeg ik
"Hij zei iets met een verrassing" zei hij.
Voorzichtig knik ik naar hem.
Hij staat dan op en loopt dan vervolgens naar de deur.
"Tot ziens lieve kidneys" zei hij.
Verbaasd kijk ik even naar hem. Hij loopt dan weer verder.
Ik sta uit bed en wrijf dan even in me ogen. Daarna nam ik een douche.
Als ik uit de douche stapte zag ik dat er een tatoo op mijn rug zat van een soort teken.
*ik wist nooit dat ik een tatoo had...* dacht ik.
Snel droog ik me af en trok me kleren aan en ging in de richting van Jeff's kamer.
Ik klop op Jeff's kamer deur.
"Ehm.... Jeff?" Vroeg ik.
De kamer deur ging open. De ogen van Jeff staarde me aan. In zijn rechterhand had hij een mes.
Ik stap even naar achter.
"J...Jeff?" Zei ik voorzichtig.
Voordat ik het wist greep hij me. Ik kon nog net ontsnappen en rende richting mijn kamer.
"Je krijgt nog wraak, ik kreeg de vorige keer problemen met slender" zei hij met een luide stem en rende achter me aan.
Het lijkt nu echt dat hij me probeert te vermoorden...
Als ik mijn kamer deur open wou doen was het al te laat, Jeff stond voor me.
"Go to sleep" zei hij kwaad. Ik sloot snel me ogen.
Ik werd niet geraakt...
Als ik weer langzaam mijn ogen open doe zag ik een meisje met lang zwart haar en een wit masker met zwarte ogen voor me. Ze had ook een mes en hield de mes van Jeff tegen.
"Jij luistert ook nooit he!" Zei ze kwaad tegen hem.
"Jane, je verpest de pret." Zei Jeff.
"Ts, het was maar een grap ik ga d'r niet echt dode, ik wou haar alleen een lesje leren" zei hij.
"En wat zijn jullie aan het doen!" Riep slender.
Jane en Jeff keken allebei naar slender.
"Ah slender je weet al wie ze schuld het is" zei Jane en keek naar Jeff.
Slender zucht even en kijkt dan naar Jeff.
"En ik krijg weer altijd de schuld.." Zei zij zuchtend.

Project Creepypasta [Dutch voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu